معرفی و دانلود برنامه همکلاسی – سوالات امتحانی و تست کنکور

برنامه همکلاسی

برنامه همکلاسی شامل مجموعه کاملی از نمونه سوالات امتحانی و تست‌های کنکور می‌شود. بنابراین این برنامه می‌تواند برای داوطلبان کنکور و دانش آموزان پایه دبیرستان یک اپلیکیشن کاربردی باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه همکلاسی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن همکلاسی

اپلیکیشن همکلاسی جزو یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه آموزش به حساب می‌آید. دانش آموزان پایه دبیرستان با استفاده از این اپلیکیشن به مرجع کامل نمونه سوالات امتحانی دسترسی خواهند داشت. همچنین داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور را دارند می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن هم کلاسی به آرشیو کامل جزوات آموزشی و سوالات کنکور دسترسی داشته باشند.

از مزیت‌های اپلیکیشن همکلاسی می‌توان به امکان دسترسی رایگان به تمامی قابلیت‌ها و مطالب آن اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن همکلاسی بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه همکلاسی

صفحه اصلی برنامه همکلاسی به بخش‌های جزوه‌های کنکوری، آزمون‌های آزمایشی، سوالات کنکور، امتحانات و دانلود کتاب‌های درسی تقسیم‌بندی شده است. در بخش جزوه‌های کنکوری کاربران به لیستی از جزوات درس‌های مختلف نظیر شیمی، زیست شناسی، ریاضی و غیره دسترسی خواهند داشت.

با انتخاب درس مورد نظر می‌توانید نسبت به دانلود جزوه آموزشی آن درس اقدام کنید. علاوه بر امکان دانلود فایل‌ها، کاربران می‌توانند در هر بخش به جزییات فایل‌‌‌‌ها دسترسی داشته باشند و یا نظر خود را ارسال کنند. همچنین امکان افزودن فایل به لیست علاقه‌مندی‌ها از طریق لمس آیکون به شکل قلب در گوشه بالا و سمت راست صفحه فراهم آمده است.

برنامه همکلاسی

امکان دسترسی به آزمون‌های موسساتی نظیر قلم‌چی، گزینه دو و سنجش در بخش آزمون‌های آزمایشی فراهم آمده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به این بخش به آزمون‌های آزمایشی سال جاری و یا سال گذشته این موسسات به همراه پاسخ تشریحی آن‌ها دسترسی داشته باشند. در بخش بعدی نیز سوالات کنکور سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی به همراه پاسخ تشریحی در اختیار کاربران قرار داده شده است.

برنامه همکلاسی

در بخش امتحانات نیز می‌توانید به نمونه سوالات امتحانی دروس رشته‌های مختلف دسترسی داشته باشید. در نهایت در بخش انتهایی صفحه اصلی، امکان دانلود کتاب‌های پایه‌های سوم، چهارم و دهم رشته‌های ریاضی فیزیک، تجربی و انسانی فراهم آمده است.

از دیگر قابلیت‌های برنامه هم کلاسی می‌توان به قابلیت کاربردی جستجو اشاره کرد. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و عبارت مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد نمایید. با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی، منوی اپلیکیشن هم کلاسی نمایان می‌شود که امکان دسترسی به لیست علاقه‌مندی‌ها و فایل‌های دانلود شده از طریق این منو فراهم آمده است.

برنامه همکلاسی

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه همکلاسی پرداختیم. به منظور دانلود برنامه همکلاسی می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسترسی به آرشیو کامل جزوه‌ها و سوالات کنکور
  • امکان دانلود نمونه سوالات امتحانی
  • امکان ثبت نظر
  • امکان دانلود کتاب‌های درسی
  • دسترسی رایگان به مطالب
  • امکان دسترسی به لیست فایل‌های دانلود شده
  • امکان افزودن فایل‌‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها

نقاط ضعف:

  • عدم امکان به اشتراک گذاری فایل‌ها

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت iPhone 11 Pro

iPhone 11 Pro Max دوربین پشت

قطعات iPhone 8

تعمیرات موبایل

نام
قیمت
سیستم عامل
سازنده

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments