ایزو ۹۰۰۱، محبوب ترین استاندارد بین المللی

ایزو 9001 استاندارد بین المللی شناخته شده برای مدیریت کیفیت است که توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) تعریف شده است. هر سازمانی صرف نظر از اندازه یا صنعت آن می تواند از ISO 9001 بهره مند شود.

ایزو 9001، محبوب ترین استاندارد بین المللی

اخذ ایزو 9001 یک انتخاب عالی برای ورود به حیطه  استاندارد است. این محبوب ترین استاندارد جهان و همچنین استاندارد پایه است که بسیاری دیگر بر اساس آن هستند.

هزینه ISO 9001 چقدر است؟

با یک مجموعه مشاور ایزو تماس بگیرید تا با توجه به سفارشی بودن پیشنهادات، در مورد نیاز خود با جزئیات بیشتر صحبت کنید و یک مشاوره رایگان دریافت کنید. هزینه ها بسته به اندازه سازمان شما و سطحی که در حال حاضر با توجه به فرآیندها و رویه های خود در آن فعالیت می کنید متفاوت است.

مزایای گواهینامه ISO 9001

سیستم مدیریت کیفیت (QMS) روشی ثابت برای انجام کارها ارائه می دهد و تضمین می کند که محصولات یا خدمات شما به طور مستمر نیازها و انتظارات مشتریان شما را برآورده می کند. بهبود QMS خود به سطح مورد نیاز ISO باعث تقویت عملکرد کسب و کار شما می شود. کمک به محافظت از آن در برابر هر چالشی که در پیش است و افزایش سهم بازار و پتانسیل سود شما کمک می کند. علاوه بر این:

  • در رفع نیازهای مشتری از شما حمایت می کند
  • به شما کمک می کند تا سطح ثابتی از کیفیت و رضایت را ارائه دهید
  • پتانسیل سود و سهم بازار را افزایش می دهد
  • مشکلات را سریع و کارآمد حل کنید
  • عملکرد کسب و کار را تقویت می کند
  • تعامل و حفظ کارکنان را بهبود می بخشد
  • به شما امکان می دهد برای بخش دولتی درخواست دهید
  • شما را از رقبا متمایز می کند

چگونه ISO 9001 می تواند به رشد کسب و کار من کمک کند؟

شما می‌توانید در عرض چند هفته با محک زدن فرآیندها و رویه‌های فعلی خود در برابر ISO 9001 از شهرت خود محافظت کنید. سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 این اطمینان را به شما می‌دهد که در مورد هر چیزی که ممکن است بر کیفیت محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید، از جمله خطرات مربوط به تامین‌کنندگان، فکر کنید. مواد، منابع، قوانین و تدارکات. این اطمینان را به شما می دهد که به طور منظم افق را بررسی کنید تا ببینید چه خطراتی برای کسب و کار شما تهدید می کند تا بتوانید اقدامات کاهشی انجام دهید.

پس از تایید، می توانید برای مناقصه های بخش دولتی درخواست دهید و مشتریان بخش خصوصی نیز از سیستم مدیریت کیفیت شما اطمینان خاطر خواهند داشت. آنها می دانند که تیم شما با همان استاندارد عمل می کند، محصولات، خدمات و تامین کنندگان شما به دقت نظارت می شوند و شما برای مقابله با مسائل اقدام می کنید. آنها از درخواست بازخوردشان قدردانی خواهند کرد، زیرا می دانند که شما بر اساس اطلاعات ارائه شده، بهبودهایی ایجاد خواهید کرد.

کارمندان شما از کار در یک شرکت رو به رشد و در عین حال مشتری محور لذت خواهند برد، جایی که مردم به درست کردن کارها در اولین بار افتخار می کنند. مانند بسیاری از کسب و کارهای دارای گواهی ISO 9001، متوجه خواهید شد که مشارکت و حفظ کارکنان شما افزایش می یابد و مدیران شما با بهبود فرآیندها، کنترل بیشتری را احساس می کنند.

چگونه ISO 9001 می تواند به رشد کسب و کار من کمک کند؟

ایزو 9001 چقدر محبوب است؟

نهادهای صدور گواهینامه شخص ثالث تأیید می کنند که سازمان ها الزامات ISO 9001 را برآورده می کنند. در سال 2021 (آخرین سالی که ISO ارقام مربوط به آن را منتشر کرده است)، بیش از یک میلیون سازمان در سراسر جهان که 1.5 میلیون سایت را پوشش می دهند، به طور مستقل گواهینامه ISO 9001 را دریافت کردند که این امر توسط ISO امروزه پرکاربردترین استاندارد سیستم مدیریت در جهان است.

ایزو 9001، محبوب ترین استاندارد بین المللی

چگونه ISO 9001 را دریافت کنیم؟

شما می توانید گواهینامه ISO 9001 را در کمتر از 6 تا 8 هفته به دست آورید، اما این می تواند متفاوت باشد. ما به یک رویکرد مشارکتی اعتقاد داریم و در طول این فرآیند به اندازه‌ای که نیاز داشته باشید از شما پشتیبانی می‌کنیم.

به عنوان بخشی از ممیزی ISO 9001 شما، یک ارزیابی اولیه (همچنین به عنوان تجزیه و تحلیل GAP شناخته می شود) انجام خواهیم داد تا مشخص کنیم سازمان شما در حال حاضر کجاست و چه کارهایی باید تکمیل شود تا مطابقت با گواهینامه را به دست آورد. در طول این بازدید، ارزیاب شما اطلاعات مورد نیاز برای سند نمای کلی شما را جمع آوری می کند و توصیه هایی را به شما ارائه می دهد. پس از تکمیل کارهای مربوطه و تهیه مستندات، گواهی ISO 9001 در بازدید از ارائه به شما ارائه می شود.

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments