آموزش غیر فعال کردن ویبره در آیفون‌های اپل

آموزش غیر فعال کردن ویبره در آیفون‌های اپل

شاید بنا به دلیل خاصی تمایل نداشته باشید که گوشی آیفون شما هشدار لرزشی یا ویبره ارائه کند. اعمال این تغییر به سادگی امکانپذیر است. در این مقاله قصد آموزش نحوه غیر فعال کردن ویبره در آیفون‌های اپل را خدمت شما عزیزان داریم.

تصور کنید که در یک ملاقات رسمی به سر می‌برید و آیفون خود را به حالت سایلنت یا سکوت منتقل کرده‌اید. در این شرایط به طور پیش فرض اگر فردی با شما تماس بگیرد، آیفونتان شروع به ویبره خوردن یا ارائه هشدار لرزشی می‌کند. این موضوع گاها با صدای ناهنجاری همراه است که می‌تواند آزاردهنده باشد. بنابراین شاید در برخی از شرایط لازم باشد که ویبره یا هشدار لرزشی آیفون خود را به کلی غیر فعال کنید! ما در این مقاله قصد داریم که نحوه غیر فعال کردن ویبره در آیفون‌ها را به شما عزیزان آموزش دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

آموزش غیر فعال ساز‌ی ویبره در آیفون

غیر فعال کردن ویبره در گوشی های آیفون

تعمیرات اپل

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

غیر فعال کردن ویبره یا هشدار لرزشی در آیفون‌های اپل به سادگی انجام می‌شود. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون خود شده و سپس گزینه Sounds را انتخاب کنید.
  • اسلایدر موجود در کنار گزینه Vibrate on Rings را به وضعیت Off منتقل نمایید تا غیر فعال شود. این گزینه سبب می‌شود که ویبره خوردن دستگاه در شرایط دریافت تماس غیر فعال شود.
  • حال عمل مشابه را برای بخش Vibrate on Silent هم تکرار کنید. با غیر فعال کردن این گزینه، مادامی که دستگاه در حالت سکوت یا سایلنت باشد، ویبره یا هشدار لرزشی ارائه نمی‌کند.
  • با انجام مراحل فوق به راحتی می‌توانید از ویبره خوردن یا ارائه هشدار لرزشی توسط آیفون خود جلوگیری به عمل آورید. چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت باتری آیفون 6 اس

ال سی دی Samsung J7 Duo

قطعات آیفون اس ای 2020

 

منبع smallbusiness

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments