آموزش تصویری حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP)

حذف اکانت برنامه لیپ

برنامه لیپ یا همان LIPP یکی از اپلیکیشن‌های موبایلی است که به تازگی توجه بسیاری از کاربران را به سمت و سوی خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم که توضیحات کوتاهی در مورد اپلیکیشن لیپ (LIPP) ارائه کنیم و به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه لیپ (LIPP)

برنامه لیپ (LIPP) یک اپلیکیشن اختصاصی است که با استفاده از آن می‌توانید صدای خود را بر روی کلیپ‌های ویدئویی قرار دهید. به بیان دیگر عملکرد این برنامه تا حد زیادی برعکس برنامه‌های دابسمش (Dubsmash) محسوب می‌شود. در دابسمش شما باید مطابق با فایل صوتی موجود یک ویدئو تهیه کنید اما در برنامه لیپ (LIPP) باید مطابق با فایل ویدئویی موجود یک گفتگوی خلاقانه (صوتی) را بسازید. برنامه لیپ (LIPP) برنامه بسیار سرگرم کننده‌ای است و این موضوع سبب شده که توجه کاربران به سمت استفاده از این برنامه جلب شود. در اپلیکیشن لیپ (LIPP) می‌توانید یک اکانت اختصاصی بسازید و پروفایل خود را ویرایش کنید. امکان دنبال کردن دوستان و افرادی که تمایل دارید هم در این برنامه ارائه شده است.

بنابراین و با توجه به امکان ساخت اکانت اختصاصی در برنامه لیپ (LIPP)، این احتمال وجود دارد که بنا به دلایل خاصی تمایل به حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP) خود داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP) بپردازیم. حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP) به سادگی قابل انجام است، با این حال چنانچه در رابطه با مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

چگونگی حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP)

همانطور که اشاره کردیم، حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP) به سادگی انجام می‌شود. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت برنامه لیپ

ابتدا برنامه لیپ (LIPP) را اجرا کنید و وارد اکانتی شوید که قصد حذف آن را دارید. سپس مانند عکس فوق، آیکون منوی موجود در گوشه بالا  سمت چپ صفحه را لمس نمایید.

حذف اکانت برنامه لیپ

حال باید گزینه Settings را لمس کنید تا به بخش تنظیمات دستگاه هدایت شوید.

حذف اکانت برنامه لیپ

گزینه Delete My Account را لمس کنید تا دستور حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP) شما صادر شود.

حذف اکانت برنامه لیپ

در پنجره پاپ آپ نمایان شده باید گزینه OK را لمس کنید و سپس نام کاربری یا همان Username را وارد نمایید تا فرآیند حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP) تایید شود. بدین صورت اکانت شما در برنامه لیپ (LIPP) حذف می‌گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری و دقیق نحوه حذف اکانت برنامه لیپ (LIPP) پرداختیم. انجام این پروسه بسیار ساده و بی‌دردسر است، با این حال چنانچه در رابطه با مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

درب پشت آیفون ایکس آر

درب پشت آیفون ایکس

iPhone SE 2020 قطعات

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments