آپدیت تلگرام ۴.۷ منتشر شد: استفاده از چند اکانت و ریپلای سریع

آپدیت تلگرام 4.7

آپدیت تلگرام 4.7 به طور رسمی منتشر شد. این آپدیت یا به روز رسانی ویژگی های جالبی را به جدیدترین نسخه تلگرام اضافه کرده است که مهمترین آن ها مربوط به امکان فعال سازی و استفاده همزمان از چند اکانت می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی های جدید ارائه شده در آپدیت تلگرام 4.7 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با آپدیت تلگرام 4.7

با فرا رسیدن سال نوی میلادی تلگرام هم سعی کرد یک آپدیت جدید را منتشر ساخته و ویژگی های جدیدش را در اختیار کاربران قرار دهد. بدین سبب شاهد انتشار آپدیت تلگرام 4.7 هستیم که قابلیت هایی همچون امکان اضافه کردن و استفاده همزمان از چند اکانت در تلگرام، امکان پاسخگویی سریع به پیام ها با شیوه‌ای متفاوت، امکان تغییر رنگ تم به تیره و روشن و قابلیت تعیین همگام سازی مخاطبین را ارائه کرده است.

آپدیت تلگرام 4.7

در این مقاله قصد داریم به شرح دقیق تر قابلیت های جدیدی بپردازیم که در آپدیت تلگرام 4.7 ارائه شده‌اند. چنانچه در مورد هر یک از موارد شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیرات موبایل

آپدیت تلگرام 4.7 : استفاده همزمان از چند اکانت

احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که چند اکانت تلگرام دارند و برای مدیریت بی دردسر اکانت هایتان از برنامه های جانبی که شبیه به تلگرام بودند استفاده می‌کنید! خوشبختانه از این پس دیگر نیازی به انجام این کار ندارید، چرا که قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت در آپدیت تلگرام 4.7 ارائه شده است. یعنی شما می‌توانید اکانت های خود را به صورت همزمان در برنامه تلگرام وارد و آن ها را مدیریت کنید. البته تعداد اکانت هایی که می‌توانید به صورت همزمان در تلگرام داشته باشید، 3 اکانت است. برای آشنایی با نحوه اضافه کردن اکانت حدید به تلگرام و استفاده همزمان از آن ها به مطالعه مقاله آموزش اضافه کردن حساب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرامبپردازید. لازم به اشاره است که این ویژگی فعلا فقط برای نسخه اندرویدی تلگرام ارائه شده و مشخص نیست که در نسخه آی او اسی این اپلیکیشن هم این قابلیت ارائه شود.

آپدیت تلگرام 4.7 : روش جدید ریپلای سریع پیام ها

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20 Ultra

در آپدیت تلگرام 4.7 قابلیت جدیدی با نام Quick Reply (کوییک ریپلای) یا ریپلای سریع ارائه شده که به موجب آن ریپلای کردن یا پاسخ دادن به پیام ها خیلی ساده تر از گذشته شده است. تا پیش از این اگر می‌خواستید برای یک پیام ریپلای یا پاسخ بنویسید باید انگشت خود را روی آن قرار می‌دادید و گزینه Reply را انتخاب می‌کردید، اما با آپدیت تلگرام 4.7 دیگر نیازی به انجام این کار وجود ندارد! بدین منظور فقط کافیست انگشت خود را روی پیام مورد نظرتان به سمت چپ بکشید تا حالت ریپلای روی آن پیام فعال شود. این ویژگی به واقع یک ویژگی کاربردی است که در آپدیت تلگرام 4.7 قادر به استفاده از آن هستیم.

آپدیت تلگرام 4.7 : تغییر رنگ تم در نسخه iOS

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون SE 2020

امکان تغییر رنگ تم یا قالب کلی تلگرام از چند وقت پیش در نسخه اندرویدی این اپلیکیشن ارائه شده بود، اما حالا و با انتشار آپدیت تلگرام 4.7 کاربران گوشی های آی او اسی هم قادر به استفاده از این ویژگی هستند.

آپدیت تلگرام 4.7 : عدم همگام سازی خودکار مخاطبین

یکی از ویژگی های نسبتا آزاردهنده تلگرام این بود که بعد از وارد شدن به اکانت به صورت خودکار شماره هایی که در مخاطبین گوشی قرار داشتند را با اکانت های تلگرام همگام سازی می‌کرد! خوشبختانه این مسئله در آپدیت تلگرام 4.7 حل شده و هم اکنون وقتی یک اکانت جدید را در تلگرام بسازید، همگام سازی خودکار مخاطبین انجام نمی‌شود بلکه از کاربر پرسیده می‌شود که آیا مایل به انجام این عمل هست یا خیر‍؟ بنابراین کاربر می‌تواند خیلی راحت با انتخاب گزینه خیر از همگام سازی خودکار مخاطبین گوشی با اکانت تلگرام خود جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

قیمت شیشه آیفون 6 اس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ ام 10

قطعات گوشی M20

تعمیرات موبایل

تلگرام | Telgram
نام تلگرام | Telgram
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Telegram
منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments