معرفی و دانلود برنامه کتاب سبز : برای دوستداران کتاب

برنامه کتاب سبز

برنامه کتاب سبز امکان دسترسی رایگان به بیش از 9000 کتاب، رمان و کتاب صوتی با موضوعات مختلف را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. بنابراین این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به کتاب یک اپلیکیشن خوب باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه کتاب سبز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن کتاب سبز

اپلیکیشن کتاب سبز شامل بیش از 9000 کتاب، رمان و کتاب صوتی با موضوعات مختلفی از جمله علمی، ادبی، فنی و دانشگاهی می‌شود. کاربران اپلیکیشن مذکور قادر خواهند بود تا کتاب دلخواه خود را به صورت رایگان دانلود کنند و به راحتی به مطالعه آن بپردازند.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن کتاب سبز بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه کتاب سبز

برنامه کتاب سبز از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. پس از اجرای برنامه مذکور به بخش خانه منتقل می‌شوید که در این بخش برخی از دسته‌بندی‌ها و کتاب‌های برگزیده و پربازدید قابل مشاهده خواهند بود. به منظور دسترسی به تمام قابلیت‌های برنامه کتاب سبز نیاز است تا در این برنامه عضو شوید. بدین منظور آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و یا به بخش کتابخانه من مراجعه کنید.

برنامه کتاب سبز

در صورت تمایل به دسترسی به دسته‌بندی‌های موضوعی کتاب می‌توانید به بخش دسته‌بندی‌ها مراجعه کنید. کتاب‌های موجود در هر دسته‌بندی در سه بخش تازه‌ها، داغ‌ترین‌ها و پربازدیدها قابل مشاهده خواهند بود.

برنامه کتاب سبز

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

در صورتی که به دنبال کتاب خاصی هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش جستجو و وارد کردن نام کتاب، نویسنده و یا مترجم به جستجوی آن بپردازید. همچنین می‌توانید در این بخش به لیستی از کتاب‌های تازه و پربازدید دسترسی داشته باشید.

برنامه کتاب سبز

با انتخاب هر یک از کتاب‌ها به مشخصات و قابلیت‌هایی نظیر به اشتراک ‌گذاری و یا افزودن کتاب به کتابخانه دسترسی خواهید داشت. در صورت تمایل به دانلود و مطالعه کتاب نیاز است تا گزینه افزودن به کتابخانه را لمس نمایید. سپس با مراجعه به بخش کتابخانه من می‌توانید نسبت به دانلود کتاب مورد نظر خود اقدام کنید.

 

برنامه کتاب سبز

در نهایت کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه، برنامه کتاب سبز را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند و به دوستان خود معرفی کنند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه کتاب سبز پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی کتاب‌ها بر اساس موضوعات مختلف
  • قابلیت جستجو
  • امکان به اشتراک گذاری کتاب

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس

قیمت باتری آیفون 6 اس پلاس

دوربین اصلی آیفون XS Max

تعمیرات موبایل

دانلود کتاب با کتاب سبز
نام دانلود کتاب با کتاب سبز
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده توسعه راه نشر الکترونیک

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهدی ستار
مهدی ستار
5 سال گذشته

بهترین بهترین بهترین نرم افزار کتاب خوانی هست امید وارم کتابی که نوشتم رو این نرم افزار چاپ کنه😀😀