ممکن است بنا به هر دلیل خاصی تمایل نداشته باشید که برای مدت زمانی مشخص هیچ پیامکی برای دستگاهتان ارسال شود. همچنین این احتمال وجود دارد که قصد داشته باشید در گوشی هوشمندتان شماره فرد خاصی را بلاک کرده و بدین صورت دریافت پیامک از جانب وی را مسدود کنید. در برخی از شرایط هم ممکن است تمایل داشته باشید دستگاهتان به طور کامل بی‌صدا شده و نوتیفیکیشنی در ازای دریافت پیامک جدید ارائه نشده و مزاحمتی برایتان ایجاد نکند. به منظور انجام موارد فوق یا در یک جمله کلی “جلوگیری از دریافت پیامک و بروز مزاحمت” در دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی روش‌های مختلفی ارائه شده که در این مقاله قصد داریم جزئیات بیشتری در رابطه با آن‌ها ارائه کنیم.

برای مطالعه کامل این مطلب اینجا کلیک کنید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حسین حویزی
حسین حویزی
2 سال گذشته

سلام من وقتی که شارژ ایرانسل را وارد میکنم و مربع را میزنم یک پیامک میاد واسم خارجیه( Request failed with common error ) یعنی : درخواست با خطای رایج انجام نشد این دوبار شارژ میخرم این پیامک واسم میاد بعد همون شارژهایی که خریدم بایستی تو یک گوشی دیگه وارد کنم و به خودم بفرستم . موندم چیکار کنم . راهنمایی کنید لطفا.

آرمین
آرمین
2 سال گذشته
پاسخ به  حسین حویزی

خو شارژ نخر

حميد سالاري
حميد سالاري
5 سال گذشته

سلام
کوشی من ایفون هست
میخوام هیچکس خارج از کانتکتها نتونه پیامک بفرسته
یا اکر نمیشه حداقل من پیامکها رو نبینم
مثلا پیامکهای تبلیغاتی رو مطلقا نمیخوام ببینم
ایا راهی سراغ دارید ؟؟

اميررضا مومني
اميررضا مومني
2 سال گذشته
پاسخ به  حميد سالاري

من هم اره همینه

سید
سید
2 سال گذشته
پاسخ به  حميد سالاري

مشترک گرامی راهکارهای غیرفعال سازی پیام ها عبارت است از:
۱-ارزش افزوده و تبلیغاتی : با شماره گیری کد #۸۰۰* بوسیله گزینه اول از لیست خدمات پیامکی خود اطلاع یافته و در صورت تمایل با گزینه دوم سرویسهای هزینه دار و گزینه سوم پیامهای رایگان خود را غیر فعال نمایید
با تشکر ۹۹۹۰