معرفی و دانلود برنامه ترابرنت ؛ خدمات آنلاین حمل کالا

برنامه ترابرنت

برنامه ترابرنت این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند درخواست حمل کالای مورد نظر خود را به صورت آنلاین در این برنامه ثبت نمایند و از رانندگان پیشنهاد حمل دریافت کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه ترابرنت بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن ترابرنت

امروزه درخواست خودروی حمل بار به صورت آنلاین بسیار رواج یافته است. از این رو اپلیکیشن های متعددی بدین منظور ارائه شده‌اند. از جمله این اپلیکیشن ها می‌توان به برنامه بارکو اشاره کرد که امکان درخواست آنلاین خودروهایی نظیر نیسان بار، وانت بار و کامیونت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پیش از این در مقاله‌ای با عنوان “معرفی و دانلود برنامه بارکو :اپلیکیشن درخواست خودرو حمل بار” به معرفی قابلیت های این برنامه پرداختیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل پایتخت

از دیگر اپلیکیشن های ارائه شده در این زمینه می‌توان به اپلیکیشن ترابرنت اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور امکان درخواست آنلاین خودروهای حمل بار سنگین نظیر تریلی و کامیون برایتان فراهم می‌کند. به عنوان مثال در صورتی که قصد اسباب کشی دارید و برای حمل اثاثیه منزل به دنبال یک راننده تریلی و یا کامیون هستید، می‌توانید با ثبت درخواست خود در اپلیکیشن مذکور، از رانندگان پیشنهاد حمل دریافت کرده و  راننده خود را انتخاب نمایید.

اپلیکیشن ترابرنت شامل دو نسخه راننده و صاحبان کالا می‌شود. رانندگان با نصب نسخه راننده قادر به بررسی درخواست های صاحبان کالا خواهند بود و می‌توانند قیمت مورد نظر خود را برای حمل بار به آن‌ها پیشنهاد دهند. اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده  و به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر ترابرنت بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه ترابرنت

برنامه ترابرنت امکان درخواست آنلاین خودرو حمل بار توسط گوشی همراه را در اختیار کاربران خود قرار داده است. پس از اجرای برنامه مذکور به منظور ورود به محیط برنامه و استفاده از قابلیت های آن نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. پس از عضویت در برنامه برای درخواست خودرو حمل بار نیاز است تا ابتدا بار خود را در برنامه ثبت نمایید. بدین منظور آیکون به شکل به علاوه در قسمت انتهایی صفحه را لمس کنید.

برنامه ترابرنت

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر آیفون

فرایند ثبت بار در برنامه ترابرنت شامل 4 مرحله مختلف می‌شود. در ابتدا نیاز است تا دسته بندی اصلی، دسته بندی فرعی و نوع بار را انتخاب کنید. در مرحله دوم از شما خواسته می‌شود تا تصویر کالای مورد نظر را در برنامه قرار دهید و جزییات کالا نظیر نوع و نام بارگیری و همچنین وزن و نوع بسته بندی بار را هم مشخص کنید.

برنامه ترابرنت

در مرحله سوم از شما خواسته می‌شود تا حالت بار را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر قصد تخلیه بار در شب را دارید، نیاز است تا آیکون شب تخلیه را لمس نمایید. پس از آن نوبت به تعیین تاریخ برای بارگیری می‌رسد. برنامه ترابرنت امکان اعلام قیمت پیشنهادی از سوی صاحبان بار را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه ترابرنت

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ تهران 

در مرحله چهارم و یا آخر از شما خواسته می‌شود تا مشخصات گیرنده، مبدا و مقصد را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، درخواست حمل بار شما ثبت خواهد شد و در بخش بارهای من به لیست پیشنهادات حملی که توسط رانندگان ارائه می‌شود، دسترسی خواهید داشت و می‌توانید راننده مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برنامه ترابرنت

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، رانندگان می‌توانند با نصب نسخه راننده این اپلیکیشن به لیستی از درخواست های حمل بار ثبت شده دسترسی داشته باشند و مبلغ پیشنهادی خود را برای حمل بار ارائه دهند.

برنامه ترابرنت

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A70

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه ترابرنت پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان درخواست خودرو حمل بار به صورت آنلاین
  • دریافت پیشنهاد از رانندگان
  • امکان پرداخت آنلاین هزینه
  • امکان ردیابی موقعیت بار

نقاط ضعف:

  • عدم امکان ویرایش اطلاعات بار

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون آیفون 8

دوربین پشت آیفون آیفون 7 پلاس

دوربین جلو آیفون آیفون 7

تعمیرات موبایل

ترابرنت
نام ترابرنت
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده ترابرنت

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments