تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S7 Edge سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S7 Edge سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S7 Edge سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S7 Edge در برخی شرایط می‌تواند منجر شود که هزینه تعمیر این موبایل برای کاربر به شدت کاهش یابد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S7 Edge  در کوتاه ترین زمان انجام دهید و از ضمانت بهره‌مند شوید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

منظور از تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S7 Edge چیست؟

روی صفحه نمایش گلکسی S7 Edge سامسونگ یک لایه گلس محافظ نصب است که اصطلاحا به آن گلس ال سی دی گفته می‌شود. این گلس ال سی دی با گلس محافظ صفحه نمایشی که کاربران بر روی ال سی دی گوشی های موبایل خود نصب می‌کنند تفاوت دارد و به طور یکپارچه توسط شرکت سازنده با صفحه نمایش دستگاه پرس شده خواهد بود. منظور از تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S7 Edge دقیقا تعویض همین قطعه است که البته تعویض آن کار سختی محسوب می‌شود و به این سادگی ها امکانپذیر نیست. برای انجام این کار باید از دستگاه های منحصر به فرد و پیشرفته‌ای استفاده شود که در مرکز تعمیرات گوشی موبایل کمک وجود دارند.

تعویض گلس ال سی دی گوشی چه زمانی کاربرد دارد؟

تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل زمانی کاربرد دارد که به دلیل وارد شدن ضربه به نمایشگر دستگاه شیشه روی ال سی دی یا همان گلس بشکند اما تاچ و ال سی دی آن به خوبی و بدون مشکل کار کنند. در این شرایط می‌توان به جای صرف هزینه زیاد برای تعویض کل تاچ و ال سی دی گوشی فقط گلس روی آن را تعویض کرد و بدین ترتیب هزینه تعمیرات موبایل را به حداقل مقدار ممکن رساند. بنابراین تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S7 Edge بدون تعویض تاچ ال سی دی آن در شرایطی که فقط شیشه روی صفحه نمایش این گوشی آسیب دیده باشد و تاچ و ال سی دی آن درست کار کند، می‌تواند منجر شود که هزینه تعمیر دستگاه هم به شدت کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge  

قیمت و هزینه تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S7 Edge چقدر است؟

هزینه و قیمتی که باید برای تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S7 Edge پرداخت شود به مراتب در مقایسه با هزینه تعویض ال سی دی این گوشی کمتر خواهد بود. اما باید در نظر داشته باشید که همیشه با تعویض گلس LCD گوشی نمی‌توان مشکل شکستگی صفحه نمایش را حل کرد و این روش فقط در شرایطی کاربرد دارد که ضربه وارد شده به دستگاه منجر به آسیب دیدن شیشه روی ال سی دی شود و هیچ آسیبی به خود ال سی دی و تاچ گوشی وارد نشده باشد. برای اینکه تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S7 Edge را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس و تعمیر ال سی دی شکسته موبایل سامسونگ

 

تعویض شیشه گوشی s7 edge - تعویض گلس s7 edge

بیشتر بخوانید: خرید گوشی سامسونگ

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوشی

 

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی موبایل چقدر زمان می‌برد؟

برای اینکه گلس روی ال سی دی گوشی تعویض شود باید از ابزارهای خاصی استفاده به عمل آورید که هر تعمیرکاری به آن ها دسترسی ندارد. بدین منظور باید پروسه بسیار دقیقی طی شود تا گلس شکسته و پرس شده روی نمایشگر جدا و یک گلس سالم و جدید بر روی آن پرس شود و در این بین هیچ گرد و غباری هم به داخل ال سی دی گوشی نفوذ نکند. برای انجام این کار عموما مدت زمانی در حدود 1 روز نیاز خواهد بود تا همه چیز با دقت و بدون مشکل انجام شود. اگر می‌خواهید تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 7 اج خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

برای تعویض گلس سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

با موبایل کمک گلس ال سی دی گوشی خود را خیلی ارزان تعویض کنید!

در مرکز موبایل کمک جدیدترین و مدرن ترین ابزارهای تعمیر موبایل وجود دارند و کارشناسان این شرکت با استفاده از ابزارهای مذکور تعمیر گوشی مشتریان را انجام می‌دهند. بنابراین بهترین کیفیت و نتیجه ممکن برای کاربر به ارمغان آورده می‌شود. ضمنا تمام تعمیرات موبایلی که در شرکت موبایل کمک انجام می‌شوند شامل ضمانت خواهند بود. شما می‌توانید با استفاده از سرویس این شرکت کمترین هزینه ممکن را صرف نمایید و تعمیرات سامسونگ گلکسی S7 Edge گلس شکسته را با ضمانت و بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. به منظور ثبت سفارش تعویض گلکسی ال سی دی و به طور کلی تعمیرات سامسونگ گلکسی اس 7 اج خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات Samsung S7 edge

گلس s7 edge

شیشه ال سی دی s7 edge

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ