معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ Cannon یا کنون

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Cannon یا کنون

کارت Cannon یا کنون یکی از کارت هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) منجر به تقویت قوای دفاعی گیمر می‌شود. با پیاده کردن این کارت یک کنون (Cannon) به بیس شما اضافه و به دشمنان اتک می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Cannon یا کنون در بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Cannon یا کنون کلش رویال

یکی دیگر از کارت های معمولی یا Common بازی کلش رویال که منجر به تقویت قوای دفاعی گیمر می‌شود، کارت Cannon یا کنون است. اگر بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را انجام داده باشید با این کنون (Cannon) آشنایی کامل دارید. این کارت در واقع یک توپ افکن را ایجاد می‌کند و بدین صورت قدرت دفاعی بیس شما را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم که به معرفی کارت Cannon یا کنون کلش رویال (Clash Royale) پرداخته و به نکات و موضوعات مهمی که برای استفاده از این کارت باید در نظر داشته باشد، اشاره کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Cannon یا کنون

معرفی کارت کنون (Cannon) بازی کلش رویال (Clash Royale)

نکات و موضوعاتی که بنا به هر دلیل با کارت Cannon کلش رویال ارتباط دارند و شما باید برای آشنایی با این کارت از آن‌ها آگاه باشید به شرح زیر هستند:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Cannon یا کنون

  • کارت Cannon یا کنون در آرنای 3 (Arena 3) یا همان بربرین باول (Barbarian Bowl) آنلاک می‌شود.
  • با استفاده از این کارت یک توپ افکن پیاده می‌شود که جان (Hitpoints) کم و دمیج متوسطی دارد. وظیفه کنون اتک دادن به سرباز های دشمن با پرتاب مستقیم توپ به سمت آن‌هاست.
  • کارت Cannon یا کنون یک کارت معمولی یا Common است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

  • برای استفاده از این کارت ملزم به صرف 3 اکسیر هستید.
  • محدوده اتک کنون یا Cannon برابر با 5.5 مربع و سرت اتک آن 0.8 ثانیه است. همچنین کنون در بهترین شرایط ممکن می‌تواند 30 ثانیه باقی بماند.
  • از آنجایی که خون یا جان کنون کم است، آن را رو به روی تاور ها پیاده نکنید. همیشه سعی کنی که کنون را در پشت یا کنار تاور ها پیاده کنید تا بتواند بدون اینکه مورد تهاجم قرار گیرد، به سرباز های دشمن اتک دهد.
  • دقت داشته باشید که محدوده یا رنج اتک کنون 5.5 مربع است. پس اگر در محل پیاده کردن این کارت دقت لازم را به خرج ندهید، سرباز هایی مثل تفنگ دار (Musketeer) یا رویال جاینت (Royal Giant) می‌توانند به راحتی و دور از محدوده اتک کنون به آن اتک داده و این سازه را نابود کنند.
  • کنون یا Cannon فقط می‌تواند به سرباز های زمینی اتک دهد. بنابراین کارت هایی همچون مینیون ها (Minions)، مینیون هورد (Minion Horde)، بالون (Balloon)، بی بی دراگون (Baby Dragon) و غیره به راحتی می‌توانند آن را از بین ببردند.
  • برای اینکه بهترین استفاده را از کارت Cannon یا کنون به عمل آورید حتما آن را در محدوده تحت پوشش تاورهایتان پیاده کنید. در این شرایط اگر دشمن بخواهد از سرباز های پرنده برای از بین بردن کنون استفاده کند، تاورهایتان به آن‌ها اتک خواهند داد.
  • کارت Cannon یا کنون برای از بین بردن هاگ رایدر (Hog Rider) و بربرین ها (Barbarians) بسیار مناسب است.
  • از ترکیب کارت کنون (Cannon) با کارت های دیگری مل اینفرنو تاور (Inferno Tower) و X-Bow هم در برخی شرایط می‌توان محدوده کشنده و بسیار جالبی را ایجاد کرد.
  • از کارت Cannon یا کنون می‌توانید به عنوان یک کارت منحرف کننده برای پیشروی سرباز هایی مثل بالون (Balloon) و پرنس (Prince) دشمن هم استفاده کنید.
  • بهترین کاربرد کارت Cannon یا کنون مربوط به مقابله با سرباز های تنک دشمن می‌شود، اما همیشه باید در مکان پیاده کردن این کارت و دفاع از آن دقت لازم را داشته باشید.
  • یکی از بهترین مکان هایی که می‌توانید کنون (Cannon) را در آن پیاده کنید، مربوط به فاصله 4 مربع از رودخانه و 3 یا 2 مربع فاصله (بنا به شرایط) از آرنا تاور (Arena Tower) می‌شود.
  • کارت Cannon یا کنون یکی از کم هزینه ترین کارت هایی است که در بازی کلش رویال منجر به ساخت یک ساختمان دفاعی می‌شود. کارت سنگ قبر (Tombstone) هم شرایط مشابه دارد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ  

  • با لول آپ یا ارتقاء کارت Cannon یا کنون شاهد افزایش خون و قدرت آسیب رسانی آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را از جدول زیر مشاهده کنید:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Cannon یا کنون

بنابراین با کارت Cannon یا کنون آشنا شدید. این کارت در بازی کلش رویال فقط نقش یک تقویت کننده قوای دفاعی را ایفاء می‌کند. پس استفاده از آن در حمله‌ها امکانپذیر نبوده یا حداقل بازده مناسبی ندارد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Cannon یا کنون کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات آیفون 11 پرو

قطعات سامسونگ اس 7

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments