آموزش ساخت پوشه در برنامه Photos آیفون و آیپد

آموزش ساخت پوشه در برنامه Photos آیفون و آیپد

امکان ساخت آلبوم‌های جدید در برنامه Photos در آیفون از قدیم فراهم بوده است. در آیفون تصاویر دسته بندی شده و درون آلبوم‌هایی قرار می‌گیرند. اما شاید شما این نوع دسته بندی و برای مثال جدا قرار گرفتن تصاویر سلفی از تصاویر دوربین را دوست نداشته باشید. یکی از قابلیت‌هایی که اکثر کاربران iOS از آن اطلاع ندارند این است که از زمان عرضه iOS 8.3 می‌توانند درون برنامه Photos علاوه بر ساخت آلبوم، پوشه نیز بسازند. در ادامه به آموزش ساخت پوشه در برنامه Photos می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

ساخت پوشه در برنامه Photos آیفون و آیپد

تعمیرات اپل
برای شروع وارد برنامه Photos شوید و انگشت خود را روی علامت به­ علاوه (+) در بالای صفحه نگه دارید. از پنجره باز شده New Folder را لمس، نامی برای پوشه جدید خود انتخاب کنید، و در نهایت Save را بزنید. این پوشه جدید در انتهای لیست آلبوم‌­ها قرار خواهد گرفت و تا وقتی که خالی است، ظاهرش با یک آلبوم تفاوتی ندارد.

آموزش ساخت پوشه در برنامه Photos آیفون و آیپدساخت پوشه در برنامه Photos آیفون و آیپد

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

شما امکان انتقال آلبوم­‌های موجود به پوشه ساخته شده را ندارید و نمی‌توانید هنگام ساخت آن پوشه، آلبوم­‌هایی را انتخاب کنید که درون آن قرار بگیرند. برای اضافه کردن یک آلبوم به پوشه جدید، گزینه Edit در بالای صفحه را لمس کرده و یک آلبوم جدید درون پوشه بسازید. پس از ساخت آلبوم و منتقل کردن تصاویر مورد نظر به آن، آلبوم درون پوشه قابل مشاهده خواهد بود. با ساخت اولین آلبوم درون پوشه، یک آلبوم با عنوان All Photos نیز به طور خودکار ساخته خواهد شد.تعمیرات اپل

 

ساخت پوشه در برنامه Photos آیفون و آیپد ساخت پوشه در برنامه Photos آیفون و آیپد

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

هنگامی که به صفحه اولیه برنامه Photos بازگردید می‌بینید که پوشه شما ظاهری مانند پوشه برنامه‌ها در صفحه خانگی iOS دارد و آلبوم­‌های ساخته شده، درون آن قرار گرفته­ اند. ساخت پوشه روشی عالی برای دسته­ بندی و مرتب کردن تصاویر و ویدیوها در آیفون و آیپد است و شاید در سال­‌های آینده امکانات بیشتری مانند تگ کردن به آن اضافه شود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت گلس iPhone 6s

قطعات آیفون X

قطعات گوشی A70 اس

تعمیرات موبایل

منبع addictivetips

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments