آموزش متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در اندروید

متوقف کردن تبلیغات pop up block

تبلیغات پاپ آپ یکی از آزار دهنده‌ترین مواردی است که در هنگام وب گردی شاید با آن روبرو شوید. اما راهکارهایی برای جلوگیری از این گونه تبلیغات وجود دارد. با متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در اندروید می‌توانید تجربه وب گردی بسیار بهتر و سریعتری داشته باشید. متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در اندروید، هم از طریق تنظیمات مرورگر قابل انجام است و هم با نصب برنامه‌های مخصوص این کار بر روی موبایل یا تبلت اندرویدی می‌توان از شر آن خلاص شد. در ادامه سه روش متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در اندروید را به شما آموزش خواهیم داد. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

متوقف کردن تبلیغات پاپ-آپ در اندروید

تعمیرات سامسونگ

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر اندروید

کار با مرورگر پیش­ فرض اندروید آسان و سر راست است. مرورگر را اجرا کرده، از بالای صفحه سمت راست کلید منو (علامت سه نقطه) را لمس کنید، و از منوی باز شده تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.
حال به بخش Advanced بروید و مطمئن شوید گزینه Block pop-ups فعال است. در صورت فعال بودن آن نباید هیچگونه تبلیغات پاپ آپی هنگام وبگردی با مرورگر اندروید مشاهده کنید.

متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر اندروید

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر کروم اندروید

همانند مرورگر پیش ­فرض اندروید، در مرورگر کروم نیز می توانید تنظیمات مربوط به پاپ آپ را فعال کنید. ابتدا کروم را اجرا کرده و از منو (علامت سه نقطه) وارد تنظیمات (Settings) شوید.
در انتهای لیست تنظیمات Site Settings را انتخاب و سپس وارد بخش Pop-ups شوید. در حالت پیش ­فرض گزینه موجود در این بخش باید غیر فعال باشد و زیر آن توضیح Blocked (recommended) مشاهده شود. در این حالت مرورگر کروم تبلیغات پاپ آپ را متوقف می‌کند. اما اگر این گزینه فعال بود آن را غیر فعال کنید.

متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر کروم اندروید

مرورگر Adblock Browser را نصب کنید

Adblock مرورگر خود را برای اندروید منتشر کرده که با نصب آن روی موبایل یا تبلت خود می‌توانید با خیال راحت وب­گردی کنید و هیچ گونه تبلیغی مزاحمتان نشود. مرورگر Adblock Browser را می‌توانید از گوگل پلی دریافت کنید.
اما اگر می‌خواهید در مرورگر کروم این سرویس را داشته باشید، در ادامه نحوه نصب مسدود کننده تبلیغات روی کروم را به شما آموزش خواهیم داد.

متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی

روی کروم مسدود کننده تبلیغات نصب کنید

اگر با وجود فعال کردن مسدود کننده تبلیغات پاپ آپ از تنظیمات مرورگر کروم هنوز هم این تبلیغات را مشاهده می‌کنید، هنوز یک راه حل دیگر وجود دارد.

مسدود کننده تبلیغات کروم

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی شما روت (Root) شده است، به آسانی می‌توانید برنامه Ad-block Plus را از این آدرس دانلود کنید و روی دستگاه خود نصب کنید.
 https://adblockplus.org/en/android-install
اما اکثر موبایل‌های کاربران روت نشده و راه اندازی این برنامه کمی پیچیده می‌شود. در هر دو صورت باید برنامه Ad-Block Plus را از لینک بالا دانلود و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

تعمیرات سامسونگ

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

متاسفانه در دستگاه‌های روت نشده، این برنامه نمی تواند تنظیمات لازم را روی شبکه اینترنت شما اعمال کند و باید خودتان به صورت دستی آن را تنظیم کنید.
ابتدا Ad-block Plus را اجرا و روی Configure در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. تنظیمات نمایش داده شده مربوط به پروکسی را یادداشت کنید.
حال به تنظیمات دستگاه خود و سپس به بخش Wi-Fi بروید. انگشت خود را روی شبکه Wi-Fi ای که به آن متصل هستید نگه دارید و از منوی باز شده Modify Network را انتخاب کنید.

مسدود کننده تبلیغات

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل

از پنجره باز شده Show advanced options را انتخاب کنید.
در بخش Proxy settings حالت را به Manual تغییر دهید.
حال تنظیماتی را که در برنامه Ad-block Plus یادداشت کرده بودید را وارد کنید. توجه داشته باشید که اطلاعاتی که برنامه به شما می دهد با آنچه در تصویر می بینید متفاوت است. پس از اتمام تنظیم Save را بزنید و از وب­گردی بدون تبلیغات لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: 

خرید موبایل

قطعات آیفون SE 2020

قطعات گوشی سامسونگ اس 20 پلاس

قطعات گوشی

منبع pcadvisor

نظرات کاربران (9)

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
setare
setare
3 سال گذشته

وای خیر ببینین

edward idk
edward idk
3 سال گذشته

سلام برای متوقف کردن پاپ اپ اینستاگرام چیکار کنم؟

Asal
Asal
4 سال گذشته

سلام ببخشید گوشی من از این سه نقطه های بالای صفحه رو نداره باید چی کار کنم

کامران
کامران
5 سال گذشته

اقا تشکر من گوشی اندرویدی دارم چند وختیه ک این تبلیقات پاپ آپ مشکل ساز شده مشکل اینه ک تازه پیدا شدن قبلن نبودن و مشکل بیشتر اینه ک در حین کار با گوشی اینا واسم وا میشه و ب شدت بسته اینترنتی من داره زود ب زود تموم میشه احتمال میدم اینا دارن حجم منو میخورن بعضی تبلیغات فیلم هم هس ینی مختص ب عکس نیس فیلم هم پخش میونه مث تیزر ی گیم و واقعن دارن عصبیم میکنن لطفن راهکار بدین بهم و اگه میشه ی ناتیفکشن یا راهکار رو ب ایمیل من ارسال کنید ممنون میشم

میرزا
میرزا
5 سال گذشته

خیلی ممنون بابت راهنمایی هاتون
تبلیغ اسنب مکرر میاد روی مرورگر یا گوگل پلی من یا برنامه که باز می کنم وقتی که به اینترنت وصل هستم
اگر راهنمایی خاصی دارید ممنون میشم

سیامک
سیامک
5 سال گذشته
پاسخ به  میرزا

سلام
برنامه Adblock fast , AdGuard رو از گوگل پلی دانلود و نصب کنید … تمام