معرفی و دانلود برنامه نود ؛ اپلیکیشن برنامه تلویزیونی ۹۰

برنامه نود (Navad)

اگر از مخاطبان برنامه تلویزیونی 90 هستید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن رسمی این برنامه را از دست ندهید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه نود (Navad) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن نود (Navad)

برنامه 90 مخاطبان بسیاری را به خود اختصاص داده و جزو یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی به حساب می‌آید. چندی پیش اپلیکیشن رسمی این برنامه پرطرفدار برای علاقه‌مندان و مخاطبان آن ارائه شد. این اپلیکیشن قابلیت هایی نظیر شرکت در نظر سنجی های هفتگی، تماشای زنده برنامه 90، پیش بینی نتایج مسابقات و بسیاری دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن Navad (نود) از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندروید و آی او اس می‌شود و به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن نود (Navad) و قابلیت های آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه نود (Navad)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، اپلیکیشن نود (Navad) برای مخاطبین و علاقه مندان این برنامه تلویزیونی، یک اپلیکیشن کاربردی محسوب می‌شود. پس از اجرای اپلیکیشن مذکور، از شما خواسته می‌شود تا نسبت به وارد کردن شماره تلفن و اطلاعات کاربری خود اقدام نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، نیاز است تا تیم مورد علاقه خود را هم مشخص کنید. توجه داشته باشید که با انتخاب تیم مورد علاقه خود، قادر خواهید بود تا به آسانی مسابقات تیم مورد نظر را پیگیری کرده و یا از آخرین اخبار آن توسط نوتیفیکیشن مطلع شوید.

برنامه نود (Navad)

برنامه نود (Navad) از 5 بخش مختلف تشکیل شده که از طریق آیکون های موجود در منوی زیرین برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. یکی از قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه Navad (نود) مربوط به امکان پیش بینی بازی های لیگ برتر می‌شود. برنامه مذکور امکان دسترسی به آمار بازی و آمار پیش بینی ها را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. بدین ترتیب با مشاهده آمار بازی می‌توانید پیش بینی دقیق‌تری داشته باشید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید پس از ثبت پیش بینی، آن را تغییر دهید.

برنامه نود (Navad)

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این برنامه می‌توان امکان مشاهده جدول لیگ برتر اشاره کد. بدین منظور تنها کافیست تا در بخش پیش بینی لیگ برتر، آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید. یکی دیگر از قابلیت های اپلیکیشن نود (Navad) مربوط به امکان تماشای پخش زنده برنامه تلویزیونی 90 و مسابقات لیگ برتر می‌شود. اپلیکیشن مذکور با ارسال نوتیفیکیشن، کاربران خود را از شروع پخش برنامه 90 و مسابقات لیگ برتر مطلع می‌سازد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل با گارانتی معتبر

برنامه نود (Navad)

برنامه نود (Navad) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند توسط این اپلیکیشن در نظر سنجی های هفتگی شرکت کنند و یا نتایج نظر سنجی های گذشته را مشاهده نمایند. همچنین اسامی برندگان نظر سنجی ها نیز در این بخش قابل مشاهده خواهد بود.

برنامه نود (Navad)

برنامه نود (Navad) شامل بخشی جداگانه تحت عنوان حساب کاربری می‌شود که در این بخش قادر به مدیریت حساب کاربری و مشاهده امتیازات و رتبه خود خواهید بود. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات تیم محبوب خود را تغییر داده و یا نسبت به غیر فعال سازی اعلان های مورد نظر خود اقدام نمایید.

برنامه نود (Navad)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه نود (Navad) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی موبایل سامسونگ

نقاط قوت:

  • امکان پیش بینی نتایج مسابقات
  • امکان تماشای پخش زنده برنامه 90 و مسابقات لیگ برتر از طریق اپلیکیشن
  • امکان شرکت در نظرسنجی ها
  • نمایش جدول لیگ برتر

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 7 Plus

قیمت دوربین جلو آیفون 8 پلاس

قیمت دوربین سلفی آیفون ایکس آر

تعمیرات موبایل

برنامه نود
نام برنامه نود
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده آتیه داده پرداز

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهراد
مهراد
5 سال گذشته

برنامه نود کجا باید دانلود کرد برای اپل

amirhossein
amirhossein
5 سال گذشته

برنامه نود از اپ استور دانلود نمیشه اصلا ااز کجا باید برنامه رو دریافت کنیم لطفا جواب بدین

مقصود
مقصود
5 سال گذشته

بعد از نصب برنامه موقع ارسال پیغام خطا در دریافت اطلاعات می دهد

Elhe
Elhe
5 سال گذشته

Brnme 90 chera ro ios nsb nemishe?!az appstore hzf shode😐😐😐😐😐😐😐😐