آموزش تغییر فونت پیش فرض نوشتن ایمیل در سرویس جیمیل

اضافه کردن مخاطب به اکانت جیمیل

سرویس جیمیل علاوه بر قابلیت ویرایش فونت در حین تایپ ایمیل، امکان تغییر فونت پیش فرض را هم ارائه می‌کند. اگر تمایل دارید فونت پیش فرض تایپ ایمیل در اکانت جیمیل خود را تغییر دهید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به آموزش نحوه تغییر فونت پیش فرض نوشتن ایمیل در سرویس جیمیل می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات موبایل تهران

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر فونت پیش فرض نوشتن ایمیل در جیمیل

شاید بنا به هر دلیل تمایل نداشته باشید که از فونت پیش فرضی که سرویس جیمیل به منظور تایپ ایمیل جدید ارائه می‌کند استفاده کنید. در این شرایط می‌توانید با استفاده از آیکون با نماد A که در بخش زیرین صفحه ارائه شده نسبت به ویرایش فونت متن ایمیل تایپ شده خود اقدام نمایید. اما مطمئنا بسیار جالب می‌شد اگر می‌توانستید نسبت به تغییر فونت پیش فرض نوشتن ایمیل در سرویس جیمیل اقدام کنید!

خوشبختانه این امر امکانپذیر است! بنابراین کاربران جیمیل قادر به تغییر فونت پیش فرض نوشتن ایمیل هستند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه انجام این عمل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تغییر فونت پیش فرض نوشتن ایمیل در سرویس جیمیل

به منظور تغییر فونت پیش فرض نوشتن ایمیل در سرویس جیمیل نیازی به طی کردن مراحل پیچیده و سردرگم کننده وجود ندارد. بدین منظور کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تحت وب بررسی ایمیل های اکانت جیمیل مراجعه کنید. در صورت نیاز مشخصات اکانت خود را وارد و ساین این (Sign in) نمایید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب نمایید.
  • در همان تب General به سمت پایین صفحه حرکت کنید تا به بخش با عنوان Default text style برسید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید و فونت پیش فرض اکانت جیمیلتان را شخصی سازی نمایید.
  • پس از اعمال تغییرات مورد نظرتان به پایین صفحه بروید و بر روی گزینه Save Changes کلیک کنید تا تغییرات اعمالی ذخیره شوند.

از این پس هر زمان که با کلیک بر روی گزینه Compose نسبت به تایپ یک ایمیل جدید اقدام کنید، فونت پیش فرضی ارائه می‌شود که با توجه به سلیقه شما تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر فونت پیش فرض نوشتن ایمیل در سرویس جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب پشت آیفون 11 پرو

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A7 2017

قطعات گوشی J7 Duo

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments