آموزش جلوگیری از دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس

ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس

اگر از شبکه اجتماعی گوگل پلاس (Google Plus) استفاده کنید، در شرایط پیش فرض سایر کاربران آن قادر به ارسال ایمیل برایتان خواهند بود. اما شما از طریق منوی تنظیمات جیمیل خود قدر به تغییر این شرایط هستید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه جلوگیری از دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفنی موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با جلوگیری از دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس

منوی تنظیمات اکانت جیمیل شامل بخشی می‌شود که در آن وضعیت دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس قابل تغییر و شخصی سازی است. در شرایط پیش فرض اگر از گوگل پلاس استفاده کنید، تمام کاربران این شبکه اجتماعی قادر به ارسال ایمیل برایتان خواهند بود. بنابراین شاید لازم باشد تا در برخی از شرایط از امکان انجام این عمل جلوگیری نمایید.

در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه جلوگیری از دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

جلوگیری از دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس

همانطور که اشاره داشتیم، جلوگیری از دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس از طریق منوی تنظیمات اکانت جیمیل امکانپذیر می‌شود. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تحت وب بررسی ایمیل های اکانت جیمیل مراجعه کنید. در صورت نیاز مشخصات اکانت خود را وارد و ساین این (Sign in) نمایید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب نمایید.
  • در همان تب General به سمت پایین صفحه حرکت کنید تا به بخش با عنوان Email via Google+ برسید. در سمت راست این گزینه یک منوی کشویی وجود دارد. با کلیک بر روی آن چهار حالت مختلف قابل انتخاب می‌شود که عملکرد هر یک به شرح زیر هستند:

گزینه Anyone on Google+: با انتخاب این گزینه که به طور پیش فرض هم انتخاب شده است، تمام کاربران گوگل پلاس قادر به ارسال ایمیل برایتان خواهند بود.

گزینه Extended Circles: با انتخاب این گزینه فقط افرادی می‌توانند برایتان ایمیل ارسال کنند که عضوی از مجموعه (Circles) شما باشند.

گزینه Circles: با انتخاب گزینه Circles فقط کاربرانی قادر به ارسال ایمیل خواهند بود که شما شخصا آن‌ها را به مجموعه خود اضافه کرده باشید.

گزینه No one: با انتخاب این گزینه هیچ یک از کاربران گوگل پلاس قادر به ارسال ایمیل برایتان نخواهند بود. بنابراین این گزینه منجر به جلوگیری از دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس می‌شود.

  • پس از اینکه گزینه مناسب و مورد نیازتان را انتخاب کردید، باید به سمت پایین صفحه حرکت کنید و بر روی گزینه Save Changes کلیک نمایید تا تغییرات اعمالی شما ذخیره شود.

 

بنابراین به این صورت می‌توانید نسبت به جلوگیری از دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس وارد عمل شوید یا هر تنظیمی که برایتان مناسب است را برای دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه جلوگیری از دریافت ایمیل از سوی کاربران گوگل پلاس پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب پشت آیفون 11 پرو مکس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ جی 7 پرایم 2

قطعات گوشی J7 2017

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments