جم رایگان با بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine)

بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine)

در آپدیت جدیدی که برای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) منتشر شد، معدنی برای تولید جم رایگان ارائه شده که با بازسازی آن می‌توانید جم رایگان جمع کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش گرفتن جم رایگان با بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با گرفتن جم رایگان با بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine)

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله دریافت جم رایگان کلش اف کلنز از طریق جم باکس کلش (Gem Box) در مورد جم باکس (Gem Box) و نحوه گرفتن جم رایگان از طریق آن صحبت کرده بودیم. اما با آپدیتی که به تازگی برای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) منتشر شد، روش دیگری هم برای جمع کردن جم رایگان ارائه شده است! این روش مربوط به بازسازی معدن جم (Gem Mine) در بیلدر بیس (Builder Base) می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به آموزش گرفتن جم رایگان با بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine)

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل با ضمانت

گرفتن جم رایگان با بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine)

برای اینکه بتوانید از طریق معدن جم یا همان Gem Mine در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) جم رایگان به دست آورید، باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به بخش بیلدر بیس (Builder Base) بروید. برای انجام این کار باید در مپ اصلی بازی، ابتدا قایقی که خراب است را تعمیر کنید. سپس با لمس آن قایق می‌توانید به بیلدر بیس مراجعه کنید.
  • در بیلدر بیس ساختمان های تخریب شده‌ای وجود دارند که یکی از آن‌ها Gem Mine نام دارد. این ساختمان همان سازه‌ای است که امکان تولید جم رایگان کلش اف کلنز را فراهم می‌کند. پس باید آن را بازسازی کنید. برای بازسازی این سازه باید 120،000 اکسیر بنفش را صرف کنید. همچنین بازسازی آن به یک ساعت زمان نیاز دارد.

بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine)

بعد از اینکه بازسازی یا تعمیر معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine) به پایان رسید، پروسه تولید جم رایگان به طور خودکار آغاز می‌شود. البته انتظار نداشته باشید که جم ها با سرعتی مشابه با سرعت تولید طلا و اکسیر تولید شوند. سرعت تولید جم در معدن جم بسیار پایین است. در لول 1 معدن جم هر روز 2.1 جم تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 10

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه گرفتن جم رایگان با بازسازی معدن جم در کلش اف کلنز (Gem Mine) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

دوربین پشت آیفون ایکس اس مکس

تاچ ال سی دی A70 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments