معرفی و دانلود برنامه لومیر (Lumyer): افزودن افکت به تصویر

برنامه لومیر (Lumyer)

برنامه لومیر (Lumyer) جزو اپلیکیشن های حرفه‌ای ویرایش تصاویر و ویدیو به حساب می‌آید که قابلیت افزودن افکت های متحرک به تصاویر را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه لومیر (Lumyer) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن لومیر یا Lumyer

امروزه اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویدیو از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردارند. از جمله اپلیکیشن های ارائه شده در این زمینه می‌توان به اپلیکیشن لومیر (Lumyer) اشاره کرد. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و شامل مجموعه متنوعی از افکت های واقعیت افزوده می‌شود.

از قابلیت های کاربردی اپلیکیشن Lumyer (لومیر) می‌توان به امکان قرار دادن افکت های واقعیت افزوده بر روی تصاویر و ذخیره آن‌ها با فرمت GIF (گیف) اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن لومیر (Lumyer) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه لومیر (Lumyer)

برنامه لومیر (Lumyer) از رابط کاربری ساده و کاربر پسندی بهره می‌برد و افکت های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از اصلی‌ترین قابلیت های ارائه شده توسط برنامه Lumyer (لومیر) می‌توان به امکان افزودن افکت های واقعیت افزوده به تصاویر اشاره کرد. بدین منظور کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه به گالری گوشی خود مراجعه کنند و یا از طریق این برنامه نسبت به ثبت عکس اقدام نمایند.

برنامه لومیر (Lumyer)

پس از انتخاب و یا ثبت عکس به دسته‌بندی افکت های واقعیت افزوده برنامه لومیر (Lumyer) دسترسی خواهید داشت. با لمس هر یک از افکت ها می‌توانید پیش نمایش افکت مورد نظر را بر روی تصویر خود مشاهده کنید. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با لمس افکت، موقعیت آن را بر روی تصویر خود تغییر دهند. برنامه لومیر (Lumyer) قابلیت قرار دادن همزمان دو افکت بر روی تصویر را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور پس از انتخاب اولین افکت، گزینه Add Effect موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کرده سپس افکت دوم را انتخاب نمایید.

برنامه لومیر (Lumyer)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه لومیر (Lumyer) شامل مجموعه‌ متنوعی از افکت های واقعیت افزوده مختلف می‌شود. به منظور دسترسی به تمامی افکت های واقعیت افزوده این برنامه و دانلود آن‌ها آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

برنامه لومیر (Lumyer)

پس از افزودن افکت های مورد نظر خود می‌توانید با لمس گزینه Save در گوشه بالا و سمت راست صفحه، تصویر خود را در برنامه ذخیره کنید. برنامه Lumyer (لومیر) قابلیت ذخیره تصاویر متحرک با فرمت (GIF) گیف در گالری و یا به اشتراک گذاری مستقیم تصاویر از طریق سایر اپلیکیشن ها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه لومیر (Lumyer)

از دیگر قابلیت های برنامه لومیر (Lumyer) می‌توان به امکان ضبط ویدیو با افکت های واقعیت افزوده اشاره کرد. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون فیلم برداری موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کرده و افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید. اپلیکیشن Lumyer (لومیر) امکان تغییر افکت در هنگام فیلم برداری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین کاربران می‌توانند در حین فیلم برداری از چندین افکت مختلف استفاده کنند.

برنامه لومیر (Lumyer)

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه لومیر (Lumyer) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه مجموعه متنوعی از افکت های واقعیت افزوده
  • قابلیت قرار دادن افکت های واقعیت افزوده بر روی تصاویر
  • امکان ذخیره تصاویر متحرک با فرمت GIF
  • امکان ضبط ویدیو با افکت های واقعیت افزوده
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس

تاچ ال سی دی آیفون اس ای 2020

قطعات آیفون 7 پلاس

تعمیرات موبایل

Lumyer
نام Lumyer
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید iOS
سازنده Lumyer Inc.

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
deli
deli
3 سال گذشته

سلام من نوت هشت دارم چرا برنامه باز نمیشه کسی میتونه کمک کنه؟

Hedie mahjobi
Hedie mahjobi
6 سال گذشته

سلام چرانمیتونم از لومیر استفاده کنم نصب شده وباز میشه اما سریع بسته میشه

الهه
الهه
6 سال گذشته

سلام وقت به خیر .ممنون از توضیح شیوا وکاملتون در مورد برنامه لومیر.من این برنامه رو نصب کردم اما متاسفانه وقتی روی دانلود هریک از برچسب ها میرم برنامه بسته میشه.امکان داره کمکم کنین؟به شدت به این برنامه نیاز دارم

الی
الی
6 سال گذشته

سللم ببخشید چرا افکت ها برای من دانلود نمیشن مدل گوشیم هاوایی هونور ایکس ۶ هست. میشه لطفن جوابمو بدین خیلی به این برنامه احتیاج دارم مرسی