کولر گازی پرتابل – مشاوره در خرید

کولر گازی پرتابل - مشاوره در خرید

یک کولر گازی پرتابل قابل حمل دما و رطوبت را در یک اتاق خاص کنترل می کند. این یک سیستم تهویه مطبوع دارای چرخ است که جابجایی را در صورت نیاز آسان می کند. کولر گازی پرتابل قابل حمل دارای یک شلنگ تخلیه است که هوای گرم را از پنجره یا در تخلیه می کند. در روزهای گرم تابستان و همچنین در روزهای سرد که هوا بسیار خشک است، راحتی را فراهم می کند. در این مقاله مهمترین خواص کولر گازی پرتابل را توضیح می دهم.

 

کولر گازی پرتابل چگونه کار می کند؟

کولر گازی پرتابل قابل حمل اساساً مانند کولر گازی دیواری عمل می کند. کولر گازی دیواری دارای یک یونیت داخلی و خارجی هستند که می تواند گرما را تخلیه یا تامین کند. یک کولر گازی پرتابل قابل حمل شامل یک قسمت با شلنگ تخلیه است که از پنجره یا در آویزان است. به این ترتیب دستگاه می تواند گرمای بیرون را تخلیه کند. به همین دلیل مهم است که کولر گازی نزدیک پنجره استفاده شود. از آنجایی که یک کولر گازی پرتابل قابل حمل یونیت خارجی ندارد، صدای آن کمی بیشتر از کولر گازی اسپلیت است. دستگاه داخل تمام کارها را انجام می دهد.

کولر گازی پرتابل

فضایی که می خواهید خنک کنید چقدر بزرگ است؟

ظرفیت سرمایش کولر گازی پرتابل قابل حمل بر حسب BTU واحد حرارتی بریتانیا اندازه گیری می شود. این اغلب به متر مکعب یا مساحت بر حسب متر مربع ترجمه می شود که یا روی دستگاه یا در دفترچه راهنما نوشته شده است.  ظرفیت بستگی به ارتفاع سقف شما نیز دارد. علاوه بر این، تعداد پنجره ها، محل قرارگیری اتاق، عایق بودن خانه و تعداد افراد در اتاق بر عملکرد خنک کننده تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که چندین مقدار را در مشخصات صفحه محصول بیان می کنیم:

حداکثر ظرفیت طبق تولید کننده بر حسب متر مکعب (m3)

حداکثر مساحت (m2) با ارتفاع متوسط ​​سقف 2.5 متر

حداکثر مساحت (m2) با بارهای حرارتی کم ، طبق Coolblue – محافظت در برابر آفتاب خوب، پنجره های کم، عایق خوب

حداکثر مساحت (m2) در بارهای گرمایی بالا ، طبق Coolblue – پنجره های جنوب، عایق ضعیف، فضا در طبقه بالا

 

یک کولر گازی پرتابل چقدر صدا تولید می کند؟

خنک کردن اتاق خواب در یک شب تابستانی خوب است، اما شما نمی خواهید کولر گازی صدایی ایجاد کند که شما را بیدار نگه دارد. به همین دلیل، بهتر است هنگام خرید به میزان صدای دستگاه توجه کنید. آنچه در اینجا مهم است تعداد دسی بل در بالاترین میزان تنظیم است. کولر گازی پرتابل بسیار بی صدا وجود ندارد. اگر نویز یک ویژگی ضروری است پس به دنبال خرید کولر گازی اسپلیت باشید. یک کولر گازی پرتابل نسبتا بی صدا بین 50 تا 60 دسی بل تولید می کند. برای مقایسه: ماشین ظرفشویی در حال کار حدود 60 تا 65 دسی بل صدا تولید می کند.

 

سطح سر و صدا

تعداد دسی بل سطح صدای قابل مقایسه سطح سر و صدا مناسب برای فضای
50 – 59  دسی بل صداهای پس زمینه، مسواک برقی بی صدا اتاق خواب، اتاق نشیمن
60  دسی بل یا بلندتر مکالمه معمولی در فاصله 1 متری قابل شنیدن آشپزخانه، حمام، راهرو

 

شیلنگ تخلیه کولر گازی پرتابل چگونه کار می کند

هر کولر گازی پرتابل یک شلنگ تخلیه دارد. شما باید یک کولر گازی پرتابل را در محلی قرار دهید که شلنگ تخلیه به راحتی به بیرون برسد، به عنوان مثال در کنار پنجره یا در. هنگام نصب شیلنگ تخلیه، مطمئن شوید که بیش از حد خم نشود. به خاطر داشته باشید که ترک باز در یا پنجره نباید خیلی بزرگ باشد، زیرا مانع عملکرد کولر گازی پرتابل شما می شود. یک پنجره کشویی یا کج بهترین است. یا خودتان یک سوراخ ایجاد کنید و در صورت نیاز آن را با مواد عایق پر کنید.

شیلنگ تخلیه کولر گازی پرتابل

مصرف انرژی کولر گازی پرتابل چقدر است؟

هر کولر گازی پرتابل دارای یک برچسب انرژی است که روی آن می توانید ببینید دستگاه در کدام دسته قرار می گیرد. نحوه استفاده از کولر گازی نیز بر میزان مصرف انرژی دستگاه در عمل تأثیر می گذارد. هرچه بیشتر و بیشتر آن را روشن کنید و اختلاف دمایی که می خواهید به آن برسید بیشتر باشد، کولر گازی انرژی بیشتری برای انجام کار خود مصرف می کند.

 

آیا می خواهید اتاق را نیز گرم یا تمیز کنید؟

اکثر portable های شرکت Gree  در بازه های قیمتی بالاتر اغلب گزینه اضافی برای گرم کردن فضا دارند. این بدان معناست که این دستگاه نه تنها در روزهای گرم تابستان مفید است، بلکه در زمستان نیز راحتی را فراهم می کند. علاوه بر این، برخی از کولرهای گازی قابل حمل دارای یونیزر هستند. یونیزر هوا را تمیز می کند و با گرده، کپک و گرد و غبار مبارزه می کند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments