راه اندازی سایت وردپرسی با گوشی؟ در کمتر از ۳ دقیقه!

خرید هاست وردپرس، خرید دامنه و یا حتی خرید سرور مجازی ایران کارهایی هستند که هنگام راه‌اندازی سایت باید انجام دهید. ازآنجایی‌که انجام این کارها و سایر جزئیات طراحی سایت چالش‌های خاصی را برایتان به همراه دارند، احتمالاً به دنبال راه‌هایی ساده‌تر و به‌صرفه‌تر خواهید بود.

قطعاً برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید که ساخت سایت با وردپرس در گوشی کاملاً امکان‌پذیر بوده و شما در زمان بسیار کمی می‌توانید این کار را انجام دهید. ساخت سایت وردپرس با گوشی بسیار آسان بوده و برای انجام آن دیگر نیازی به خرید هاست وردپرس و یا خرید سرور مجازی ایران نخواهید داشت.

با اینکه ساخت سایت به‌وسیله گوشی بسیار آسان است، اما قبل از هر کاری باید اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده و بعداً با چالش خاصی مواجه نشوید.

در ادامه این آموزش با موبایل کمک همراه باشید تا نحوه راه‌اندازی سایت وردپرسی با گوشی را بیان کرده و شما را نکات مهم این کار آشنا کنیم.

«کد تخفیف خرید دامنه، خرید هاست وردپرس و خرید سرور مجازی ایران از شتابان هاست: shetabanhost»

راه اندازی سایت وردپرسی با گوشی؟ در کمتر از 3 دقیقه!

نحوه راه‌اندازی سایت با گوشی

چگونه با گوشی سایت وردپرسی راه‌اندازی کنیم؟ این سوال مهم‌ترین و اصلی‌ترین سوالی است که معمولاً افراد با آن مواجه خواهند شد. انجام این کار بسیار آسان بوده و شما بدون هیچ مشکلی و در عرض 3 دقیقه می‌توانید آن را با استفاده از سایت ‌سازهای مختلف انجام دهید. شاید از خودتان بپرسید که سایت ساز چیست؟

«سایت ساز سیستمی از پیش آماده شده است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با کمک سایت سازها هر نوع وب سایتی را از فروشگاهی گرفته تا شرکتی، طراحی کنید. کافی است نام دامنه و نوع هاست مورد نیازتان را در اختیار شرکت مورد نظر قرار دهید؛ آنها پس از اتصال سایت ساز مختص شما به دامنه و هاست، آن را در اختیار شما قرار می‌دهند.»

امروزه سایت‌ سازهای بسیار زیادی وجود دارند که این کار را برایتان انجام داده و شما را در عرض چند دقیقه به سایت موردنظر می‌رسانند. اولین کاری که باید برای ساخت سایت وردپرس با گوشی انجام دهید این است که در میان سایت ‌سازهای مختلف، یکی از بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

–         بهترین سایت سازهای ایرانی و خارجی

در مرحله اول باید از میان سایت سازهای مختل ایرانی و خارجی، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در حال حاضر سایت‌ سازهای زیادی وجود دارند که موارد زیر مهم‌ترین آنها هستند:

  • سایت ساز ایرانی وبزی
  • سایت ساز ایرانی پرتال
  • سایت ساز ایرانی وب پویا
  • سایت ساز ایرانی سی فایو
  • سایت ساز ایرانی سازیتو
  • سایت ساز ایرانی هیرو

تمامی این سایت‌ها در حوزه خود بهترین بوده و ویژگی‌های خوبی مانند سرعت و امنیت بالا، امکانات کامل و به‌‌روز، قالب‌های متنوع و… را به شما ارائه می‌کنند.

البته افرادی هم که می‌خواهند از سایت‌ سازهای خارجی استفاده کنند، می‌توانند گزینه‌های زیر را مدنظر داشته باشند:

  • Wix
  • Yola
  • Webs
  • weebly
  • Sauropol
  • SnapPages
  • Shopify
    -	بهترین سایت سازهای ایرانی و خارجی

    –         مراحل ساخت سایت با گوشی

    هنگامی که سایت ساز موردنظر خود را انتخاب کردید، وقت آن رسیده که مراحل ساخت سایت وردپرس با گوشی را آغاز کنید. اولین مرحله برای ساخت سایت با گوشی، ورود به سایت ساز و انجام عملیات ثبت‌نام است. برای انجام این کار باید وارد سایت ساز شده و روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید.

    بعد از وارد کردن مشخصات خود، می‌توانید از میان قالب‌های مختلف، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و بدون هیچ مشکل خاصی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید. در این روش نیازی به خرید هاست وردپرس یا خرید دامنه و سایر سرویس‌ها ندارید؛ سایت سازها تمامی این موارد را برایتان فراهم کرده و در قبال ارائه آنها، ماهیانه هزینه‌ای را دریافت می‌کنند.

    هنگامی که تمام این کارها را انجام دادید، سایت آماده ایجاد تغییرات است. درواقع شما می‌توانید بعد از راه‌اندازی سایت کارهایی مانند طراحی صفحه اصلی، وارد کردن محصولات، ساخت صفحه درباره ما و… را انجام دهید.

    مدیریت سایت وردپرس با گوشی

    یکی از دغدغه مهم افراد در هنگام ساخت سایت با گوشی این است که چگونه آن را مدیریت کنیم؟ بهتر است بدانید که سایت‌های ساخته شده با سایت سازها رسپانسیو هستند؛ یعنی این سایت‌ها باتوجه‌به نوع دستگاه و سایز آن تغییر کرده و امکان مدیریت با گوشی را برایتان فراهم خواهند کرد. با اینکه مدیریت وردپرس با گوشی امکان‌پذیر است، اما انجام این کار با سیستم لب تاپ یا کامپیوتر پیچیدگی کمتری دارد.

    با موبایل قادر به ساخت چه سایت‌هایی هستیم؟

    سایت‌ها انواع مختلفی داشته و افراد بر اساس نیاز خود برای ساخت آنها اقدام خواهند کرد؛ به همین دلیل هنگام ساخت سایت وردپرس در گوشی با این سوال مواجه می‌شوند که با این روش قادر به ساخت چه سایت‌هایی خواهیم بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که سایت سازهای مختلف امکان ساخت انواع سایت‌های  فروشگاهی، مجله‌ای، خبری، رزومه‌ای، شرکتی و… را فراهم کرده‌اند. درواقع با این روش هیچ مشکلی بابت ساخت سایت‌های متنوع نخواهید داشت.

    عامل حیاتی در طراحی سایت با گوشی

    فرقی نمی‌کند با چه روشی سایت خود را طراحی خواهید کرد، برای اینکه بتوانید در انجام این کار به بهترین شکل ممکن عمل کرده و سپس کسب‌وکار آنلاین خود را مدیریت کنید، باید خرید هاست وردپرس را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. امروزه سایت‌های زیادی در این حوزه فعالیت دارند، اما شما برای دریافت خدمات و سرویس‌های کامل، باید معتبرترین سایت را انتخاب کنید.

    شتابان هاست یکی از بهترین هاستینگ ها از نظر موبایل کمک است که در زمینه خرید هاست وردپرس، خرید دامنه، خرید سرور مجازی ایران و سایر سرویس‌های میزبانی سایت فعالیت می‌کند. در shetabanhost.com می‌توانید انواع هاست‌ها را برای سایت خود خریداری کرده و از مشاوره متخصصان هاست و سرور استفاده کنید. همچنین در صورت علاقه به راه‌اندازی سایت با گوشی، می‌توانید از راهنمایی مشاوران وب سایت شتابان هاست بهره ببرید.

    «کد تخفیف خرید دامنه، خرید هاست وردپرس و خرید سرور مجازی ایران از شتابان هاست: shetabanhost»

    در این آموزش از موبایل کمک به طور کامل ساخت سایت وردپرس با گوشی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دادیم تا بیشتر از پیش با نحوه انجام آن آشنا شوید. اگر همچنان درباره انجام این کار سوال خاصی دارید، می‌توانید با کارشناسان فنی شتابان هاست تماس بگیرد.

    سوالات متداول راه اندازی سایت وردپرسی با گوشی

    –         آیا می‌توان با گوشی سایت وردپرس راه‌اندازی کرد؟

    بله با استفاده از سایت سازهای ایرانی و خارجی می‌توانید سایت وردپرس را در عرض 3 دقیقه راه‌اندازی کنید.

    –         با استفاده از گوشی چه مدل سایت‌هایی می‌توان راه‌اندازی کرد؟

    با استفاده از گوشی محدودیتی برای ساخت سایت ندارید؛ درواقع شما می‌توانید انواع سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خبری، مجله‌ای و… را راه‌اندازی کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments