آموزش بروزرسانی اپل واچ به آخرین نسخه Watch OS

بروزرسانی اپل واچ apple watch

اپل واچ یک ساعت هوشمند بسیار کاربردی است که قابلیت‌های فراوانی دارد. اما با آپدیت هایی که اپل برای ساعت هوشمند خود منتشر می‌کند قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده می‌شود و این ساعت را کاربردی تر از پیش می‌کند. در ادامه نحوه بروزرسانی اپل واچ به آخرین نسخه Watch OS را آموزش خواهیم داد. با موبایل کمک همراه باشید.

بروزرسانی اپل واچ apple watch

در حال حاضر آخرین نسخه سیستم عامل ارائه شده برای اپل واچ، Watch OS 2.2 است که نسبت به نسخه اولیه ساعت بهبودهای و پیشرفت‌های فراوانی داشته است. همچنین قابلیت‌ها، واچ فیس‌ها و زبان‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با آن را آسان‌تر و لذت بخش‌تر می‌کنند. یکی از مهمترین قابلیت‌ها که البته از Watch OS 2.0 به ساعت اپل اضافه شد، پلتفرم بومی اپلیکیشن‌ها است که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد به جای اجرا روی آیفون و پخش روی ساعت، مستقیما روی ساعت اجرا شوند. این به معنای عملکرد سریعتر ساعت در برنامه‌ها، و امکان استفاده از آن در غیاب آیفون است.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

قبل از شروع بروزرسانی ساعت اپل خود به Watch OS 2.2، باید مطمئن شوید که آیفون شما به iOS 9 یا نسخه‌های جدیدتر بروزرسانی شده است. برای این کار به Settings -> General -> About بروید و در صورتی که نیاز به آپدیت داشتید با رفتن به Settings ->General -> Software Update آیفون خود را به آخرین نسخه iOS بروزرسانی کنید.
توجه داشته باشید در صورتی که نسخه iOS آیفون شما 9 نباشد، در ساعت اپل خود Watch OS 2.0 را دریافت نخواهید کرد و آخرین نسخه‌ قابل دریافت 1.01 خواهد بود.
پس از بروزرسانی آیفون خود به iOS 9، برنامه ساعت اپل را روی آیفون اجرا کرده و به General -> Software Update بروید. همانند تصویر زیر، در صفحه بعد خلاصه ای از تغییرات Watch OS 2.0 و یک لینک دانلود مشاهده خواهید کرد.
حجم آپدیت 2.0 ساعت اپل 512 مگابایت است و ابتدا دانلود شده و هنگامی که بخواهید می‌توانید آن را نصب کنید. پس با توجه به ضروری بودن این آپدیت، همین الان Download and Install را در آیفون خود بزنید.

بروزرسانی اپل واچ apple watch

هنگامی که آماده آپدیت بودید کافیست ساعت اپل خود را به شارژر متصل کرده و در حالی که به آیفون متصل است از خود ساعت بروزرسانی را انتخاب کنید. در حین آپدیت شدن ساعت شما چند بار خاموش و روشن خواهد شد اما جای نگرانی نیست و این طبیعی است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

بروزرسانی اپل واچ apple watch

به همین سادگی ساعت اپل خود را به آخرین نسخه Watch OS آپدیت کردید.

بیشتر بخوانید:

قطعات اپل واچ

قیمت تاچ ال سی دی اپل واچ

قیمت گلس اپل واچ

تعمیرات موبایل

منبع howtogeek

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments