معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کلون یا Clone

کارت کلون یا Clone

کارت کلون یا Clone بازی کلش رویال سبب می‌شود تا از سرباز های موجود در ناحیه اثر این اسپل یک کپی ایجاد شود. البته این کپی جان یا خون برابر با سرباز اصلی نخواهد داشت. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت کلون یا Clone بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت کلون یا Clone کلش رویال (Clash Royale)

اسپل Clone یا کلون در بازی کلش رویال منجر می‌شود تا از تمام سرباز های موجود در ناحیه اثرگذاری این اسپل یک کلون یا کپی به وجود آید. این کپی ها اگرچه دمیج مساوی با سرباز اصلی را دارند، اما فقط به یک اتک از بین می‌روند!

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت کلون یا Clone بازی کلش رویال بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 کارت کلون یا Clone

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر موبایل

معرفی اسپل کلون یا Clone بازی کلش رویال (Clash Royale)

کارت Clone (کلون) یکی از اسپل های خوب بازی کلش رویال (Clash Royale) است که البته برای استفاده درست از آن باید به نکات و مسائل خاصی توجه داشته باشیم. مهم ترین نکات و موضوعاتی که برای در مورد کارت کلون یا Clone بدانید، شامل موارد زیر می‌شوند:

 کارت کلون یا Clone

  • کارت کلون یا Clone در آرنای 8 (Arena 8) یا فروزن پیک (Frozen peak) آنلاک می‌شود.
  • این اسپل شعاع اثرگذاری برابر با 3 مربع را ارائه می‌کند. زمانی که از این اسپل استفاده کنید، یک کپی از تمام سرباز های خودی موجود در شعاع اثرگذاری آن تولید می‌شود.
  • سرباز هایی که توسط اسپل کلون (Clone) تولید می‌شوند، دمیج مساوی با سرباز اصلی را دارند اما خون آن‌ها فقط 1 است، پس با یک اتک از بین می‌روند. با توجه به این موضوع باید دقیق بدانید که چه زمانی استفاده از کارت کلون (Clone) بهترین بازده را دارد.
  • کلون یا کپی از سرباز هایتان ساخته می‌شود در سمت راست سرباز اصلی قرار می‌گیرد.
  • کارت کلون یا Clone از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

  • کارت کلون یا Clone قابلیت کپی کردن ساختمان ها را ندارد. برای مثال شما نمی‌توانید یک کلبه بربرین ها (Barbarian Hub) بسازید و با انداختن اسپل کلون (Clone) بر روی آن، این کلبه را دوبل کنید.
  • برای استفاده از کارت کلون یا Clone ملزم به صرف 3 اکسیر خواهید بود.
  • از آنجایی که کلون های ایجاد شده توسط کارت کلون یا Clone خونی برابر با 1 دارند و فقط با یک اتک ساده از بین می‌روند، پیاده کردن اسپل هایی مثل زپ (Zap)، لوگ (The Log)، ارو (Arrows)، گردباد (Tornado)، فایربال (Fireball) و غیره به سادگی منجر به از بین بردن تمام کلون های ناحیه می‌شود.
  • در نظر داشته باشید که کارت کلون (Clone) برخلاف کارت آینه از تمام سرباز هایی که در ناحیه اثرگذاری آن حضور داشته باشند یک کلون یا کپی می‌سازد.
  • بهترین شرایط استفاده از اسپل Clone مربوط به زمانی می‌شود که مجموعه سرباز های شما دمیج سنگینی دارند. برای مثال کلون کردن یک پکا (P.E.K.K.A) در شرایطی که به تاور دشمن اتک می‌دهد، می‌تواند منجر به از بین رفتن تاور شود و بازده عالی به همراه داشته باشد.
  • استفاده از اسپل کلون (Clone) برای کپی کردن کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یا مینیون هورد (Minion Horde) هم یک استراتژی خوب است. از آنجایی که اصلی این سرباز ها هم در برابر اسپل هایی مثل فایربال (Fireball)، ارور (Arrows) و غیره ضعف دارند، بنابراین کلون کردن آن‌ها باعث می‌شود که شما چیزی را از دست ندهید. این استراتژی به ویژه در شرایطی کاربرد دارد که توانسته باشید اسکلت های خود را به تاورهای دشمن برسانید یا با استفاده از مینیون ها در حال دفاع از تاور خود باشید.
  • از ترکیب کارت کلون یا Clone در کنار آینه (Mirror) هم می‌توانید استفاده کنید. در این حالت ابتدا از آینه (Mirror) استفاده کنید و سپس اسپل Clone (کلون) را بر روی دو سرباز ساخته شده بیاندازید. در این شرایط چهار سرباز از کارت انتخابی را در اختیار خواهید داشت. اگر این کار را در نزدیکی تاورهای دشمن و برای سرباز هایی مثل پکا (P.E.K.K.A)، لاوا هوند (Lava Hound)، گولم (Golem)، بولر (Bowler) و غیره انجام دهید، شک نداشته باشید که دشمن با مشکل مواجه می‌شود.
  • استفاده از اسپل کلون (Clone) برای کارت سه تفنگدار (Three Musketeer) هم یک اقدام جالب خواهد بود.
  • اگر دشمن شما در لاین از سرباز هایی با اتک اسپلش مثل ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch)، بی بی دراگون (Baby Dragon) و غیره استفاده می‌کند، بکارگیری اسپل Clone (کلون) به هیچ عنوان حرکت درستی محسوب نمی‌شود، چرا که دمیج اسپلش اتک های این سرباز های به راحتی کلون را بدون هیچ تاثیری در رون بازی حذف خواهد کرد.
  • کلون کردن سرباز هایی که پس از مرگ سرباز های کوچک دیگری از آن‌ها خارج می‌شود یک استراتژی بسیار عالی است. چرا که اگر کلون آن سرباز هم از بین برود، سرباز های کوچک اختصاصی از آن خارج خواهند شد. پس از اسپل Clone برای دوبل کردن سرباز هایی مثل لاوا هون (Lava Hound)، گولم (Golem) و غیره استفاده کنید.
  • یکی دیگر از استراتژی های بسیار جالب برای استفاده از اسپل Clone (کلون) مربوط به بکارگیری آن در کنار سرباز هایی می‌شود که اتک شارژی دارند. برای مثال زمانی که پرنس (Prince) یا دارک پرنس (Dark Prince) شارژ است و به نزدیکی تاور دشمن رسیده، اسپل کلون را بر روی آن بیاندازید تا دو پرنس یا دارک پرنس شارژ شده به وجود آینده و به تاور برخورد نمایند و دمیج بسیار سنگینی به آن وارد کنند.
  • اگر یک لامبرجک (Lumberjack) را با استفاده از کارت کلون یا Clone کپی کنید، با از بین رفتن آن شاهد پیاده سازی دو بربرین خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

  • کلون های ویچ (Witch) و نایت ویچ (Night Witch) هم مانند نسخه اصلی قادر به احضار اسکلت هستند.
  • اگر از کارت کلون یا Clone برای ایجاد کلون از سربازی استفاده کنید که اتک های کند کننده یا یخی می‌دهد، کلون آن سرباز اتک هایش به شکل یخی یا کند کننده نخواهد بود.
  • اسپل هایی مثل سم (Poison) و گردباد (Tornado) به شدت برای از بین بردن تاثیر کارت کلون یا Clone موثر هستند.
  • با لول آپ کارت کلون یا Clone شاهد افزایش لول کلون یا کپی خواهید بود که از سرباز مد نظر ساخته می‌شود. جزئیات مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

 کارت کلون یا Clone

پس کارت کلون یا Clone در برخی شرایط می‌تواند یک کارت ویران کننده باشد. با این حال باید در نظر داشت که کلون های ایجاد شده علیرغم دمیج بالا، همواره با یک اتک از بین می‌روند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت کلون یا Clone بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 11 پرو مکس

خرید قطعه موبایل

قطعات سامسونگ اس 7 ایج

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments