فروش اقساطی دیگنیتی بهمن ۱۴۰۲ بهمن موتور در کیان خودرو

فروش اقساطی دیگنیتی بهمن 1402 بهمن موتور در کیان خودرو

چکیده : فروش اقساطی دیگنیتی از تسهیلات بسیار مناسبی است که به همه افراد کمک می‌کند تا بتوانند راحت‌تر خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند. یکی از مجموعه‌های معتبر که در زمینه خرید و فروش اقساطی خودرو فعالیت می‌کند، مجموعه کیان خودرو است که بر اساس شرایط اقتصادی، امکان فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری را به وجود آورده است.

بررسی مشخصات خودرو دیگنیتی

دیگنیتی یکی از خودروهای بسیار جذاب و کراس‌اوور سایز متوسط است که در سال ۲۰۱۸ در پکن رونمایی شد. سپس در ایران، شرکت خودروسازی بهمن موتور اقدام به فروش این خودرو نمود. از آنجا که فروش اقساطی دیگنیتی به سرعت در بین نسل جوان مورد استقبال قرار گرفت، در ادامه به بررسی برخی از نمای ظاهری، مشخصات فنی و امکانات رفاهی آن می‌پردازیم.

تصویر برداری از دیگنیتی در طرح فروش اقساطی نمایشگاه

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری خودروی دیگنیتی از ترندهای روز دنیا پیروی می‌کند. از لحاظ کیفیت قطعات به کار رفته در آن، توانسته است استانداردهای ۸۵گانه کشور را کسب کند و از میان ۵ ستاره ایمنی، ۴ ستاره را کسب نموده است. همین ویژگی‌ها موجب شده تا شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور نسبت به هم‌رده‌های این خودرو مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد.

مشخصات فنی

همچنین از لحاظ مشخصات فنی، این خودرو با وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم، موتور ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری توربوشارژ دارای حداکثر قدرت ۱۴۸ اسب بخار است که با مصرف سوخت میانگین ۷٫۵ لیتری در ۱۰۰ کیلومتر رانندگی مورد استقبال قرار گرفته است.

امکانات رفاهی

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم مالتی مدیا با نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی

  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک

  • صندلی‌های برقی

  • دوربین عقب

  • سنسور پارک

  • کروز کنترل

  • سانروف

نمایی از داخل کابین خودرو دیگنیتی گروه بهمن

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی

خودروهای بسیار مرغوبی که کمپانی بهمن موتور ارائه می‌دهد موجب شده تا فروش اقساطی بهمن خودرو از استقبال بسیار خوبی برخوردار گردد. اما مسئله مهم این است که معمولاً فروش اقساطی کمپانی‌ها با تحویل فوری مواجه نیست و باید تا پایان پرداخت مبلغ خودرو منتظر بمانید. مراکز خاصی مانند کیان خودرو سعی دارند تا متناسب با اوضاع اقتصادی سخت، بهترین شرایط فروش اقساطی دیگنیتی را برای خریداران به وجود بیاورند. در این مجموعه می‌توانید با واریز مبلغ اندکی پیش پرداخت و مشخص کردن تعداد اقساط ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماه، خودرو را خریداری کنید.

معمولاً شرایط بازپرداخت اقساط با توجه به میزان واریز وجه اولیه قابل تغییر است و خریدار می‌تواند متناسب با توانایی مالی خود تعداد اقساط را تغییر هم بدهد. برای مطلع شدن از جدول فروش اقساطی دیگنیتی ۱۴۰۲ کافیست به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان مناسب‌ترین خودروی مد نظر خود را تهیه نمایید.

فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری

در شرایط کنونی کشور، بسیاری از دلالان به دنبال پر کردن جیب خود هستند و شرایط سختی را برای افراد عادی به وجود آورده‌اند. اما در همین حال، مجموعه کیان خودرو با در نظر گرفتن فروش اقساطی دیگنیتی تحویل فوری، توانسته راه رسیدن به خودروی مناسب را برای خریداران با سطح درآمد پایین هموارتر کند. مزیت مهم خرید اقساطی دیگنیتی و دریافت فوری آن بسیار زیاد است. مهم‌ترین آن این است که خیال خریدار از تحویل خودرو راحت است. همچنین، خریدار می‌تواند پس از دریافت خودرو از آن برای به دست آوردن میزان اقساط نیز کمک بگیرد.

خرید اقساطی دیگنیتی پرستیژ یا پرایم

بدون شک، فراهم آمدن شرایط فروش اقساطی دیگنیتی از بهترین موقعیت‌ها برای سرمایه‌گذاری در بازار خودرو و استفاده از یک خودروی با کیفیت خوب و شکل ظاهری زیبا است. اما مسئله مهم این است که این خودرو در دو مدل طراحی می‌شود و گاهی اوقات خریدار را دچار دغدغه می‌کند که به دنبال خرید اقساطی دیگنیتی پرستیژ باشد یا مدل پرایم را انتخاب کند. با نگاهی به جدول فروش اقساطی دیگنیتی ۱۴۰۲ به راحتی متوجه می‌شوید که هر دو مدل این خودروی چینی یعنی پرستیژ و دیگنیتی مورد استقبال عموم قرار گرفته‌اند. اما با این حال، این دو خودرو با هم تفاوت‌هایی هم دارند.

از لحاظ قیمت، نسخه پرستیژ نسبت به نسخه پرایم قیمت بالاتری در کارخانه دارد. اما مطمئن باشید که طرح فروش اقساطی دیگنیتی پرستیژ در مجموعه کیان خودرو تفاوت چندانی با نوع پرایم ندارد و با همان تفاوت قیمت منطقی کارخانه مواجه خواهید شد.

افرادی که توانایی مالی کمتری دارند و نمی‌توانند اقساط بیشتر را بپردازند، با شرکت در طرح فروش اقساطی دیگنیتی پرایم هم می‌توانند یک خودروی مرغوب و با کیفیت بالا تهیه کنند.

images_1705923905_65ae554187c04.jpg

فروش اقساطی دیگنیتی کیان خودرو

برای اینکه از بهترین شرایط فروش اقساطی بهمن موتور برخوردار شوید، مجموعه کیان خودرو انتخاب مناسب‌تری است. چرا که خریدار می‌تواند متناسب با شرایط خود تعداد اقساط و میزان آن را تنظیم کند. به طور کلی، فروش اقساطی دیگنیتی کیان خودرو مزیت‌های زیادی برای خریدار به دنبال دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تحویل فوری پس از عقد قرارداد اشاره کرد. همچنین، مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار و دریافت سودهای متعارف از دیگر مزیت‌های انتخاب این نمایندگی برای خرید اقساطی دیگنیتی است.

سوالات متداول

چرا فروش اقساطی دیگنیتی مورد استقبال همه افراد قرار گرفته است؟

به دلیل شرایط مناسبی که در خرید اقساطی دیگنیتی وجود دارد، همه افراد و حتی افراد با تمکن مالی هم از آن استقبال می‌کنند.

آیا در مقایسه با وجود رقبای گوناگون، خرید اقساطی دیگنیتی مقرون به صرفه است؟

با توجه به قیمت مناسب‌تر و کیفیت بالای ساخت از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری، خرید قسطی دیگنیتی مقرون به صرفه است.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments