ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل‌ها در برنامه جیمیل اندروید

تغییر عکس پروفایل اکانت جیمیل

اگر تمایل دارید که یک ایمیل به عنوان پاسخ اتوماتیک در بازه زمانی مشخصی برای ایمیل های دریافتی اکانت جیمیلتان ارسال شود، این مقاله نحوه انجام این کار در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل را برایتان شرح می‌دهد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل‌ها در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در تهران

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل‌ها در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل

سرویس جیمیل این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا نسبت به ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل‌های دریافتی خود اقدام کنند. به عنوان مثال تصور کنید که قصد دارید در تعطیلات نوروز به مسافرت بروید و در جریان این 13 روز قادر به پاسخگویی به ایمیل‌های کاریتان نیستید. با استفاده از قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل‌ها در سرویس جیمیل می‌توانید یک ایمیل مشخص تایپ و تنظیمات جیمیل را به گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که این ایمیل به طور اتوماتیک برای تمام افرادی که در بازه زمانی مورد نظرتان برایتان ایمیل ارسال می‌کنند فرستاده شود و توضیحات لازم را ارائه کند.

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله “آموزش ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه تحت وب جیمیل” نحوه فعال سازی و استفاده از قابلیت مورد نظر را در نسخه تحت وب جیمیل آموزش دادیم، اما حال قصد داریم که به آموزش نحوه فعال کردن این ویژگی از طریق نسخه اندرویدی برنامه جیمیل بپردازیم. بنابراین در این مقاله به آموزش نحوه ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل‌ها در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل خواهیم پرداخت. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل‌ها در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل

به منظور ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل‌ها در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه جیمیل را اجرا کنید.
  • با لمس آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه وارد منوی اصلی برنامه شوید.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • اکانت مد نظرتان را از لیست اکانت های موجود انتخاب کنید.
  • گزینه Vacation Responder را لمس کنید.
  • در صفحه جدید ایجاد شده، اسلایدر موجود در کنار گزینه Vacation responder را لمس نمایید تا فعال شود. بازه زمانی مد نظرتان را مشخص کنید. در بخش Subject باید موضوع ایمیل اتوماتیک مورد نظرتان را تایپ کنید. در بخش Message هم متن ایمیل اصلی را تایپ می‌کنید. می‌توانید تیک گزینه Send only to my Contacts را بزنید تا این ایمیل اتوماتیک فقط برای افرادی ارسال شود که در لیست مخاطبین اکانت جیمیل شما حضور دارند.
  • نهایتا از بخش فوقانی صفحه گزینه Done را انتخاب کنید.

به این صورت قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل‌ها در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 8

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ جی 6

قطعات گوشی J7 2018

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments