آموزش استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس

آموزش استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس

با افزایش استقبال کاربران دنیای رمز ارزها، به نظر می‌رسد استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس چندین برابر شده است. در حقیقت شماره مجازی، شماره تلفنی است که وجود حقیقی ندارد؛ اما بسیاری از امکانات یک شماره تلفن واقعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهدبا استفاده از شماره مجازی می‌توان در صرافی بایننس ثبت نام کرد و فرایند وریفای بایننس را انجام داد. به دلیل افزایش محبوبیت و تقاضای میلیون‌ها کاربر دنیای رمزارزها برای خرید شماره مجازی و وریفای بایننس، آموزش استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس را در اختیار شما قرار می‌دهیمکاربران دنیای رمزارزها می‌توانند با توجه به علاقه خود، شماره مجازی یکی از کشورها را از آریاپی انتخاب کرده و نسبت به افتتاح حساب بایننس و وریفای آن در این مجموعه معتبر اقدام کنند؛ بنابراین تا انتهای این گزارش جامع در باره وریفای بایننس با شماره مجازی با ما همراه باشید.  

صرافی بایننس (Binance) چه خدماتی ارائه می‌کند؟  

صرافی بایننس، یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌ها برای انجام انوع معاملات ارزی است که توانسته لقب بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی را از آن خود کند. کاربران دنیای ارزهای دیجیتال، می‌توانند با افتتاح حساب و با استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس، انواع ارزهای دیجیتال دلخواه خود را به تعداد بالا خریداری کرده و از آن نگهداری کنند. سالانه میلیون‌ها کاربر با افتتاح و احراز هویت در این صرافی، معاملات خود را در بستر بایننس انجام می‌دهند تا علاوه بر امنیت، با سهولت بیشتری نیز معاملات خود را به سرانجام برسانندصرافی بایننس از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و کاربران آن آزادی بیشتری در انتخاب ارز دلخواه خود دارند. روزانه میلیون‌ها دلار گردش مالی در این صرافی انجام می‌شود و صرافی بایننس توانسته بیشترین حجم تراکنش های مالی در بین تمامی صرافی های دنیا را به خود اختصاص دهد. در 29 مرداد سال 1400، صرافی بایننس طبق اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه کاربران صرافی بایننس باید احراز هویت Intermediate را انجام دهند. کاربرانی که احراز هویت این سطح را انجام نداده باشند، فقط می‌توانند دارایی‌های خود را خارج کنند و در این صورت دسترسی به دیگر امکانات از آن‌ها سلب می‌شود. بنابراین استفاده از شماره مجازی در وریفای حساب بایننس اهمیت زیادی پیدا کرده است. 

چگونه از شماره مجازی استفاده کنیم؟ 

ایجاد حساب کاربری و وریفای بایننس نیازمند شماره و اطلاعات معتبر است. در سال‌های اخیر تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که بر علیه ایرانیان اعمال شده، فرایند افتتاح حساب و احراز هویت بایننس را مشکل کرده است. به همین دلیل کاربران ایرانی نمی‌توانند به‌طور مستقیم در این صرافی ثبت نام کرده و معاملات خود را آغاز کنند. راه و روش‌های مختلفی از جمله استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس و برای ایجاد حساب کاربری به وجود آمده است تا کاربران بتوانند اکانت شخصی خود را در این صرافی مشهور ایجاد کنند. با استفاده از این شماره‌ها می‌توانید خود را به عنوان یک فرد خارجی معرفی کنید و با استفاده از اطلاعات و هویت قانونی، اکانت خود را ایجاد کنید. برای ساخت حساب و وریفای کردن بایننس کافی است تا شماره مجازی موردنظر کشورتان را خریداری کرده و سپس مراحل مختلف ساخت حساب و احراز هویت را طی کنید. 

در چندین سال گذشته کاربران می‌توانستند با ایجاد شماره تلفن دلخواه خود، آن را برای اهداف تجاری استفاده کنند. اما با اعمال محدودیت‌های جدید، این روش دیگر پاسخگو نیست و به همین دلیل کاربران برای خرید شماره مجازی بایننس اقدام کنند. 

خرید شماره مجازی بایننس

بعد از خرید شماره مجازی در وریفای بایننس باید به وب‌سایت صرافی بایننس مراجعه کنید و اقدامات اولیه لازم را برای ساخت حساب انجام دهید. در مرحله بعدی صرافی بایننس یک کد فعالسازی به شماره شما ارسال می‌کند که می‌توانید برای ایجاد اکانت خود، به کد فعالسازی دسترسی داشته باشید. مجموعه آریاپی این کد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند حساب خود در بایننس را ایجاد کنند. استفاده از این شماره تا زمانی امکان پذیر خواهد بود که کد آن را دریافت کرده و نسبت به تاسیس حساب اقدام کنید. بعد از این امکان دسترسی به شماره مجازی خود وجود ندارد و دسترسی به این شماره از شما سلب می‌شود 

تایید هویت دو عاملی با استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس 

2FA یا همان تایید هویت دو عاملی (Two-factor authentication) روشی برای ورود به حساب کاربری و وریفای بایننس است که از کاربر دو عامل برای تایید هویت خود می‌خواهد. 

  • عاملی که سیستم از آن اطلاع دارد مانند رمز عبور شما 
  • عاملی که اثبات کند شما آن رمز عبور را وارد کرده‌اید؛ مانند تایید ایمیل یا تایید پیامکی 

در این روش ابتدا کاربران با مراجعه به وب‌سایت و یا اپلیکیشن بایننس، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد می‌کنند و سپس به جای دسترسی فوری به حساب، برای ثابت کردن هویت خود، باید اطلاعات دیگری وارد کند. در این روش علاوه‌بر شماره حساب، از شما خواسته می‌شود تا از طریق تلفن همراهتان هویت خود را تایید کنید. احراز هویت دومرحله‌ای بایننس با استفاده از احراز هویت پیامکی (SMS Authentication) وجود دارد اما به دلیل اینکه کاربران ایرانی با تحریم روبه‌رو هستند، نمی‌توانند با پیش شماره ایرانی هویت خود را تایید کنند. اینجاست که شماره مجازی به کمک می‌آید و می‌توان با استفاده از این شماره فرایند احراز هویت دو عاملی را انجام داد. 

انواع شماره مجازی بایننس 

هریک از شماره‌های مجازی به کشور خاصی تعلق دارند و نحوه سرویس دهی آن‌ها متفاوت است. نوع کشور ارائه دهنده برای استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس هیچ تاثیری بر عملکرد حساب این صرافی ندارد. در ادامه برخی از انواع شماره مجازی در وریفای بایننس را معرفی می‌کنیم: 

شماره مجازی بایننس آذربایجان 

 شماره‌های مجازی آذربایجان با پیش شماره 994+ یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس به شمار می‌آیند. کشور آذربایجان فاصله کمی با ایران دارد و به همین دلیل می‌توان کد فعالسازی را در مدت زمان اندکی برای افتتحاح حساب و وریفای بایننس استفاده کرد. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد می‌خواهند شماره مجازی کشورهای اروپایی و کشورهای پیشرفته و ابر قدرت را داشته باشند؛ در این صورت می‌توانند از شماره مجازی آمریکا استفاده کنند. 

شماره مجازی وریفای بایننس

شماره مجازی بایننس آمریکا 

اولویت تعداد زیادی از کاربران برای استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس، خرید شماره مجازی گوگل ویس آمریکا با پیش شماره 1+ است. آمریکا در چند دهه اخیر توانسته رشد تکنولوژی زیادی داشته باشد و به عنوان محبوب‌ترین کشور ارائه دهنده سرویس شماره مجازی در جهان شناخته شود. خرید شماره مجازی آمریکا یی وریفای بایننس مزیت متمایز کننده‌ای در مقایسه با دیگر کشورها ندارد اما محبوبیت آمریکا باعث شده کاربران زیادی ترجیح خود برای ساخت حساب و وریفای کردن بایننس را به آمریکا اختصاص دهند.  

شماره مجازی بایننس هلند 

اگر فیلترشکن یا وی پی ان کشورهای مختلف را مقایسه کرده باشید، قطعا می‌دانید که فیلترشکن کشور هلند سرعت و کیفیت بیشتری نسبت به فیلترشکن‌های سایر کشورها دارد؛ بنابراین شکی نیست که با خرید شماره مجازی بایننس هلند، با سرعت بیشتری عملکردهای دلخواه خود را انجام دهیم. سرویس‌دهی شماره مجازی هلند با پیش شماره 31+ یکی از بهترین شماره‌های مجازی است که توصیه می‌شوید برای استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس، خرید آن را از وب‌سایت آریاپی در اولویت قرار دهید.  

شماره مجازی بایننس آلمان 

سرویس‌دهی شماره مجازی آلمان با پیش شماره 49+ یکی از شماره‌های مجازی محبوب است که در وب‌سایت آریاپی ارائه می‌شود. به دلیل اعتبار بالای آلمان، شماره مجازی این کشور نیز ارز زیادی دارد و یک گزینه مطمئن برای استفاده در صرافی بایننس است. تعداد کاربران متقاضی برا خرید شماره مجازی بایننس آلمان زیاد است و این کشور به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌ دهندگان شماره مجازی برشمرده می‌شود 

شماره مجازی بایننس انگلستان 

شماره مجازی انگلستان با پیش شماره 44+ یکی دیگر از پرطرفدارترین شماره‌ها برای افتتحاح و وریفای بایننس است. کشور انگلستان تکنولوژی پیشرفته و اعتبار زیادی دارد و به عنوان یک کشور پیشرفته، افراد زیادی تمایل دارند تا شماره مجازی بایننس خود را با پیش شماره این کشور تهیه کنند. 

شماره مجازی بایننس امارات متحده عربی 

شماره مجازی امارات متحده عربی با پیش شماره 971+ یکی دیگر از شماره‌های کاربردی است که طرفداران زیادی برای افتتاح حساب و استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس دارد. با توجه به محبوبیت قابل توجهی که طرفداران برای خرید شماره مجازی بایننس امارات متحده عربی از خود نشان می‌دهند، مجموعه آریاپی به عنوان منبعی معتبر و قابل اعتماد برای خرید شماره مجازی در ایران امکان خرید این شماره‌های مجازی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. 

برای استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس باید به چه نکاتی توجه کرد؟ 

به هیچ عنوان نباید از مشخصات ایرانی مانند شماره، کرات ملی یا پاسپورت نسبت به وریفای شدن بایننس اقدام شود و به همین دلیل بهتر است از شماره مجازی کشورهای مختلف برای افتتحاح حساب و وریفای کردن آن بهره گرفته شود.  

برای استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس باید از منبعی معتبر نسبت به خریداری شماره مجازی اقدام کنید. برخی از مجموعه‌های ارائه کننده شماره مجازی، به‌صورت نامعتبر و یا فروش یک شماره به چندین کاربر مشکلات زیادی را به وجود می‌آورند. برای خرید شماره مجازی بایننس کشورهای مختلف باید به مجموعه‌ای معتبر و قابل اطمینان مانند آریاپی مراجعه کرد تا در طول فرایند افتتاح حساب و احراز هویت بایننس با مشکلی مواجه نشد. 

شماره مجازی گوگل ویس

مزایای احراز هویت در بایننس با شماره مجازی 

در صورتی که اکانت بایننس شما وریفای شده باشد، دسترسی به امکانات زیادی در اخیتار شما قرار می‌گیرد. با استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس، می‌توان سقف برداشت روزانه و ماهانه در بایننس را افزایش داد و از مسدود شدن اکانت جلوگیری کرد. همچنین هنگامی که گوشی موبایل به سرقت می‌رود یا گم می‌شود، کاربران می‌توانند با استفاده از بازیابی اکانت در صورت فراموشی فاکتور دو عاملی 2FA یا Authenticator، وارد اکانت خود شوند و اکانت‌شان را بازیابی کنند. با وریفای حساب بایننس می‌توان در مراسم عرضه اولیه کوین ها و یا Lunchpad بایننس شرکت کرد و به کسب سود پرداخت. از دیگر مزایای احراز هویت در بایننس با شماره مجازی به قابلیت برداشت ارزها در صورت بلاک شدن مربوط است. اگر اکانت کاربر در بایننس با مشکل مواجه شود، امکان برداشت موجودی از این صرافی از او سلب خواهد شد. در این حالت می‌توان با پشتیبانی این قسمت ارتباط برقرار کرد تا امکان برداشت موقت ارز برای شما فعال شود؛ پس از آن شما می‌توانید با ایجاد حساب وریفای شده جدید و انتقال دارایی‌های خود به این حساب، به معاملات خود در بستر بایننس ادامه دهید. 

آریاپی؛ بزرگترین مجموعه برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی 

استفاده از شماره مجازی در وریفای بایننس یکی از راه‌های احراز هویت و استفاده از خدمات بی‌نظیر صرافی بایننس است. با توجه به تغییراتی که این صرافی به وجود آورده، کاربران دنیای ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات خود و دسترسی به خدمات متعدد باید فرایند احراز هویت خود را انجام دهند. از آنجایی که کاربران ایرانی با مشکل تحریم رو‌‌به‌رو هستند، برای افتتاح حساب بایننس و وریفای آن باید از شماره مجازی و مدارک غیرایرانی استفاده کنند.  

آریاپی، بزرگترین ارائه دهنده خدمات ارزی، مجموعه‌ای مناسب برای خرید شماره مجازی و وریفای حساب بایننس است. تمامی سفارشات و خدمات آریاپی از طریق حساب کاربری در دسترس قرار دارد و می‌توان به‌صورت 24 ساعته و در کمترین زمان، نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام کرد. آریاپی از تیم پشتیبانی سریعی بهره‌مند است و به عنوان فروشگاه آنلاین و قابل اعتماد خدمات متنوعی شامل افتتاح و وریفای انواع حساب‌ها، پرداخت‌های بین‌المللی، کارت‌های اعتباری، صدور ویزا کارت و مستر کارت و غیره در اختیار کاربران خود قرار می‌دهدبرای وریفای بایننس و خرید شماره مجازی و همچنین خرید آی‌پی ثابت برای استفاده از بایننس می‌توانید امور خود را با بالاترین کیفیت به آریاپی بسپارید 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments