چگونه اکانت بخریم؟ (آموزش خرید اکانت‌های پرمیوم)

چگونه اکانت بخریم؟ (آموزش خرید اکانت‌های پرمیوم)

فعال سازی اکانت های اورجینال و پرمیوم اپ‌ها، بازی‌ها و سایر سرویس‌های جهانی برای دسترسی به خدمات و محتوای ویژه آن ها، روز به روز در حال افزایش است. با این حال، خرید اشتراک پولی پلتفرم های خارجی در ایران به دلیل تحریم ها با چالش هایی همراه می باشد. به همین دلیل، افراد زیادی به دنبال آموزش خرید اکانت پرمیوم هستند. افرادی که می خواهند بدانند که چگونه اکانت بخریم، می توانند از روش هایی مانند استفاده از ارز دیجیتال و وبسایت های مخصوص این خدمت استفاده نمایند.

در ایران چگونه اکانت بخریم؟

چگونه اکانت بخریم؟

بیشتر اپلیکیشن ها و سایت های کاربردی در کنار خدمات رایگانی که دارند، انواع اشتراک های پرمیوم را نیز با امکانات کامل تر در دسترس کاربران قرار می دهند؛ همچنین، دسته دیگری از پلتفرم ها تنها به صورت پولی در دسترس هستند. با این حال، به دلیل تحریم ها خرید این اکانت ها برای ایرانیان بسیار دشوار می باشد؛ به همین دلیل برای خیلی از افراد این سوال پیش آمده است که از کجا اکانت بخریم؟ در اینجا چند روش پیشنهادی برای فعال سازی اشتراک های پرمیوم در ایران را به شما معرفی می کنیم:

خرید مستقیم از وبسایت های داخلی

پیشنهاد اول ما برای پاسخ به این سوال که چگونه اکانت بخریم؟ استفاده از وبسایت های فروش اکانت اورجینال است. در حال حاضر، وبسایت های داخلی متعددی اقدام به فروش اکانت های پرمیوم برای کاربران ایرانی کرده اند. مراحل فعال سازی اشتراک به این روش بسیار راحت می باشند. شما پس از ثبت نام در وبسایت مورد نظر، ثبت درخواست خرید اکانت و تکمیل اطلاعات پرداخت خود، بدون طی مراحل اضافه می توانیم خدمات مورد نظر خودمان را خریداری نماییم.

مزایای خرید از سایت های داخلی

  • پرداخت هزینه به صورت ریالی
  • خرید قانونی
  • تحویل فوری
  • پشتیبانی و مشاوره خرید

نکات قابل توجه در این روش

  • بالا بودن کارمزد خرید در برخی سایت ها
  • زمان طولانی فعال سازی در بعضی از فروشگاه های اکانت پرمیوم

خرید اکانت با استفاده از رمز ارز

خرید اکانت با استفاده از رمز ارز

در پاسخ به کسانی که از رمز ارز استفاده می کنند و برایشان سوال است که چگونه اکانت بخریم؟ باید بگوییم که اکثر پلتفرم هایی که خدمات پرمیوم ارائه می دهند، امکان پرداخت هزینه اشتراک را با ارز دیجیتال برای کاربران قرار داده اند. علارغم این که این روش، راه حل سریعی برای افرادی که از قبل کیف پول دیجیتال دارند و با رمز ارز آشنا هستند، می باشد؛ دیگر افراد باید یک کیف پول دیجیتال فعال سازی نمایند و با کمک گرفتن از صرافی ها اقدام به شارژ آن کنند.

مزایای این روش

  • قانونی بودن
  • فعال سازی فوری

معایب این نوع فعال سازی اکانت

  • عدم قبول کردن همه انواع ارزهای دیجیتال توسط پلتفرم های مختلف
  • نیاز به طی مراحل طولانی در صورت عدم استفاده قبلی از ارز دیجیتال

انواع اکانت های پرمیوم قابل خریداری

آموزش خرید اکانت‌

با استفاده از آموزش خرید اکانت پرمیوم که ارائه شد، می توانیم اکانت مورد نظر خود را در انواع زیر فعال نماییم:

وبسایت های آموزشی

اکثر افرادی که میخواهند بدانند، چگونه اکانت بخریم به دنبال خرید اکانت های پرمیوم برای پلتفرم های اموزشی هستند؛ چرا که بخش زیادی از امکانات آن ها تنها با فعال سازی نسخه کاملشان قابل دسترسی می باشد. پر طرفدارترین بسترهای آموزشی skillshare، بوسوو، کد آکادمی و… هستند.

نرم افزارهای پخش موسیقی و فیلم

تعداد زیادی از نرم افزارهای پخش آنلاین موسیقی، همانند اسپاتیفای، اپل موزیک، نتفلیکس و… اشتراک های پولی مختلفی ارائه می دهند. خرید این اکانت ها باعث فعال شدن قابلیت هایی مانند پخش آفلاین، دانلود آهنگ و فیلم، پخش بدون تبلیغ و… می شود.

انواع بازی ها

با خرید اکانت های vip در بازی های آنلاین و آفلاین همانند Call of Duty، FIFA، ماینکرافت و… می توان از تمامی امکانات درون آن ها استفاده کرد.

نکات قابل توجه در انتخاب نحوه خرید اکانت پرمیوم

بعد از آگاهی از این موضوع که چگونه اکانت بخریم باید به نکات مهمی توجه کنیم تا تجربه خرید رضایت بخشی داشته باشیم.

انتخاب بستر خرید مطمئن

مهمتر از این که بدانیم از چه طریقی باید اشتراک پولی را فعال نماییم، این است که از کجا اکانت بخریم؛ این موضوع به دلیل تعدد سایت های فعال سازی اکانت پرمیوم می باشد. قبل از خرید باید به اطلاعاتی همچون نماد اعتماد سایت و امن بودن روش های پرداخت، توجه کنیم تا از افراد سودجو در امان بمانیم.

استفاده از یک روش آشنا و راحت

هنگامی که برای اولین بار از بستر هایی مانند کیف پول دیجیتال استفاده می کنیم، ممکن است در روند خرید دچار اشتباه شویم. استفاده از روش های راحت تر یا سایت هایی که خدماتی همچون مشاوره و پشتیبانی در آن ها وجود دارد، باعث جلوگیری از خطا می شود.

یکی از روش های آسان و ایمن برای خرید اکانت های خارجی، استفاده از سایت پریمیفای (premify) می باشد. با کمک این وبسایت و بهره گرفتن از خدمات مشاوره، پشتیبانی، تحویل فوری و کارمزد حداقلی آن می توانیم یک تجربه مطلوب در فعال سازی انواع اکانت پرمیوم داشته باشیم.

نتیجه گیری

خرید اکانت پرمیوم، یک راه حل مناسب برای دسترسی به محتواهای ویژه و خدمات اختصاصی انواع پلتفرم ها می باشد. با این حال، تحریم های موجود در ایران مانع امکان خرید مستقیم این امکانات شده اند؛ به همین دلیل، اکثر افراد می خواهند بدانند که باید چگونه اکانت بخریم، دو روش پیشنهادی برای فعالسازی اشتراک پولی استفاده از ارز دیجیتال و سایت های فروش اکانت پرمیوم است. ما باید قبل از این که تصمیم بگیریم از کجا اکانت بخریم به نکات مهمی مانند اعتبارسنجی، امکان پشتیبانی، سهولت استفاده و… دقت نماییم. با رعایت این نکات، خریداران می توانند از محتوای ارزشمند سایت های مورد نظر خود بدون وقوع هیچ مشکلی بهره مند شوند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments