معرفی و دانلود برنامه مهمون خونه -ثبت آگهی اقامتگاه

برنامه مهمون خونه

برنامه مهمون خونه این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند پیش از سفر به لیستی از اقامتگاه‌های شهر مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و یا آگهی ملک خود را به عنوان اقامتگاه در این برنامه ثبت نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه مهمون خونه بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن مهمون خونه

اپلیکیشن مهمون خونه شامل بیش از هزار اقامتگاه نظیر ویلا، آپارتمان و سوئیت در سراسر کشور می‌شود. کاربران می‌توانند با انتخاب شهر مقصد و تعیین مدت زمان اقامت خود به لیست اقامتگاه‌های شهر مورد نظر و جزییات کامل هر اقامتگاه دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

علاوه بر امکان مشاهده اقامتگاه‌ها، کاربران می‌توانند آگهی ملک خود را به عنوان اقامتگاه در اپلیکیشن مهمون خونه ثبت نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن مهمون خونه بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه مهمون خونه

پس از اجرای برنامه مهمون خونه نیاز است تا نام شهر مورد نظر خود را در کادر موجود در قسمت فوقانی صفحه وارد نمایید. پس از آن از شما خواسته می‌شود تا مدت زمان اقامت خود را نیز تعیین کنید.

مهمون خونه

در مرحله بعدی نیاز است تا حداکثر و حداقل هزینه، تعداد مهمان‌‎ها و اتاق‌ها را مشخص کنید. سپس نوع اقامتگاه مورد نظر خود را تعیین نمایید. در قسمت انتهایی صفحه نیز امکان مرتب‌سازی ترتیب نمایش اقامتگاه‌ها بر اساس قیمت، زمان، اتاق و ظرفیت فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

مهمون خونه

پس از وارد نمودن اطلاعات، لیستی از اقامتگاه‌‌ها نمایان می‌شود. با لمس گزینه نقشه در قسمت انتهایی صفحه می‌توانید به موقعیت اقامتگاه‌های شهر مورد نظر بر روی نقشه دسترسی داشته باشید.

مهمون خونه

با لمس هر یک از آگهی‌ها به مشخصات کامل اقامتگاه مورد نظر از جمله امکانات، تصاویر و آدرس آن دسترسی خواهید داشت. در صورت تمایل با لمس آیکون به شکل قلب در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید اقامتگاه مورد نظر را به لیست علاقه‌مندی‌های خود بیفزایید. همچنین امکان ثبت نظر و یا مشاهده نظرات سایر کاربران در رابطه با اقامتگاه مورد نظر فراهم آمده است. در صورت تمایل به مشاهده موقعیت اقامتگاه بر روی نقشه تنها کافیست تا در قسمت انتهایی صفحه گزینه مشاهده نقشه را لمس نمایید. در نهایت نیز  اطلاعات تماس شخص آگهی دهنده در اختیار شما قرار داده می‌شود و می‌توانید با برقراری تماس نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر خود اقدام کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی موبایل سامسونگ  

مهمون خونه

با مراجعه به صفحه اصلی برنامه مهمون خونه و لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی این برنامه نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند با لمس گزینه ثبت آگهی نسبت به درج آگهی ملک خود در برنامه مهمون خونه اقدام نمایند. همچنین امکان دسترسی به لیست علاقه‌مندی‌ها از طریق این منو فراهم آمده است.

مهمون خونه

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه مهمون خونه پرداختیم. به منظور دانلود برنامه مهمون خونه می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • قابلیت جستجو
  • نمایش موقعیت اقامتگاه‌ها بر روی نقشه
  • امکان افزودن اقامتگاه به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • دسترسی به اطلاعات کامل اقامتگاه‌ها
  • امکان ثبت آگهی
  • امکان ثبت نظر

نقاط ضعف:

  • عدم امکان به اشتراک گذاری اطلاعات اقامتگاه‌ها

ال سی دی آیفون 8

دوربین پشت آیفون 8

درب پشت iPhone 8

تعمیرات موبایل

مهمون خونه
نام مهمون خونه
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده منشور فناوری فردا

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments