آموزش تصویری حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس)

حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس)

اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید تا اکانت Dropbox یا دراپ باکس خود را حذف کنید، نگران نباشید. حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس) فرآیند بسیار ساده‌ای را شامل می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس)

دراپ باکس یا همان Dropbox سروی ذخیره سازی ابری اختصاصی است که توسط شرکت آمریکایی دراپ باکس ارائه می‌شود. اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که منظور از سرویس ذخیره سازی ابری چیست؟ سرویس ذخیره سازی ابری در واقع سرویسی است با استفاده از آن کاربران می‌توانند با ساخت یک اکانت اختصاصی نسبت به آپلود و دانلود فایل‌های مختلف در آن اکانت اقدام کنند. توصیه می‌کنیم که به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس های ذخیره سازی ابری مختلف به مطالعه مقاله “معرفی سرویس های ابری جایگزین آیکلود (iCloud)” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

دراپ باکس یا Dropbox هم از جمله سرویس‌های ذخیره سازی ابری پرطرفداری است که هم اکنون کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. اما این احتمال وجود دارد که شما بنا به هر دلیل تمایل داشته باشید تا نسبت به حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس) خود وارد عمل شوید. انجام این عمل به سادگی و از طریق یک صفحه اختصاصی که دراپ باکس بدین منظور ارائه کرده، امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونگی حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس) به هیچ عنوان پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. شما با استفاده از لینک کمکی و صفحه اختصاصی که به این منظور طراحی شده، قادر به حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس) خود خواهید بود. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس)

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به صفحه‌ واسط مراجعه کنید که به منظور حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس) طراحی شده است.

حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس)

حال مشخصات اکانت دراپ باکسی را وارد کنید که قصد حذف آن را دارید. سپس بر روی گزینه Sign in کلیک نمایید. به بیان دیگر در این مرحله وارد اکانت دراپ باکسی می‌شوید که قصد حذف آن را دارید.

حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس)

حال در فیلد اول نمایش داده شده در عکس فوق، رمز عبور اکانت خود را بار دیگر تایپ کنید. در فیلد دوم نمایش داده شده هم باید دلیل خود مبنی بر حذف اکانت Dropbox را وارد نمایید. نهایتا بر روی گزینه Delete my account کلیک کنید.

حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس)

تبریک می‌گوییم! با مشاهده پیغام فوق، حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس) شما با موفقیت انجام شده است.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت Dropbox (دراپ باکس) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی iPhone XS

قیمت ال سی دی سامسونگ A20s

Samsung Note 20 Ultra قطعات گوشی

 

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments