معرفی و دانلود بازی Gunship Strike 3D ؛ نبرد با هلیکوپتر

معرفی و دانلود بازی Gunship Strike 3D ؛ نبرد با هلیکوپتر

بازی Gunship Strike 3D یکی از بهترین بازی هایی محسوب می‌شود که به سبک شبیه سازی هدایت هلیکوپترهای جنگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Gunship Strike 3D پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Gunship Strike 3D

علاقمندان به بازی های سبک هدایت هلیکوپتر های جنگی نباید بازی بسیار جذاب Gunship Strike 3D را از دست دهند. در این بازی شما نقش خلبان یک هلیکوپتر جنگی را ایفاء می‌کنید و باید به پایگاه های دشمن حمله ور شوید. بازی مذکور به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

در ادامه این مطالب قصد داریم به معرفی بازی Gunship Strike 3D بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Gunship Strike 3D

بازی زیبای Gunship Strike 3D از نظر گرافیکی بسیار دقیق و جذاب طراحی شده و توجه علاقمندان به گیم های با گرافیک بالا را جلب می‌کند. در این بازی شما نقش یک خلبان یا بهتر بگوییم هدایتگر هلیکوپتر جنگی را ایفا می‌کنید و باید به پایگاه های دشمن حمله ور شده و یک تنه تمام ضد هوایی ها و نیرو های موجود در آن پایگاه را نابود سازید.

معرفی و دانلود بازی Gunship Strike 3D ؛ نبرد با هلیکوپتر

صداگذاری بازی بسیار دقیق صورت گرفته و جذابیت آن را دو چندان می‌کند. شبیه سازی صدای شلیک رگبار، موشک و حتی بالگردهای هلیکوپتر در بازی Gunship Strike 3D سبب می‌شوند که شما بیش از پیش درگیر اتمسفر و جریان بازی شوید. کنترل هلیکوپتر هم به شکل دقیق قابل انجام است و با تکان دادن گوشی مسیر حرکت هلیکوپتر مشخص می‌شود. برای آشنایی بهتر با نحوه هدایت هلیکوپتر در بازی جذاب Gunship Strike 3D، گیمر ابتدا با یک مرحله نه چندان دشوار و آموزشی رو به رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

به مرور و با پیشروی در بازی می‌توانید به هلیکوپتر های جدید دسترسی پیدا کنید و حتی هلیکوپتر مورد علاقه خودتان را به روز رسانی کنید یا اصطلاحا ارتقاء دهید. برای انجام این کار باید سکه هایی را مصرف کنید که با انجام مراحل مختلف بازی در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته در بازی مذکور قابلیت خرید درون برنامه ای هم ارائه شده که ما در شرایط عادی قادر به استفاده از این خریدها نیستیم.

معرفی و دانلود بازی Gunship Strike 3D ؛ نبرد با هلیکوپتر

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Gunship Strike 3D پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • گرافیک عالی
  • گیم پلی جذاب
  • صداگذاری خوب
  • تنوع هلیکوپترها

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون X

قیمت قاب پشت آیفون 8

درب پشت آیفون SE 2020

دانلود Gunship Strike 3D از مایکت

تعمیرات موبایل

Gunship Strike 3D
نام Gunship Strike 3D
قیمت 2$
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Candy Mobile Action
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments