آموزش تصویری غیر فعال کردن یا حذف اکانت Pinterest (پینترست)

حذف اکانت Pinterest

پینترست یا همان Pinterest شبکه اجتماعی است که کاربران متعددی دارد. اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود را در این شبکه اجتماعی حذف کنید، این مقاله راهنمای تصویری را خدمتتان ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه غیر فعال کردن یا حذف اکانت Pinterest بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با غیر فعال کردن یا حذف اکانت Pinterest

پینترست یا Pinterest شبکه اجتماعی محسوب می‌شود که مملو از ایده‌های خلاقانه و عکس‌های منحصر به فرد است. کاربران Pinterest ایده‌ها و عکس‌های خلاقانه خود را با یکدیگر اشتراک گذاری می‌کنند. در Pinterest ایده‌های خلاقانه‌ای همچون روش پخش یک غذای خاص، طراحی خانه، باغ، باغچه، گلدان، یک مقاله، دکوراسیون منزل و غیره اشتراک گذاری می‌شود. کاربران Pinterest علاقمندی‌های خود را در قالب نوشته یا عکس با یکدیگر اشتراک گذاری می‌کنند. از آنجایی که هدف Pinterest یا پینترست ثبت و ارائه ایده‌های خلاقانه است، بنابراین کاربران زیادی را جذب خود کرده و می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما هدف اصلی ما در این مقاله صحبت کردن در رابطه با نحوه غیر فعال کردن یا حذف اکانت Pinterest است. اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود را در این شبکه اجتماعی حذف کنید، این مقاله راهنمای تصویری را خدمتتان ارائه می‌کند. غیر فعال کردن یا حذف اکانت Pinterest از طریق تنظیمات اکانت شما و مراجعه به ایمیل ثبت شده کاربر و تایید فرآیند انجام می‌گردد. در این مقاله به آموزش تصویری نحوه غیر فعال کردن یا حذف اکانت Pinterest خواهیم پرداخت. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحت بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه اکانت Pinterest را غیر فعال یا حذف کنیم؟

غیر فعال کردن یا حذف اکانت Pinterest (پینترست) پروسه چندان پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. به منظور انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت Pinterest

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ورود به اکانت خود در شبکه اجتماعی پینترست یا Pinterest مراجعه کنید. مشخصات اکانت مد نظرتان را برای آخرین بار وارد نمایید و لاگین شوید.

حذف اکانت Pinterest

حال بر روی آیکون نمایش داده شده در عکس فوق که در بخش بالا و سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کنید.

حذف اکانت Pinterest

بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و از منوی ارائه شده گزینه Account Settings را انتخاب کنید.

حذف اکانت Pinterest

حال باید گزینه Deactivate Account را انتخاب کنید.

حذف اکانت Pinterest

حال باید گزینه Permanently Close My Account را انتخاب نمایید.

حذف اکانت Pinterest

سپس بر روی گزینه Yes, Send The Email کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه، ایمیل غیر فعال سازی یا حذف اکانت Pinterest برای آدرس ایمیل اکانت شما ارسال می‌شود.

حذف اکانت Pinterest

برای تایید پروسه غیر فعال کردن یا حذف اکانت Pinterest باید به اینباکس ایمیل خود مراجعه کنید. ایمیل ارسال شده از سوی پینترست (Pinterest) را باز کنید و بر روی گزینه Yes, Close Account کلیک نمایید. با انجام این عمل اکانت شما ظرف مد زمان 14 روز آینده کاملا غیر فعال و حذف می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه غیر فعال کردن یا حذف اکانت Pinterest پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحت بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت ال سی دی iPhone 8

قیمت ال سی دی سامسونگ M30s

قطعات گوشی Samsung S20

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (14)

guest
14 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Sogy
Sogy
1 سال گذشته

لطفا هر کی میدونع جواب بدع پینترست من خودش خود به خود اکانتمو غیر فعال کرده باید چیکار کنم که برش گردونم

هستی
هستی
1 سال گذشته

سلام، میخواستم اکانتی که پاک کردم رو دوباره برگردونم میشه؟! خیلییی بهش نیاز دارم

فاطمه
فاطمه
2 سال گذشته

چچوری برد حذف شده رو برگردونم؟

ناشناس
ناشناس
2 سال گذشته

سلام من میخواستم پینترستم رو بیزینسی کنم ولی اشتباهی گزینه ی بلاگری رو انتخاب کردم ، الان باید چه کار کنم ؟ چجوری بیزینسی کنم پینترستم رو ؟؟

زهرا
زهرا
2 سال گذشته

سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام اکانت پینترستم رو انتقال بدم روی یه گوشی دیگه ایا میشه؟

faeze
faeze
2 سال گذشته
پاسخ به  زهرا

اره میشه اگه رمزت رو داشته باشی