مخاطبین خاص موبوگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

آموزش مخفی کردن وضعیت در حال تایپ در موبوگرام

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد موبوگرام مربوط به امکان ایجاد لیست مخاطبین خاص می‌شود. اما منظور از مخاطبین خاص چیست و چگونه می‌توانیم از این قابلیت استفاده کنیم؟ در این مقاله قصد داریم تا در مورد گزینه مخاطبین خاص موبوگرام صحبت و نحوه استفاده از آن را برایتان شرح دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد مخاطبین خاص در برنامه موبوگرام

برنامه موبوگرام شامل بخشی می‌شود که با عنوان مخاطبین خاص ارائه شده است. کاربران با استفاده از این بخش می‌توانند، کاربران منحصر به فرد مد نظر خود را به عنوان یک مخاطب خاص تعیین کرده و زمان آنلاین شدن آن‌ها را به طور دقیق زیر نظر بگیرند. این امر حتی می‌تواند در زمان بسته بودن برنامه موبوگرام هم انجام شود.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد عملکرد گزینه مخاطبین خاص در موبوگرام و نحوه استفاده از آن صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کاربرد قابلیت مخاطبین خاص موبوگرام چیست؟

تصور کنید که در لیست مخاطبین اکانت تلگرام شما یک یا چند مخاطب مهم حضور دارند که تمایل دارید به محض اینکه آنلاین شدند، از آنلاین بودن آن‌ها مطلع شوید! این امر دقیقا قابلیتی است که بخش مخاطبین خاص موبوگرام در اختیارتان قرار می‌دهد. به موجب وجود این قابلیت حتی می‌توانید مواردی همچون آفلاین شدن، تغییر عکس، تغییر نام و غیره مخاطبین خاص مد نظرتان را هم زیر نظر بگیرید.

هنگامی که یک مخاطب را به لیست مخاطبین خاص در برنامه موبوگرام اضافه می‌کنید، قادر خواهید بود که ارائه اعلان یا نوتیفیکیشن در ازای عوامل خاصی را برای اکانت او فعال نمایید. به عنوان مثال می‌توانید تنظیمات موجود را به گونه‌ای انتخاب کنید که به محض آنلاین و آفلاین شدن کاربر، موبوگرام از طریق اعلان یا نوتیفیکیشن شما را از بروز این مسئله آگاه کند. مواردی همچون ارائه اعلان در صورت تغییر عکس، تغیر شماره، تغییر نام و خوانده شدن پیام هم برای مخاطبین خاص قابل فعال سازی هستند. تنظیمات مخاطبین خاص موبوگرام می‌توانند به گونه‌ای اعمال شوند که در زمان بسته بودن این برنامه هم نوتیفیکیشن ‌های مذکور ارائه گردند.

نحوه اضافه کردن مخاطب به مخاطبین خاص موبوگرام

به منظور اضافه کردن یک مخاطب به لیست مخاطبین خاص در موبوگرام کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه موبوگرام را اجر کنید.
  • آیکون سه خط موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی برنامه نمایان شود.
  • گزینه مخاطبین خاص را انتخاب نمایید.
  • ابتدا اسلایدر موجود در کنار گزینه اعلان مخاطب خاص را فعال کنید تا قابلیت نمایش اعلان به محض آنلاین شدن مخاطبین خاص مورد نظرتان فعال شود.
  • (اختیاری) توصیه می‌کنیم که گزینه سرویس مخاطب خاص را هم فعال کنید تا در شرایط بسته بودن برنامه موبوگرام هم در ازای آنلاین شدن مخاطبین خاص مد نظرتان اعلان دریافت کنید.
  • برای اضافه کردن مخاطب به این لیست، آیکون “بعلاوه” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • مخاطب مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این شرایط منوی کشویی نمایان می‌شود که حاوی گزینه‌های زیر است:

گزینه اعلان آنلاین شدن: با انتخاب این گزینه هر زمان که مخاطب انتخاب شده آنلاین شود، موبوگرام برایتان نوتیفیکیشن یا اعلان ارسال می‌کند.

گزینه اعلان آفلاین شدن: با انتخاب این گزینه هر زمان که مخاطب انتخاب شده آفلاین شود، موبوگرام برایتان نوتیفیکیشن یا اعلان ارسال می‌کند.

گزینه اعلان تغییر عکس: با انتخاب این گزینه هر زمان که مخاطب انتخاب شده عکس پروفایل خود را تغییر دهد، موبوگرام برایتان اعلان ارسال می‌کند.

گزینه تغییر نام: با انتخاب این گزینه هر زمان که مخاطب انتخاب شده نام خود را تغییر دهد، موبوگرام برایتان نوتیفیکیشن یا اعلان ارسال می‌کند.

گزینه اعلان تغییر شماره: با انتخاب این گزینه هر زمان که مخاطب انتخاب شده شماره خود را تغییر دهد، موبوگرام برایتان نوتیفیکیشن یا اعلان ارسال می‌کند.

اعلان خواندن پیام: با انتخاب این گزینه هر زمان که برای مخاطب مورد نظر پیامی ارسال کنید و وی آن را مطالعه کند (پیام دو تیکی شود)، موبوگرام برایتان اعلان ارسال می‌کند.

  • بنابراین گزینه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس ذخیره را لمس نمایید.

به این صورت مخاطب مورد نظر به لیست مخاطبین خاص موبوگرام اضافه خواهد شد. برای ویرایش یا حذف هر مخاطب از لیست مذکور کافیست که انگشت خود را بر روی نام وی قرار داده و کمی نگه دارید. سپس گزینه ویرایش یا حذف را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در مورد گزینه مخاطبین خاص موبوگرام صحبت و نحوه استفاده از آن را برایتان شرح دادیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: آموزش موبوگرام

نظرات کاربران (18)

guest
18 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
منصوره
منصوره
3 سال گذشته

خب این قابلیت مال اوناییه که آخرین بازدیدشون مشخصه چه ساعتیه خب برااونیکه زده آخرین بازدید اخیراهم فکری بکنیدازکجابفهمیم اوناکی آنلاین میشن. اون مهمتره

زهرا
زهرا
6 سال گذشته

لطفا در مورد استفاده از این مطلب در لپ تاپ هم توضیح بدین. ممنون

عسل
عسل
6 سال گذشته

سلام من هیچ پیامی برای مخاطب خاصم نفرستادم نزدیک چند ماهه اما الان موبوگرام اسم مخاطب خاص منو نشون میده ومیگه پیام شمارا خواند دلیلش چیه ؟؟ممنون میشم زود جواب بدین

محیا محمدی
محیا محمدی
3 سال گذشته
پاسخ به  عسل

دقیقا سوال منم هست،ممنون میشم راهنمایی کنید؟

مریم
مریم
6 سال گذشته

یکی از مخاطبین خاص من اصلا انلاین و افلاینش بهم اعلام نمیشه
با وجود اینکه من تمامی گزینه ها رو به درستی فعال کردم
لطفا بگید دلیلش چیه ؟

saba
saba
6 سال گذشته

چرا الکی مینویسه مخاطب پیام شمارا خواند در حالی که هیچ پیامی نفرستادم
خواهشا پاسخ بدید