آموزش غیر فعال کردن اعلان گروه تلگرام (Mute Notification)

تفاوت سوپر گروه تلگرام با معمولی

شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید، نوتیفیکیشن یا اعلان گروه های خاص مد نظرتان را غیر فعال کنید. در این شرایط اصطلاحا گروه مذکور در حالت میوت (Mute) یا بی صدا قرار می‌گیرد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification)

تلگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا نسبت به غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام اقدام کنید. این موضوع به آن معناست که دیگر در قبال دریافت پیام جدید در گروه مورد نظر هیچ نوتیفیکیشن یا اعلانی دریافت نمی‌کنید. به این امر اصطلاحا میوت کردن (Mute) یا بی صدا کردن نوتیفیکیشن هم گفته می‌شود.

بنابراین در این مقاله قصد داریم که نحوه غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification) را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification)

میوت کردن، بی صدا کردن یا غیر فعال سازی اعلان گروه های تلگرام به سادگی قابل انجام است. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد گروه مورد نظرتان شوید.
  • اگر تمایل دارید که به کل نوتیفیکیشن یا اعلان گروه را غیر فعال کنید، آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت راست صفحه را لمس کنید و سپس گزینه Mute Notifications را انتخاب کنید. اما برای بی صدا کردن اعلان های گروه برای مدت زمان 1 ساعت یا 2 روز مراحل بعدی که اشاره می‌کنیم را طی کنید.
  • نام گروه را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید تا اطلاعات و لیست اعضای گروه نمایان شود.
  • گزینه Notifications را انتخاب کنید.
  • با انتخاب گزینه Turn Off می‌توانید ارائه اعلان برای آن گروه را متوقف کنید. با انتخاب گزینه Mute for 1 hour ارائه اعلان برای مدت زمان 1 ساعت غیر فعال می‌شود. با انتخاب گزینه Mute for 2 days هم ارائه اعلان برای مدت زمان دو روز از سوی آن گروه غیر فعال خواهد شد.

بنابراین به همین سادگی می‌توانید نسبت به غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification) اقدام کنید. هر زمان هم که تمایل داشته باشید مجدد ارائه اعلان یا نوتیفیکیشن یک گروه را فعال نمایید، کافیست که مراحل شرح داده شده را تکرار کنید و از بین گزینه‌های موجود، گزینه Turn On را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

آموزش غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت شیشه آیفون 7 پلاس

قطعات گوشی iPhone 8

قیمت تاچ ال سی دی اس 10 ای

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بهمن هرس مالی
بهمن هرس مالی
2 سال گذشته

بادرودبرشما بنده مشکل بزرگی که برام پیش امده ویدیو های یکی دو دقیقه ای برام فرستادن حالا فرستنده به رحمت خدا رفته وبرای من معلوم نیست جیه ترو خدا اگه میتونی کمکم کنید از واتساب فرستاده است

سهیل
سهیل
5 سال گذشته

سلام من یه گروه دارم میخوام کاری کنم برای همه بی صدا باشه چطوری اینار رو انجام بدم؟

سجاد
سجاد
5 سال گذشته

تلگرام من به صورت خودکار همه کانال ها را بی صدا میکند علت چیست؟