تور قشم؛ محبوب ترین تور داخلی در سفرهای نوروزی

نتیجه گیری با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال تورهای قشم برای تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی از سمت مجموعه مسافرتی نامی گشت هستید، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با ما تجربه کنید.

در سال های اخیر سفر کردن به یک بخش اجتناب ناپذیر از زندگی بیشتر افراد تبدیل شده است و روزانه مسافران زیادی جهت تفریح و یا گذراندن تعطیلات نوروزی با استفاده از تورهای داخلی عازم شهرهای زیبای ایران می شوند. آب و هوای بهاری، طبیعت زیبا و از همه مهمتر مدت زمان تعطیلات عید نوروز فرصت بسیار خوبی برای سفرهای ایرانگردی بشمار می رود. نکته خوب سفرهای داخلی در نوروز امسال این است که با توجه محدودیت های سفرهای خارجی و مهمتر بالا رفتن نرخ ارز بهترین انتخاب می تواند انتخاب تورهای داخلی باشد و شما با حداقل بودجه ها با کمی جستجو می توانید یک تور ایرانگردی ارزان قیمت را براحتی خریداری و رزرو نمایید.

اکثر علاقه مندان به سفر این امکان برایشان وجود دارد که با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر و تهیه تور ارزان قیمت داخلی مورد نظرشان سفری راحت و به یادماندنی در نوروز 1402 را تجربه نمایید و از این رو سعی کرده ایم با بررسی علایق شما مسافران ایرانی در خصوص مقاصد محبوب داخلی، در ادامه به معرفی محبوب ترین تور داخلی یعنی تور قشم نوروز بپردازیم؛ چرا که این تور مسافرتی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تورها در عید هر سال به شمار می روند و در ادامه همراه ما باشید تا با ذهنی باز انتخاب منحصر به فردی را داشته باشید.

تور قشم نوروز یکی از تورهای محبوب برای سفرهای نوروزی بشمار می رود و اینکه با توجه به اینکه آب و هوای قشم در ایام نوروز ایده آل و مطبوع است و قیمت‌ ها نیز به نسبت تور کیش پایین تر بوده، گزینه پیشنهادی ما به شماست. از این رو بسیاری از مردم قشم را برای گذراندن تعطیلات عید انتخاب می‌ کنند و نیز وجود جاذبه ‌های تاریخی و طبیعی متنوع و مهمتر امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی، از جمله عوامل محبوبیت تور قشم شده است. از آنجاییکه حجم سفرها به جزیره قشم در ایام عید رو به افزایش می رود نرخ تورهای آن هم به چند برابر دیگر ایام سال می رسد.

 

تور قشم؛ محبوب ترین تور داخلی در سفرهای نوروزی

 

همین عامل هم باعث افزایش قیمت پرواز و هتل قشم در ایام نوروز می باشد؛ بطوریکه امکان دارد قیمت بلیط پرواز یا قطار قشم تا بیش از 2 برابر قیمت بلیط قشم در اواسط زمستان هم عرضه شود. همچنین هتل‌ های قشم نیز در این ایام، قیمت ‌ها را تا دو برابر دیگر ایام سال افزایش می ‌دهند. البته قیمت تور کیش عید 1402 در نیمه دوم تعطیلات عید کمی کاهش می یابد. در آخر بهتر است هر چه سریع ‌تر پرواز قشم و یکی از هتل‌ های خوب قشم را رزرو کنید، وگرنه تا اواخر بهمن ماه احتمالا بیشتر آنها رزرو می شوند و احتمال دارد که آن‌ ها ظرفیت خالی نداشته باشند. در صورتی هم که بیشتر از 5 نفر هستید، اقامت در سوئیت برای شما به ‌صرفه‌ تر از هتل‌ های لوکس قشم خواهد بود.

شما گردشگران در تورهای نوروز نامی گشت می‌ توانید از مراکز تفریحی این جزیره دیدن و از تفریحات شگفت انگیز دریایی و ساحلی اعم از: پاراسل، فلای ‌بورد، شاتل سواری، غواصی، کایت بوردینگ، بیگ ‌بال، اسکوتر زیردریایی، کشتی تفریحی، جایروکوپتر، شتر سواری و سافاری و… را تجربه کنید. البته می ‌توانید با یک تیر دو نشان زده و در بازدید از جزایر ناز، تفریحاتی که در این جزایر به مسافرین تور قشم ارائه می ‌شود هم تجربه کنید. نکته حائز اهمیت آخر اینکه بهترین مدت اقامت در تور نوروز 1400 قشم، 5 شب می باشد چون اقامت 5 شب در قشم بسیار به ‌صرفه ‌تر برای شما خواهد بود، گرچه 5 روز هم برای بازدید تمام دیدن کل جزیره کم است. اما باز هم با در نظر گرفتن خستگی و نیز مدیرت هزینه‌ های سفر، بهتر است همان 5 روز را برای اقامت در تور قشم انتخاب نمایید.

 

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال تورهای قشم برای تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی از سمت مجموعه مسافرتی نامی گشت هستید، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با ما تجربه کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments