آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام

پین کردن چت در تلگرام

کاربران تلگرام هر زمان که تمایل داشته باشند می‌توانند عکس پروفایل خود را تغییر دهند. این عمل به سادگی صورت می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر عکس پروفایل در تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تعویض عکس پروفایل در تلگرام

در تلگرام هر کاربر می‌تواند برای اکانت یا پروفایل خود عکس هایی قرار دهد. در این شرایط سایر کاربران قادر به مشاهده این عکس در کنار نام وی می‌شوند. به این عکس اصطلاحا عکس پروفایل در تلگرام گفته می‌شود. شما به راحتی می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید عکس پروفایل اکانت تلگرام خود را تعویض کرده یا تغییر دهید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر عکس پروفایل در تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه تغییر عکس پروفایل در تلگرام

به منظور تعویض عکس پروفایل خود در برنامه تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • آیکون دوربین را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.
  • اگر قصد دارید عکسی از گالری دستگاه انتخاب کنید، باید گزینه From gallery را در پنجره پاپ آپ نمایان شده انتخاب کنید. اگر قصد دارید عکس جدیدی با دوربین دستگاه ضبط و سریعا آن را به عنوان عکس پروفایل خود قرار دهید، باید گزینه From camera را انتخاب نمایید. با فرض اینکه گزینه From gallery را انتخاب کرده‌اید پیش می‌رویم.
  • عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید و در صورت تمایل از منوی زیرین و وسط صفحه، آن را ویرایش نمایید.
  • گزینه SET را انتخاب کنید.

به این صورت عکس پروفایل شما در تلگرام تغییر داده می‌شود. با طی کردن مراحل فوق، عکس پروفایل جدید به عکس‌های پیشین اضافه خواهد شد. برای حذف سایر عکس‌های خود از پروفایل تلگرام می‌توانید به مطالعه مقالهآموزش حذف عکس پروفایل در تلگرام بپردازید.

آموزش ویدئویی تغییر عکس پروفایل در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر عکس پروفایل در تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 11 پرو

قیمت گلس آیفون ایکس

قیمت تاچ ال سی دی نوت 20

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Ayda
Ayda
5 سال گذشته

عالی.ممنون.از.شما
👏👉

حجت
حجت
6 سال گذشته

با سلام و وقت بخیر
سوالی در مورد تلگرام داشتم و ان این است که موعی تلگرام را باز میکنم پیغام میده که متاسفانه تلگرام متوقف شده است لطفا راهنماییم کنید.تشکر