آموزش زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش اف کلنز (Boost)

زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش

در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) قابلیتی تحت عنوان بوست یا Boost ارائه شده که به موجب آن می‌توانید سرعت تولید را در دهکده خود افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش اف کلنز (Boost) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش اف کلنز (Boost)

اگر بخواهید بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را در حالت عادی دنبال کنید، باید زمان زیادی صرف انجام امورات مختلف آن شود. اگرچه این ویژگی بازی کلش اف کلنز را جذاب می‌کند، اما با این حال قابلیتی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید در برخی زمینه ها سرعت کارها را در دهکده خود افزایش دهید. به این قابلیت اصطلاحا بوست (Boost) گفته می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش اف کلنز (Boost) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش

بوست یا زیاد کردن سرعت تولید اکسیر و طلا در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید با مصرف کردن کمی جم (Gem) سرعت تولید طلا و اکسیر در دهکده خود را برای مدت زمان مشخصی افزایش دهید. این کار می‌تواند بنا به نیاز شما برای یک معدن یا تمام معادن انجام شود. نحوه انجام این کار برای معادن طلا (Gold Mine) و کالکتورهای اکسیر (Elixir Collector) یکسان است. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • در مپ خود یکی از معادن طلا یا کالکتورهای اکسیر را لمس کنید.
  • در این شرایط در منوی زیرین صفحه دو گزینه با آیکون یا نماد “ساعت” نمایان می‌شوند. آیکونی که یک “ساعت” را نمایش داده است، مربوط به زیاد کردن سرعت تولید همان معدن طلا یا کالکتوری می‌شود که آن را انتخاب کرده‌اید. پس با انتخاب این آیکون می‌توانید با صرف جم خواسته شده، برای مدت زمان 1 روز، سرعت تولید همان معدن یا کالکتور را افزایش دهید. اما اگر تمایل دارید که سرعت تولید تمام معادن مشابه را افزایش دهید، باید آیکون با نماد دو “ساعت” را از منوی زیرین صفحه انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب گزینه مورد نظرتان، در پنجره پاپ‌آپ نمایان شده عدد جم خواسته شده را لمس نمایید تا در ازای کم شدن آن مقدار جم، شاهد زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش اف کلنز (Boost) باشید.

زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش

اما افزایش سرعت یا بوست در کلش اف کلنز (Boost) فقط مخصوص کالکتورها و معادن طلا نیست، بلکه شما می‌توانید سرعت تولید سرباز هایتان را هم افزایش دهید. در ادامه نحوه انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم.

بوست یا افزایش سرعت تولید سرباز در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

پروسه‌ای که برای بوست یا زیاد کردن سرعت تولید سرباز ها در بازی کلش اف کلنز باید طی شود هم دقیقا مشابه با حالت قبل است، اما با این تفاوت که این بار باید باراکس یا سربازخانه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. بدین منظور به شرح زیر عمل کنید:

  • در مپ دهکده خود، باراکس یا سربازخانه‌ای که تمایل دارید سرعت تولید سرباز آن افزایش یابد را انتخاب کنید.
  • آیکون با نماد ساعت را از منوی زیرین صفحه انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه سبز رنگی که تعداد جم مد نظر در آن نمایش داده شده را لمس کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل با گارانتی  

زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش

به این ترتیب مقدار جم مورد نظر از اکانت شما کم می‌شود و سرعت تولید سرباز در باراکس دهکده افزایش پیدا می‌کند. این روش هم یکی دیگر از روش های بوست در کلش اف کلنز (Clash of Clans) است.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش زیاد کردن سرعت تولید یا بوست در کلش اف کلنز (Boost) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قیمت ال سی دی آیفون 11 Pro Max

تاچ ال سی دی اس 6 ایج

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments