اضافه کردن شکلک به کیبورد آیفون با کیبورد Emojo

تایپ شکلک در آیفون iphone emoji

یکی از قابلیت‌های مهم iOS که از زمان iOS 8 به این سیستم‌عامل افزوده شد، پشتیبانی از برنامه‌های کیبورد شخص ثالث است. با پشتیبانی از این کیبوردها اپل آیفون و آیپد را کمی بیشتر قابل شخصی سازی کرد تا از رقیب اصلی‌اش، اندروید عقب نماند. این کیبوردها علاوه بر ظاهر جذاب، امکانات جالبی به همراه دارند. اما یک مشکل نیز دارند که آن جابجایی میان آن‌ها در مواقع مختلف است. کیبورد Emojo برای iOS برنامه کیبوردی است که دو کیبورد حروف/اعداد و شکلک را با یکدیگر ترکیب کرده است. شما با این برنامه می‌توانید شکلک‌هایی را روی حروف کیبورد آیفون تنظیم کنید و هنگام نگه داشتن انگشت روی آن حرف، شکلک تنظیم شده تایپ خواهد شد. این برنامه به مدتی محدود رایگان است. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:تعمیرات تخصصی موبایل

Emojo را دانلود و روی آیفون خود نصب کنید. سپس به تنظیمات رفته و از بخش General -> Keyboards آن را فعال کنید. مطمئن شوید که تمام دسترسی‌های لازم را به کیبورد Emojo داده‌اید. در حالت پیش‌فرض دو ردیف اول حروف با شکلک‌های از قبل تنظیم شده پر شده است. برای تغییر آن‌ها کافیست وارد برنامه شوید، هر یک که می‌خواهید را لمس، و با شکلک دیگری جایگزین کنید.تعمیرات اپل

 

تایپ شکلک در آیفون emojo

تایپ شکلک در آیفون

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

کیبورد حروف/اعداد موجود در Emojo نیز کاملا در این دو حالت و علامت‌ها کاربردی است. این کیبورد همانند کیبورد قبل از iOS 9 هنگام تایپ کردن نشانگری برای مشخص کردن اینکه با حروف بزرگ یا کوچک می‌نویسید ندارد.
Emojo کیبوردی عالی برای افرادی است که هنگام پیام دادن از شکلک استفاده می‌کنند. تعداد شکلک‌هایی که می‌توان روی حروف کیبورد تنظیم کرد محدود به 26 عدد است و نمی‌توان برای کلیدهای اعداد شکلکی تنظیم کرد. با این وجود ایده بکار گرفته شده بسیار جالب است و به همه کاربران آیفون و آیپد پیشنهاد می‌کنیم کیبورد Emojo را امتحان کنند.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 6 اس پلاس

قطعات گوشی آیفون ایکس آر

قطعات گوشی نوت 10

تعمیرات موبایل

Emojo
نام Emojo
قیمت رایگان
سیستم عامل iOS
سازنده Ronan Stark
منبع addictivetips

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments