معرفی برندهای دبی مال برای خریدی متفاوت از فروشگاه های مطرح

دبی مال، با بیش از هزار فروشگاه، مقصدی بزرگ برای خرید و سرگرمی در جهان است. مرکزی که میزبان برخی از مشهورترین برندها از سراسر دنیاست. در این مقصد رویایی، فرقی نمی‌کند که به دنبال لباس‌های مد روز باشید یا به دنبال عطرهای خوشبو و یا لوازم جانبی، دبی مال تنوعی بی‌نظیر از برندهای مشهور و خاص را برای شما گرد هم آورده است. در این مطلب، سفری کوتاه به دنیای رنگارنگ برندهای دبی مال خواهیم داشت و نگاهی به برخی از برندهای خاص و منحصر به فردی که در این مرکز خرید عظیم حضور دارند خواهیم انداخت.

معرفی برندهای دبی مال برای خریدی متفاوت از فروشگاه های مطرح

چه برندهایی در دبی مال فعال هستند؟

در میان مراکز خرید بزرگ جهان، دبی مال به دلیل نزدیکی به ایران و وجود برندهای متنوع و باکیفیت، انتخاب محبوبی برای شماست. این مرکز خرید برند دبی در سال 2008 با هزینه­ای هنگفت تاسیس شد و توانست به سرعت نام خود را به عنوان یکی از معتبرترین مجتمع­های تفریحی-تجاری جهان به ثبت برساند. اگر برای خرید کالا و پوشاک اورجینال یا تفریح قصد سفر به دبی را دارید، می توانید با مراجعه به آدرس https://utravs.com/flight/Tehran-to-Dubai به سادگی بلیط سفر خود را تهیه کنید. برای علاقه‌مندان به مد، دبی مال بهشت برندهای لوکس است. از نام‌های نمادینی مانند شنل، گوچی و لویی ویتون تا طراحان نوظهور، برای هر سلیقه و بودجه‌ای چیزی وجود دارد. علاقه‌مندان به فناوری در فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی دبی مال می توانند جدیدترین گجت‌ها و ابزارها از تمام برندهای اورجینال را خریداری کنند. دبی مال با بیش از 200 رستوران، بهشت ​​شکموها هم هست. هرچند در این مقاله جایی برای پرداختن به آن نیست. برای رفتن به این فروشگاه حتما از قبل انتخاب کنید که قصد خرید از چه فروشگاه هایی را دارید، تا در سفر خود خسته نشوید. علاوه براین پیاده‌روی زیادی پیش روی شما خواهد بود، پس کفش‌های راحت بپوشید.

فروشگاه نایکی دبی مال – Nike Store­

در میان برندهای مشهور ورزشی، برند نایکی همواره از جایگاه ویژه­ای برخوردار بوده است. این برند مشهور، در زمینه­های مختلف ورزشی از جمله تولید کفش ورزشی، لباس، تجهیزات و … فعالیت می­کند و به دلیل کیفیت بالا و همکاری با افراد و باشگاه­های مشهور ورزشی، توانسته به نامی معتبر در دنیای ورزش تبدیل شود. اگر قصد خرید محصولات اورجینال نایکی را دارید، می­توانید در طبقه دوم دبی مال و در قسمت Nike Town محصولات متنوع این برند محبوب از جمله: لباس­، کفش و اکسسوری­های ورزشی را تهیه کنید.

آدرس: دبی مال، طبقه دوم، Nike Town، پارکینگ P7، Fashion Parking

فروشگاه آدیداس در دبی مال

پس از نایکی، آدیداس محبوب­ترین نامی است که در حوزه تولید و فروش لوازم ورزشی شنیده می­شود. برند آدیداس به دلیل طرح­های خلاقانه، کیفیت بالا و تبلیغات قدرتمند شناخته شده است. این برند با افراد مشهوری نظیر لیونل مسی، دیوید بکهام و محمد صلاح همکاری کرده که حاصل این همکاری­ها افزایش شهرت و محبوبیت آدیداس در جهان بوده است. در قاره آسیا نیز شعب مختلفی از آدیداس به چشم می­خورد که اولین شعبه اصلی آدیداس در خاورمیانه، هند و آفریقا در محل برندهای دبی مال واقع شده است. برند آدیداس دبی مال در طبقه همکف دبی مال قرار دارد.

آدرس: دبی مال، طبقه همکف، فروشگاه آدیداس، پارکینگ P3 ، Fashion Parking

خرید محصولات اپل در دبی مال

برند های معروف دبی مال، تنها به برندهای ورزشی و برند پوشاک دبی محدود نمی­شود. دبی مال مرجعی بسیار مناسب برای خرید لوازم الکترونیک از دبی شناخته می­شود و برند اپل تنها یکی از برندهای مشهور این حوزه در دبی مال است. شما می­توانید با مراجعه به فروشگاه اپل در طبقه همکف دبی مال، به خرید گوشی و لپ تاپ از دبی پرداخته و محصولات اپل را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

آدرس: دبی مال، طبقه همکف، فروشگاه اپل، پارکینگ P2 ، Grand Parking

خرید محصولات اپل در دبی مال

فروشگاه بولگاری دبی مال – Bulgari

اگر جزو علاقه مندان به جواهرات زیبا و منحصر به فرد هستید که هر چشمی را به خود خیره می­کند، محصولات بولگاری بهترین انتخاب برای شما محسوب می­شوند. تاریخچه بولگاری با ساخت جواهرات کمیاب با طرح­ها و رنگ­های منحصر به فرد درآمیخته شده است. محصولات این مورد از برندهای موجود در دبی مال را نیز می­توانید در طبقه همکف این مجتمع تجاری بی­نظیر مشاهده کنید.

آدرس: دبی مال، طبقه همکف، فروشگاه Bvlgari، پارکینگ P2 ، Fashion Parking

فروشگاه کلوین کلاین در دبی مال Calvin Klein

در ادامه بررسی برندهای دبی مال، می­توان به برندی بی­نظیر در زمینه مد اشاره کرد. کلوین کلاین برندی است که با بهره­گیری از سبک­های مدرن و پیچیده، محصولات مختلفی را برای زنان، مردان و کودکان ارائه می­دهد که از جمله آن­ها می­توان به پوشاک، کیف، کفش، لباس زیر و عطر اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال خرید محصولات کلوین کلاین در دبی مال هستید، می­توانید به طبقه همکف مراجعه کنید. همچنین فروشگاه لباس زیر کلوین کلاین نیز در طبقه اول این مجتمع قرار دارد.

آدرس: دبی مال، طبقه همکف، Calvin Klein، پارکینگ P7، Fashion Parking

خانه مد شنل در دبی مال Chanel

شنل از آن دست نام­هایی است که هر علاقه­مندی به حوزه مد بارها و بارها نام آن را شنیده است. این برند محبوب فرانسوی، طیف وسیعی از محصولات مختلف از جمله: عطر، لوازم آرایشی بهداشتی و جواهرات را طراحی و تولید می­کند که شما می­توانید در طبقه هم­ کف دبی مال از تمامی این محصولات دیدن کنید.

آدرس: دبی مال، طبقه همکف، فروشگاه شنل، پارکینگ P3، Fashion Parking

خانه مد شنل در دبی مال Chanel

فروشگاه دیور در دبی مال

دیور از برند های معروف لباس در دبی است که از سال 1947 تا به امروز توانسته به عنوان یکی از لوکس­ترین برندهای جهان نام خود را در ذهن مخاطبان باقی نگه دارد. عمده شهرت این برند به تولید لباس­های زنانه ظریف و زیبا مربوط می­شود. البته برند دیور در حوزه تولید کیف­های دستی و عطر نیز شهرت بالایی دارد. برای خرید پوشاک برند دبی از فروشگاه دیور می­توانید به طبقه همکف این مجتمع مراجعه کنید.

آدرس: دبی مال، طبقه همکف، فروشگاه دیور، پارکینگ P3، Fashion Parking

سخن پایانی

خرید از برندهای دبی مال، تنها بخش کوچکی از لذت سفر و تفریح در دبی را شامل می­شود. شما می­توانید طیف گسترده­ای از تفریحات رایگان و لاکچری را در سفر خود به دبی تجربه کنید. تنها کافی است همین حالا به سایت یوتراوز مراجعه کرده و بلیت سفر خود را تهیه نمایید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments