دانلود ۴ مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو یا سفر

دانلود 4 مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو یا سفر

اگر هر روز یک مسیر مشخص را طی می‌کنید تا از مکانی مثل منزلتان به محل کارتان بروید، می‌توانید همین موضوع را به منبعی برای کسب درآمد تبدیل کنید! این کار با استفاده از برنامه های اشتراک گذاری خودرو امکانپذیر می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی 4 مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو یا سفر بپردازید. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو

پیش از اینکه بحث اصلی و معرفی برنامه های مورد نظر را آغاز کنیم، باید کمی در مورد ماهیت برنامه های اشتراک گذاری خودرو صحبت کنیم. برنامه های اشتراک گذاری خودرو در واقع اپلیکیشن هایی هستند که امکان به هم پیوستن افرادی که مسیرهای مشخص و یکسانی توسط آن ها طی می‌شود را فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

برای مثال تصور کنید شما در تهران زندگی می‌کنید و هر روز صبح باید به کرج که محل کارتان است بروید. فرض را بر این قرار دهید که شما هر روز این مسیر را با استفاده از خودروی شخصی خود طی می‌نمایید. حال تصور کنید که بتوانید افراد هم مسیر خود را پیدا کرده و هر روز با قیمتی بسیار پایین تر از حالت عادی آن ها را هم به مقصد مورد نظرشان که همان مقصد شما هم هست برسانید!

دانلود 4 مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو یا سفر

برنامه های اشتراک گذاری خودرو دقیقا همین کار را انجام می‌دهند. این برنامه ها یک برد دو طرفه را برای راننده مسیر و دیگر مسافران به همراه خواهند داشت، به این صورت که راننده  بدون تلف شدن زمان خود از مسیر اجباری که باید هر روز طی کنند کسب درآمد می‌کند و مسافر یا همراه هم با کمترین هزینه ممکن مسیر مورد نیازشان را طی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

بنابراین با ماهیت برنامه های اشتراک گذاری خودرو آشنا شدید. در ادامه این مقاله قصد داریم 4 مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو را به شما معرفی کنیم و لینک دانلود آن ها را در اختیارتان قرار دهید. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو : اپلیکیشن کاروانرو

دانلود 4 مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو یا سفر

یکی از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو اپلیکیشن کاروانرو است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا افرادی که هم مسیرتان هستند را پیدا کنید. به این ترتیب از مسافر باشد با صرف هزینه ای ناچیز به مقصدتان خواهید رسید و اگر راننده باشید ضمن طی کردن مسیر اجباری که باید طی شود کسب درآمد هم خواهید کرد. اپلیکیشن کاروانرو به صورت رایگان از کافه بازار قابل دانلود است و از سایت این سرویس هم می‌توانید به منظور بکارگیری خدمات آن استفاده کنید.

بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو : اپلیکیشن رهسپار

دانلود 4 مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو یا سفر

رهسپار هم یکی دیگر از برنامه های عالی موجود به منظور اشتراک گذاری سفر و خودرو محسوب می‌شود. رابط کاربری این برنامه در مقایسه با سایر اپلیکیشن های مشابه بهتر طراحی شده و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. بنابراین جای تعجبی ندارد که رهسپار به یکی از محبوب ترین و بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو و سفر تبدیل شده باشد.

دانلود برنامه رهسپار از کافه بازار

بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو : اپلیکیشن می بریم

دانلود 4 مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو یا سفر

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در بازار موبایل

یکی دیگر از برنامه های خوبی که می‌توانید برای اشتراک گذاری سفرهایتان از آن استفاده کنید و هم مسیرهایتان را بیابید، برنامه می بریم است. می بریم هم کیفیت عملکرد خوبی دارد و قابلیت های مطلوبی را ارائه می‌کند. این موضوع سبب شده تا برنامه مذکور هم در بین کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار باشد. برای دانلود برنامه می بریم از بخش زیر استفاده کنید.

دانلود برنامه می بریم از کافه بازار

 بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو : اپلیکیشن همپا

دانلود 4 مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو یا سفر

همپا از سفرهای طولانی تر بین شهری پشتیبانی می‌کند و قابلیت رزرو صندلی را هم ارائه می‌نماید. همچنین قیمت هایی که توسط این برنامه و کاربرانش ارائه شده‌اند به مراتب ارزان و مقرون به صرفه هستند که این مسئله برای مسافرین یک نقطه قوت محسوب می‌شود. برنامه همپا با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و رابط کاربری آن بسیار خوب طراحی شده است. بنابراین شما به سادگی می‌توانید با استفاده از این برنامه نسبت به اشتراک گذاری خودرو و سفرتان اقدام کنید.

دانلود برنامه همپا از کافه بازار

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 4 مورد از بهترین برنامه های اشتراک گذاری خودرو یا سفر پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 7

قیمت دوربین جلو آیفون 8 پلاس

قیمت قاب پشت آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
پری
پری
1 سال گذشته

هیچ کدومشون نصب نشدن