آموزش ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

اگر تمایل دارید که در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) کلن اختصاصی خود را بسازید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله به تمام نکات و مراحل مورد نیاز برای ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans) اشاره خواهیم کرد. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ساختن کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

کلن یا Clan بخش جالبی از بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را تشکیل می‌دهد. با عضویت در کلن ها می‌توانید به جنگ های بین قبیله ای یا اصطلاحا کلن وار (Clan War) بروید و به این صورت پاداش (Bonus) و تجربیات (Experience) کسب کنید. اما شما در بازی کلش اف کلنز محدود به ملحق یا جوین شدن (Join) به کلن های دیگران نیستید! بلکه می‌توانید برای خودتان کلن اختصاصی بسازید.

در این مقاله قصد داریم به آموزش ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم و تمام نکات حائز اهمیت برای انجام این عمل را شرح دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

آموزش ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

برای اینکه بتوانید در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) کلن اختصاصی خودتان را بسازید، باید مراحلی که در ادامه شرح می‌دهیم را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا باید کلم کسل (Clan Castle) موجود در دهکده خود را بازسازی کنید. برای انجام این کار بار 40،000 طلا صرف شود. پس شر اول ساخت کلن در بازی کلش اف کلنز این است که کلن کسل شما تعمیر شده باشد.
  • بعد از بازسازی کلن کسل، آن را لمس کنید و گزینه Clan را از منوی زیرین انتخاب کنید. در این شرایط یک پنجره پاپ آپ شبیه به عکس زیر نمایان می‌شود.

ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

  • به تب یا سربرگ Create Clan مراجعه کنید. این سربرگ برای ساخت کلن جدید ایجاد شده است.
  • سپس باید فیلد های ارائه شده را بنا به سلیقه خود پر کنید. در فیلد Clan Name باید نام مورد نظرتان برای کلن را وارد کنید. با کلیک بر روی گزینه Browse می‌توانید یک نماد را برای کلن خود آپلود کنید. در فیلد Descriptions باید توضیحات کلن خود را بنویسید. این توضیحات باید مرتبط با کلن و هدف آن باشند. مسائلی همچون قوانین و دونیت کردن و غیره در این بخش شرح داده می‌شوند. در کنار گزینه Clan Type می‌توانید دو حالت را انتخاب کنید. اگر گزینه Anyone Can join را انتخاب نمایید، هر کاربری قادر خواهد بود که به کلن شما ملحق شود، اما اگر گزینه دیگر ارائه شده را انتخاب کنید، فقط افرادی قادر به جوین شدن به کلن شما می‌شوند که از آن‌ها دعوت به عمل آورده باشید. در کنار گزینه Minimum trophies to join می‌توانید حداقل ترافی یا کاپ مورد نیاز برای جوین شدن سایر گیمرها به کلن خود را مشخص کنید. گزینه War Frequency وضعیت در کلن وار را مشخص می‌کند و گزینه Clan Location هم مربوط به موقعیت مکانی کلن می‌شود.

ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

  • بعد از پر کردن فیلد های نام برده شده، باید آیکون 40،000 سکه موجود در گوشه سمت راست و پایین پنجره پاپ آپ را لمس کنید. پس برای ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans) باید 40،000 سکه صرف کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

با طی کردن مراحل فوق، پروسه ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans) به پایان رسیده است. حال نوبت به آن می‌رسد که بتوانید کلن خود را گسترش داده و سایر گیمر ها را تشویق به عضویت در آن کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ساخت کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

باتری آیفون 6

تاچ ال سی دی A3 2017

تعمیرات موبایل

منبع tomsguide

نظرات کاربران (17)

guest
17 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
یه دوست
یه دوست
2 سال گذشته

دوستان برای ساخت یه کلن جدید باید نام ان به زبان انگلیسی باشه مثلان love

حسین اکبری
حسین اکبری
2 سال گذشته

سلام خسته نباشید …
من یه سوال داشتم دوستان اگه راهنماییم کنید که چکار کنم ممنون میشم ..دوستان من قبلا یه کلن داشتم پرید بیخیال قبلی ولی الان میخوام یه کلن بسازم تمام مراحلش انجام میدم ولی رو مبلغ ۴۰ هزار میزنم اصلا باز نمیکنه میشه لطف کنید بهم بگین باید چکار کنم دوستان مشکل از چیه ک نمیشه کلن بسازم اگه راهنماییم کنید ک چکار کنم واقعا ممنون میشم ازتون دوستان ….
با تشکر

مهدی
مهدی
2 سال گذشته

سلام مشکل سید مشکل منم هست بیشتر از ۴۰ هزار تا سکه دارم جایی هم تو وار نیستم اما کلنم ساخته نمیشه دلیلش چیه تو بازی گفتن به خاطر باگ هست دو روز صبرکن الان روز سومه و بازم این مشکل هستش

یه دوست
یه دوست
2 سال گذشته
پاسخ به  مهدی

باید نام کلن رو به زبان انگلیسی بنویسی مثلان love

گندم
گندم
1 سال گذشته
پاسخ به  مهدی

سلام من یه کلن ساختم اما نمیخوامش میخوام برم کلن دوستام
هرکی این کلن رو میخواد بیاد من لیدرش میکنم و از کلن میرم
NEMESIS اسم کلنمه

عباسعلی انصاری
عباسعلی انصاری
2 سال گذشته

سلام میخوام قبیله بسازم ولی هرکاری میکنم نمیشه تمام تنظیماتشو میزنم ولی میخوام ۴۰۰۰۰ سکه رو بدم که تموم شه قبول نمیکنه میشه راهنمایی کنید

یه دوست
یه دوست
2 سال گذشته

نام کلن رو به انگلیس بنویس

سید امیرمهدی حمیدی
سید امیرمهدی حمیدی
2 سال گذشته

سلام من خیلی وقته که کلش اف کلنز بازی می کنم
چند روزپیش تصمیم گرفتم که یه قبیله بسازم رفتم تو قسمت ساخت قبیله مشخصات قبیله رو پر کردم
۴۰۰۰۰ هزار سکه میخواد من ۵۰۰۰۰۰ سکه ام وقتی اما وقتی که می زنم رو ۴۰۰۰۰ سکه که قبیله رو بسازه ساخته نمیشه

چیکار باید بکنم ؟؟؟؟؟

لطفا جواب بدید.

یه دوست
یه دوست
2 سال گذشته

باید نام کلن به زبان انگلیسی باشه