معرفی و دانلود برنامه SynciOS : مدیریت ساده آیفون و آیپد

معرفی و دانلود برنامه SynciOS

مدیریت فایل ها و همگام سازی آن ها در آیفون و آیپد های اپل بدون نیاز به برنامه آیتیونز (iTunes) همواره یکی از دغدغه های کاربران محصولات آی او اسی اپل محسوب می‌شود. اگر شما هم از این دسته کاربران هستید، می‌توانید با برنامه SynciOS مشکلتان را برطرف سازید. در این مقاله به معرفی مختصر برنامه SynciOS می‌پردازیم و لینک دانلود آن را ارائه می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه SynciOS

همانطور که می‌دانید آیتیونز (iTunes) نرم افزار اصلی و رسمی محسوب می‌شود که شرکت اپل برای مدیریت و برقراری تعامل مابین کامپیوترها و دستگاه های آی او سی خود نظیر آیفون و آیپد ارائه کرده است. اما بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف چندان علاقمند استفاده از آیتیونز نیستند و همواره به دنبال برنامه های جایگزین برای آیتیونز می‌گردند.

یکی از این دسته برنامه ها آیتولز (iTools) نام داشت که پیش از این در مقاله آموزش کار با برنامه iTools ؛ یک جایگزین عالی برای آیتیونز نحوه استفاده از آن را شرح دادیم. اما خوشبختانه آیتولز تنها برنامه و ابزاری نیست که به ساده ترین شکل ممکن امکان مدیریت دستگاه های آی او سی و همچنین تعامل آن ها با کامپیوترها را فراهم می‌کند. برنامه جدیدتری تحت عنوان SynciOS هم قادر به انجام این امر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

کیفیت عملکرد و سادگی برنامه SynciOS سبب شده که طی چند وقت اخیر به شدت در بین کاربران محبوب شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر برنامه SynciOS بپردازیم. چنانچه در رابطه با این نرم افزار سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

تعمیرات موبایل

معرفی برنامه SynciOS

نرم افزار SynciOS شامل دو نسخه رایگان و پولی می‌شود که شما برای انجام کارهای پایه‌ای یا اصلی نیازی به نصب نسخه پولی آن نخواهید داشت. به بیان دیگر نسخه رایگان برنامه SynciOS هم کارتان را راه می‌اندازد. با استفاده از SynciOS می‌توانید خیلی راحت مابین کامپیوتر و آیفون یا آیپدتان فایل رد و بدل کنید یا از محتوای دستگاه آی او سی خود فایل بکاپ تهیه نموده و حتی آن را ریستور کنید.

معرفی و دانلود برنامه SynciOS

برنامه خوب و کاربردی SynciOS با هر دو سیستم عامل ویندوزی و مک سازگاری دارد، بنابراین از این نظر هم با محدودیتی مواجه نیستید. رابط کاربری برنامه مذکور بسیار ساده و روان طراحی شده و به هیچ وجه پیچیدگی های آیتیونز را ندارد. ضمنا SynciOS از سرویس ابری آیکلود هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

در محیط برنامه SynciOS همه چیز خیلی ساده و به صورت دسته‌بندی شده ارائه می‌شود و شما به راحتی قادر به مدیریت موارد مرد نظرتان خواهید بود. برای مثال با انتخاب گزینه Photos از منوی سمت چپ به بخش عکس های گوشی هدایت می‌شوید و با انتخاب گزینه Applications به لیست اپلیکیشن های نصب شده روی آیفونتان دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید آن ها را مدیریت کنید.

معرفی و دانلود برنامه SynciOS

به صورت کلی نرم افزار SynciOS تقریبا هر کاری که مد نظرتان باشد را به ساده ترین شکل ممکن در راستای مدیریت دستگاه آی او اسی ارائه می‌کند. این برنامه بدون تردید یکی از بهترین جایگزین های آیتیونز محسوب می‌شود. جالب است بدانید که برنامه SynciOS با دستگاه های اندرویدی هم سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر برنامه SynciOS پرداختیم. به منظور دانلود این نرم افزار از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده نمایید. چنانچه در رابطه با این نرم افزار سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نقاط قوت

  • رابط کاربری بسیار ساده و روان
  • ارائه تمام قابلیت های حیاتی آیتیونز
  • سازگاری با اندروید

نقاط ضعف

  • این برنامه هیچ نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون X

قاب و شاسی iPhone 7

قیمت گلس آیفون 11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سجاد غنچه ای
سجاد غنچه ای
3 سال گذشته

درود،لینک دانلود موجود نیست که؟ ممنون میشم قرار بدین،با سپاس

Negin
Negin
4 سال گذشته

سلام یه سوال مهم دارم لطفا راهنمایی کنید
عکسایی که از طریق syncios توی گوشی انتقال دادم پاک‌ نمیشن یعنی گزینه دلیت غیرفعاله حتی گوشیو‌ وصل کردم به کامپیوتر و از طریق خود syncios عکسارو پاک کردم اما بازم توی گوشی موندن و حذف نشدن
چیکار باید انجام بدم؟؟

علیرضا
علیرضا
3 سال گذشته
پاسخ به  Negin

دقیقا منم این مشکل رو دارم وبعد متوجه شدم که بعد انتقال عکس و فیلم به کامپیوتر، بایدفقط از داخل گوشی حذف کنم