عواقب عدم انجام وریفای بایننس برای کاربران

عواقب عدم انجام وریفای بایننس برای کاربران

عواقب عدم انجام وریفای بایننس برای کاربران

 

وریفای و احراز هویت حساب کاربری در صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال که چند سالی است دامن‌گیر تریدرها شده، برای معامله‌گرانی که ساکن کشورهای تحریمی نظیر ایران هستند به عنوان سدی در مسیر دستیابی به یک درآمد دلاری عمل می‌کند؛ چراکه متاسفانه بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی همچون بایننس که به عنوان شاهراه اصلی معاملات رمزارزی به شمار می‌آیند، ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی را قطع کرده‌اند و در صورتی که متوجه هویت ایرانی کاربری گردند، حساب کاربری او را مسدود کرده و دارایی‌های موجود در آن را بلوکه می‌نمایند؛ اما متاسفانه افت شدید ارزش پول ملی و ضرورت حفظ ارزش سرمایه سبب شده تا معامله‌گران ایرانی همچنان به دنبال راه‌حلی برای ورود به چنین بازار سوددهی باشند. برخی از این تریدرها به دنبال این هستند که بدون گذراندن مرحله وریفای و احراز هویت به ترید در چنین صرافی‌هایی بپردازند؛ اما سوالی که در این حین ممکن است ذهن مخاطبان را به خود مشغول سازد به این نکته بازمی‌گردد که آیا عدم انجام وریفای حساب بایننس عواقبی برای کاربران در پی خواهد داشت؟ با توجه به اهمیت پاسخ به چنین سوالی، ما این مطلب را به بررسی دقیق پاسخ این سوال اختصاص داده‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

وریفای بایننس

تاریخچه الزامی شدن وریفای حساب کاربری بایننس

به دلیل ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتالی و عدم وجود شفافیت کافی در اطلاعات گیرنده و فرستنده چنین ارزهایی، بسیاری از افراد از این بستر مساعد برای انجام جرائم مالی استفاده کرده و با انتقال مبالغ هنگفت در طی معاملاتی که دولت‌ها هیچ نظارتی بر آن ندارند، جرائمی همچون پولشویی و فرار مالیاتی را به راحتی انجام می‌دادند و همین مسئله سبب شد تا بسیاری از نهادهای حاکمیتی حساسیت‌های ویژه‌ای نسبت به فعالیت صرافی‌های رمزارزی داشته باشند. شروع ممنوعیت‌های سریالی استفاده از صرافی بایننس را می‌توان در بیانیه آژانس خدمات مالی ژاپن جستجو کرد که به طور رسمی بر نداشتن مجوز قانونی صرافی بایننس و عدم وجود نظارت کافی بر روی فعالیت‌های آن اذعان داشت و پس از آن بسیاری از کشورهای دیگر مثل انگلیس، هلند، آلمان، ایتالیا، مالزی و حتی چین فعالیت این صرافی محبوب را در کشور خویش ممنوع اعلام کردند.

در پی ایجاد چنین محدودیت‌هایی بر سر فعالیت‌های صرافی‌های رمزارزی و ایجاد سد محکم در گسترش جهانی دنیای کریپتوکارنسی، صرافی بایننس در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که IPO خویش را عرضه کرده و برخی از قوانین خود را متناسب با قوانین ایالات متحده آمریکا تغییر خواهد داد. این مسئله موجب کاهش فشار سیستم‌های قانون‌گذاری مختلف بر این صرافی نگردید و این فشارها تا جایی ادامه یافت که این صرافی مجبور به همکاری با سایفرتریس گردید. سایفرتریس که در واقع نوعی شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید، سیاست‌های کلیدی خود را مبتنی بر مقابله با کلاهبرداری، پولشویی و همچنین جلوگیری از جرایم مالی بنا نموده است.

این همکاری به منظور استفاده از محصول ترولر سایفرتریس صورت گرفت تا صرافی بایننس با پیروی از قوانین FATF و FinCEN به استانداردهای عالی در تعهدات قانونی مرتبط با ضدپولشویی و ممانعت از انجام جرایم مالی دست پیدا کند. در پی چنین تغییراتی صرافی بایننس به طور رسمی اعلام نمود که افرادی که حساب کاربری خود را وریفای نکرده‌اند یا احراز هویت آن‌ها از نوع پایه است، با محدودیت انتقال و فعالیت زیر 0.06 بیت کوینی مواجه خواهند شد که چنین مسئله‌ای مشکلات فراوانی را برای کاربران ایرانی ایجاد کرد.

اهمیت وریفای بایننس

چرایی اهمیت وریفای حساب بایننس

به طور کلی شاید بتوان گفت که وریفای و احراز هویت حساب کاربری آن دسته از افرادی که ساکن کشورهای تحریمی بایننس نیستند، یک مزیت محسوب می‌شود؛ چراکه با وریفای حساب میزان امنیت حساب کاربری چنین افرادی ارتقا یافته و احتمال هک شدن آن از سوی هکران به حداقل می‌رسد و از سوی دیگر محدودیت‌های مربوط به ترید و سقف تعیینی برای معاملات کاربران به طور کلی برطرف می‌گردد. البته لازم به ذکر است که در طی اعلامیه صرافی بایننس، در جهت انطباق حداکثری سیاست‌های صرافی بایننس با استانداردهای جهانی، احراز هویت سطح متوسط (Intermediate) برای کلیه کاربران الزامی شده و پس از آن عملا کاربران با استفاده از حساب کاربری نوع پایه (Basic) دیگر امکان استفاده از خدمات این صرافی را نخواهند داشت.

این مسئله به دلیل افزایش کلاهبرداری‌ها و سرقت‌های رمزارزی صورت گرفت و صرافی بایننس با اتخاذ چنین سیاستی تلاش نمود تا محدودیت‌های موجود بر سر راه پیشرفت فناوری بلاکچینی را به حداقل برساند و همچنین نظر مثبت قانون‌گذاران را در سطح جهانی به سمت خود جلب نماید؛ اما لازم به ذکر است که الزامی شدن مرحله احراز هویت و وریفای حساب بایننس مشکلات بسیار زیادی را برای کاربران ایرانی ایجاد نمود که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

مشکلات وریفای کاربران ایرانی صرافی بایننس

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، صرافی بایننس در جهت دریافت تائیدیه جهانی تن به قبول استانداردهای مالی جهانی داده است و با توجه به این نکته که کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، صرافی بایننس کاربران ساکن و دارای تابعیت ایران را در لیست تحریمی خود قرار داده است و این بدان معناست که در صورتی که متوجه موقعیت مکانی واقعی شما گردد، به دلیل حساسیت خاص این مسئله، نظارت‌های ویژه‌ای را بر روی حساب کاربری شما اعمال خواهد کرد که در نهایت چنین مسئله‌ای به مسدود شدن حساب و بلوکه شدن دارایی‌های موجود در آن منجر می‌گردد.

با توجه به چنین مسئله‌ای، استفاده از IP ثابت به هنگام وریفای و استفاده از خدمات صرافی به یک امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است؛ چراکه استفاده از سایر ابزارهای تغییر دهنده IP ممکن است به دلیل نشت IP مشکلات غیرقابل حلی را برای اکانت کاربری شما در این صرافی ایجاد نمایند. ناگفته نماند که در فرم مربوط به اطلاعات موقعیت مکانی نیز حتما باید از شهرهایی که در کنار IP مورد استفاده شما قرار دارند، استفاده کنید.

مشکل اصلی زمانی ظاهر می‌گردد که به مرحله آپلود مدارک هویتی می‌رسیم، متاسفانه در لیست کشورهایی که این صرافی از مدارک هویتی آن‌ها پشتیبانی می‌کند، کشور ایران وجود ندارد و شما نمی‌توانید در این بخش از مدارک هویتی صادر شده از جمهوری اسلامی ایرانی استفاده نمایید. این محدودیت برای استفاده از پاسپورت جمهوری اسلامی نیز وجود دارد و در صورت ارسال تصویر پاسپورت خویش، حساب کاربری شما در کمترین زمان ممکن مسدود شده و از دسترس شما خارج می‌گردد؛ اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با ورود شرکت‌های واسطه‌ای معتبر ارائه کننده خدمات وریفای حساب صرافی ارز دیجیتال نظیر آریاپی، این مشکل تا حد قابل توجهی برطرف شده است.

وریفای حساب بایننس در آریاپی

به دلیل ماهیت کلیدی حساب کاربری صرافی بایننس و ارتباط مستقیم آن با سرمایه و دارایی‌های مجازی کاربران، انتخاب یک شرکت واسطه‌ای امن و معتبر برای وریفای حساب به یک امر اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است و به همین علت به هنگام انتخاب چنین شرکتی حتما باید به سوابق و میزان اعتبار شرکت مورد نظر خود، توجه کافی داشته باشید. یکی از شرکت‌های ارائه کننده خدمات وریفای صرافی امن که دارای سوابق درخشانی در این حوزه است، آریاپی نام دارد. این مجموعه به دلیل برخورداری از کارشناسان مجرب و راه‌حل‌های کلیدی و قانونی توانسته است محدودیت‌های اعمال شده علیه کاربران ایرانی در صرافی‌های مختلف نظیر بایننس (Binance)، گیت (Gate)، کوکوین (KuCoin) و غیره را برطرف سازد.

جالب است بدانید که در وریفای حساب بایننس شما در این مجموعه از اطلاعات جعلی استفاده نمی‌شود و به همین علت بعدها نیز هیچگونه مشکلی حساب کاربری شما را تهدید نخواهد کرد. این مجموعه به دلیل داشتن تبحر کافی در این حوزه، صفر تا صد کار را برعهده گرفته و علاوه بر وریفای حساب بایننس، شما می‌توانید از خدمات افتتاح حساب یا حتی باز کردن قفل حساب‌های بایننس بلوکه شده موجود در خدمات این مجموعه نیز بهره ببرید. این مجموعه به منظور وریفای حساب بایننس اطلاعاتی نظیر مشخصات هویتی و همچنین آناتومی چهره (به منظور گذراندن مرحله مربوط به تائید چهره در صرافی) را از شما دریافت کرده و حساب کاملا به نام متقاضی ایجاد و وریفای می‌گردد.

از مزایای استفاده از خدمات وریفای حساب بایننس در مجموعه آریاپی می‌توان به مواردی همچون ارائه ضمانت محرمانگی اطلاعات، در نظر گرفتن مناسب‌ترین تعرفه، پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت اشاره کرد. برای ثبت سفارش وریفای حساب بایننس در آریاپی صرفا کافیست یک حساب کاربری در وب‌سایت این مجموعه ایجاد کرده و در بخش منو، خدمات وریفای صرافی را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه، کارهای مربوط به احراز هویت حساب شما آغاز شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک حساب بایننس وریفای شده دریافت می‌کنید.

تعرفه وریفای بایننس

آریاپی؛ مطمئن‌ترین مرجع برای وریفای حساب بایننس با تعرفه مقرون به صرفه

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، امروزه با توجه به سیاست‌های جدید اعمال شده از سوی صرافی بایننس عملا امکان استفاده از خدمات این صرافی بدون گذراندن مرحله وریفای و احراز هویت آن امکان‌پذیر نمی‌باشد و این دقیقا مسئله‌ای است که کاربران ساکن کشور ایران که تابعیت ایرانی دارند را با مشکلات عدیده‌ای مواجه ساخته است؛ چراکه صرافی بایننس به دلیل قرار گرفتن کشور ایران در لیست OFAC هیچگونه خدماتی به کاربرانی که در این محدوده جغرافیایی قرار دارند، ارائه نمی‌کند و در صورتی که متوجه موقعیت مکانی اصلی کاربران ایرانی گردد، حساب کاربری آن‌ها را مسدود می‌سازد. با توجه به سوددهی بالای بازار رمزارزی و اهمیت دستیابی به یک منبع درآمد دلاری، بسیاری از کاربران به دنبال روشی برای برطرف ساختن این محدودیت اعمال شده هستند و خوشبختانه با ورود شرکت‌های معتبر ارائه کننده خدمات وریفای صرافی رمزارزی مثل آریاپی، این مشکل تا حد قابل توجهی برطرف شده است. ناگفته نماند که اگر به دنبال مرجعی معتبر و امن برای وریفای حساب بایننس خود می‌گردید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما به وب‌سایت آریاپی مراجعه کرده و از خدمات عالی این مجموعه استفاده نمایید.

همچنین برای خرید اپل آیدی میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید :

https://ariapay.io/apple-id/

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments