آموزش تصویری حذف اکانت تامبلر – Delete Tumblr Account

حذف اکانت Tumblr (تامبلر)

اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود را در شبکه اجتماعی تامبلر یا همان Tumblr حذف کنید، این مقاله بهترین راهنمایی ممکن را خدمتتان ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه حذف اکانت Tumblr (تامبلر) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف اکانت Tumblr (تامبلر)

تامبلر یا Tumblr یک شبکه اجتماعی کاملا شناخته شده است که توسط شرکت تامبلر طراحی شد. تامبلر ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل مواردی همچون امکان ارسال پست‌های متنوع، ثبت نظر، بحث در مورد مسائل خاص، دنبال کردن نظرات و افراد مختلف و غیره می‌شود. با استفاده از تامبلر (Tumblr) می‌توانید پست‌های گوناگونی که شامل عکس، ویدیو، فیلم کوتاه، تصویر متحرک، نوشته و غیره می‌شوند را با سایر کاربران این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اما هدف ما در این مقاله آموزش نحوه حذف اکانت Tumblr (تامبلر) است. حذف اکانت Tumblr (تامبلر) به هیچ عنوان پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. برای انجام این عمل کافیست که به منوی تنظیمات اکانت خود در این شبکه اجتماعی مراجعه کنید. در ادامه به آموزش قدم به قدم و تصویری نحوه حذف اکانت Tumblr (تامبلر) می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه حذف اکانت Tumblr (تامبلر) خود را حذف کنیم؟

غیر فعال کردن یا حذف اکانت Tumblr (تامبلر) پروسه پیچیده‌ای را به همراه ندارد. به منظور انجام این عمل، کافیست که مراحل زیر را به دقت طی کنید:

حذف اکانت Tumblr (تامبلر)

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت و وارد کردن مشخصات اکانت مد نظرتان، وارد آن شوید.

حذف اکانت Tumblr (تامبلر)

حال بر روی آیکون پروفایل موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه کلیک نمایید و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید. به این صورت به منوی تنظیمات اکانت خود در شبکه اجتماعی تامبلر (Tumblr) هدایت می‌شوید.

حذف اکانت Tumblr (تامبلر)

حال باید بر روی گزینه Delete Account کلیک کنید.

حذف اکانت Tumblr (تامبلر)

در مرحله آخر باید بار دیگر ایمیل اکانت خود و رمز عبور آن را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه Delete Everything کلیک کنید. دقت داشته باشید که با انجام این عمل تمام اطلاعات اکانت شما حذف می‌شوند.

حذف اکانت Tumblr (تامبلر)

با مشاهده تصویر و پیغام فوق، پروسه حذف اکانت Tumblr (تامبلر) شما به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل چارسو

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت Tumblr (تامبلر) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت ال سی دیiPhone 7

قیمت ال سی دی سامسونگ M30

قطعات گوشی Samsung Note 10

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments