معرفی و دانلود بازی Hitman Sniper -تیراندازی هیتمن!

معرفی بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر): تیراندازی به سبک هیتمن!

بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر) برای علاقمندان به بازی های سبک تیراندازی و به ویژه تک تیراندازی (اسنایپر) یک گزینه بسیار عالی است. در این بازی شما به عنوان هیتمن تک تیرانداز ماموریت های متعددی دارید که باید پشت سر بگذارید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی هیتمن تک تیر انداز یا Hitman Sniper

کمتر گیمری وجود دارد که سری بازی های هیتمن (Hitman) را انجام نداده باشد یا حداقل با آن ها آشنایی نداشته باشد. بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر) نسخه موبایلی از سری بازی های هیتمن است که البته سبکی متفاوت نسبت به نسخه سازگار با کامپیوتر و کنسول های بازی را ارائه می‌کند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر) بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Hitman Sniper

معرفی بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر)

در بازی زیبای Hitman Sniper شما نقش یک تک تیرانداز را ایفاء می‌کنید و به ماموریت های مختلفی اعزام خواهید شد. در تمام این ماموریت ها شما باید سعی کنید که افراد مشخصی را از فاصله دور و با استفاده از تفنگ اسنایپر یا تک تیر اندازتان به کشتن برسانید. هر یک از مراحل این بازی در مکان و محیطی متفاوت ایجاد می‌شود و این مسئله تنوع بازی را بیشتر می‌کند.

معرفی بازی Hitman Sniper

کشتن افراد اشتباه یا تاخیر در از بین بردن آن ها ممکن است منجر به عدم موفقیت شما شود. بنابراین باید علاوه بر دقت، سرعت عمل را هم چاشنی کار کنید. قابلیت های مختلفی در بازی ارائه شده‌اند که برخی از آن‌ها برای بهبود دقت تیراندازی به شما کمک می‌کنند. برای مثال قابلیت کند کردن زمان و حبس نفس تیرانداز از امکاناتی اصلی هستند که بدون شک به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. زمانی که نقش تیرانداز را حبس کنید، لرزش‌های دست او از بین می‌برد و دقت تیراندازی شما و تمرکز بر روی هدف افزایش پیدا خواهد کرد.

معرفی بازی Hitman Sniper

در بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر) علاوه بر محیط ها و مکان های مختلف و همچنین سبک ماموریت های متنوعی که با آن‌ها رو به رو می‌شوید، اسلحه های متنوعی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد که از نظر ظاهری، قدرت شلیک، کیفیت دوربین و میزان لرزش تفاوت هایی نسبت به یکدیگر دارند. هر اسلحه هم توسط شما قابل ارتقاء خواهد بود.

معرفی بازی Hitman Sniper

گرافیک بازی بسیار عالی طراحی شده است و بدون تردید رضایت شما را جلب می‌کند‌. صداگذاری خوب بازی هم از دیگر ویژگی های آن محسوب می‌شود. تنها نکته ای که شاید روند بازی را یکنواخت کند، مربوط به نگاه همیشگی شما از پشت دوربین یک تک تیرانداز به محیط پیش رو می‌شود. در بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر) شما همیشه نقش یک تک تیرانداز را دارید.

معرفی بازی Hitman Sniper

بازی زیبای هیتمن اسنایپر یا هیتمن تک تیر انداز (Hitman: Sniper) یک بازی دیتا دار است، پس برای دانلود آن باید فضای کافی در گوشی خود داشته باشد. این بازی شامل نسخه های اندرویدی و iOS می‌شود که هیچ یک به طور رسمی رایگان عرضه نشده‌اند. اگر از علاقمندان به بازی های اکشن و تیراندازی و به ویژه تیراندازی با تفنگ اسنایپر هستید، حتما بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر) را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:  تعویض lcd موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر بازی Hitman Sniper (هیتمن اسنایپر) پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های انتهای این مقاله می‌توانید نسبت به دانلود آن وارد عمل شوید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک HD
  • صداگذاری عالی
  • گیم پلی جذاب
  • اسلحه های مختلف
  • ماموریت های مختلف

نقاط ضعف

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون XS Max

تاچ ال سی دی آیفون XS

قطعات گوشی iPhone 6 Plus

تعمیرات موبایل

Hitman Sniper
نام Hitman Sniper
قیمت £0.49
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده SQUARE ENIX Ltd

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments