آموزش ادمین کردن اعضای سوپر گروه تلگرام (Promote to Admin)

تلگرام چیست؟

هنگامی که یک سوپر گروه در تلگرام می‌سازید، اغلب قابلیت‌های و امکانات اصلی گروه مستقیما در اختیار ادمین قرار دارد و سایر کاربران به این قابلیت‌ها دسترسی ندارند. اما شما می‌توانید با ارتقاء آن‌ها به ادمین، دسترسی‌های لازم را به سایر اعضای گروه بدهید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ادمین کردن اعضای سوپر گروه تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ادمین کردن اعضای سوپر گروه تلگرام

تصور کنید که یک سوپر گروه در تلگرام ساخته‌اید. در این شرایط شما ادمین آن سوپر گروه محسوب می‌شود و قابلیت‌های متعددی در اختیارتان قرار می‌گیرند. به عنوان مثال فقط شما می‌توانید عکس یا نام سوپر گروه را تغییر دهید و برخلاف گروه های معمولی تلگرام، سایر اعضای سوپر گروه قادر به تغییر عکس و نام گروه نیستند. همچنین شما به عنوان ادمین قابلیت حذف اعضا، سنجاق کردن یا پین (Pin) پیام‌ها و غیره را هم خواهید داشت. اما آیا این امکان وجود دارد که عضوهای دیگری را هم به عنوان ادمین سوپر گروه تعریف کنیم؟

پاسخ این سوال مثبت است! شما به عنوان ادمین و سازنده سوپر گروه می‌توانید هر یک از اعضای مورد نظرتان را به ادمین سوپر گروه تبدیل کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ادمین کردن اعضای سوپر گروه تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه ادمین کردن اعضای سوپر گروه تلگرام

اگر قصد دارید که عضوی از اعضای سوپر گروه خود را به ادمین تبدیل کنید، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به سوپر گروه مد نظرتان مراجعه کنید.
  • نام گروه را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید تا صفحه تنظیمات و لیست اعضای آن نمایان شود.
  • کاربر یا عضو مورد نظرتان را در لیست اعضای گروه بیابید. انگشت خود را بر روی نام آن قرار داده و کمی نگه دارید تا ویبره کوچکی زیر انگشت خود احساس کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Promote to admin را انتخاب کنید.

به این صورت می‌توانید هر یک از اعضای سوپر گروه را به ادمین تبدیل کنید. دقت داشته باشید که در لیست اعضای گروه همواره نام ادمین اصلی که سازنده گروه است با نماد ستاره آبی رنگ نمایش داده می‌شود اما سایر ادمین های فرعی با نماد ستاره خاکستری مشخص می‌شوند. اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید تا با نحوه ساخت سوپر گروه تلگرام آشنا شوید، توصیه می‌کنیم که از مقاله تفاوت سوپر گروه تلگرام با گروه معمولی و نحوه تبدیل گروه معمولی به سوپر گروه استفاده کنید.

آموزش ویدئویی ادمین کردن اعضای سوپر گروه تلگرام (Promote to Admin)

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ادمین کردن اعضای سوپر گروه تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین سلفی آیفون ایکس اس

قطعات گوشی آیفون SE 2020

قیمت تاچ ال سی دی A42 5G

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
عبدالرضا شجاعی
عبدالرضا شجاعی
4 سال گذشته

اگر مدیرگروهی پیام مالک را حذف کند آیا مالک یا خود مدیرگروه میتواند پیامهای حذف شده در فعالیتهای اخیر را برگرداند یانه؟ خوهشا اگر میدونید پاسخ دهید چون توی فعالیتهای اخیر تلگرام بعداز ۴۸ساعت اطلاعات پاک میشود

محمد
محمد
4 سال گذشته

سلام توی سوپر گروه تا چند نفرو میشه مدیر کنم؟

مینا ارا
مینا ارا
2 سال گذشته
پاسخ به  محمد

۵۰ نفر

مجید
مجید
6 سال گذشته

سلام، دقیقا من هم همین مشکل رو دارم

محمدرضا
محمدرضا
6 سال گذشته

سلام. چرا وقتی توی سوپر گروه خودم میخوام کسی ادمین کنم حتی اونهایی که شمارشون دارم و شمارمو دارند، نمیتونم و پیام میده شما اجازه این کارو ندارید؟!!!! البته ریپورت هم هستم