تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S7 سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S7 سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S7 سامسونگ | موبایل کمک

روی صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ (Samsung Galaxy S7) یک گلس یا شیشه محافظ از جنس گوریلا گلس 4 نصب شده که ضد خش است. این شیشه در برخی شرایط ممکن است بشکند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 سامسونگ را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

منظور از گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 چیست؟

پیش از اینکه در رابطه با تعویض گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 باید بگوییم که اصلا منظور از گلس صفحه نمایش این گوشی چیست! منظور از گلس صفحه نمایش گلکسی S7 لایه محافظی نیست که کاربران در حین خرید گوشی آن را تهیه کرده و بر روی ال سی دی دستگاه نصب می‌کنند، بلکه منظور شیشه‌ مقاومی است که خود شرکت سازنده دستگاه بر روی صفحه نمایش یا همان ال سی دی آن پرس کرده است. این شیشه که به آن گلس محافظ ال سی دی می‌گوییم در واقع جزئی از مجموعه تاچ و ال سی دی دستگاه محسوب می‌شود. در گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ جنس این گلس از نوع گوریلاگلس 4 است و مقاومت بسیار خوبی در برابر خراشیدگی و برخورد با اشیای تیز دارد. پس منظور از گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 سامسونگ شیشه گوریلاگلس است که خود این شرکت روی ال سی دی دستگاه پرس کرده است.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

در چه شرایطی تعویض گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 لازم می‌شود؟

همانطور که گفتیم گلس صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی Galaxy S7 سامسونگ روی آن پرس شده و جزئی از مجموعه تاچ ال سی دی دستگاه به شمار می‌رود. پس شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چه زمانی نیاز به تعویض این قطعه پیدا می‌کنیم؟ تعویض این قطعه در شرایطی خاصی انجام می‌گیرد و می‌تواند در این شرایط خاص نقش یک ناجی را ایفاء کند! در برخی شرایط ممکن است بر اثر وارد شدن یک ضربه به گلکسی S7، گلس روی صفحه نمایش آن بشکند اما آسیبی به تاچ و ال سی دی دستگاه وارد نشود! در این شرایط علیرغم اینکه ال سی دی گوشی شکسته و روی آن ترک دارد، تاچ گوشی بدون مشکل کار می‌کند و ال سی دی هم محتوای مورد نیاز را بدون مشکل نشان خواهد داد و عملا کاربر در همان حالت که روی ال سی دی گوشی شکسته می‌تواند از دستگاه استفاده نماید. در موارد این چنینی می‌توان تعویض گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 را بدون تعویض کل مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی انجام داد و بدین ترتیب هزینه تعمیر دستگاه هم به شدت کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

تعویض گلس یا شیشه بیرونی صفحه نمایش Galaxy S7 چگونه انجام می‌شود؟

برای اینکه گلس محافظ ال سی دی گوشی گلکسی S7 تعویض شود نیاز به دستگاه های خاصی وجود دارد که امکان باز کردن گلس پرس شده بر روی ال سی دی گوشی را فراهم آورده و پس از انجام این کار امکان پرس کردن گلس جدید را هم محقق کند.  فقط با استفاده از دستگاه های خاصی این کار قابل انجام خواهد بود، به همین دلیل ممکن است خیلی از تعمیرکاران موبایل در شرایطی که مشکل گوشی سامسونگ شما با تعویض گلس ال سی دی برطرف می‌شود به شما بگویند که باید کل تاچ و ال سی دی دستگاه را تعویض کنید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 را با ضمانت و بهترین کیفیت ممکن انجام دهید و بدین ترتیب هزینه تعمیر موبایل خود را با جایگزین کردن تعویض ال سی دی با یک تعمیر ساده به شکل چشمگیری کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی S7

 

تعویض گلس s7 سامسونگ

بیشتر بخوانید: خرید گوشی موبایل

 

تعویض گلس ال سی دی گلکسی S7 چقدر زمان می‌برد؟

تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی گوشی های موبایل نیاز به دقت بالایی دارد و باید برای درست انجام شدن آن صبر و حوصله داشته باشید. عجله کردن در حین انجام این کار می‌تواند منجر به آسیب دیدن گوشی شود و حتی تاچ و ال سی دی آن را از کار بیندازد. برای انجام این تعمیر لازم است که چند ساعت گوشی با گلس شکسته در دستگاه خاصی قرار داده شود و سپس گلس روی ال سی دی با دقت از آن جدا گردد. بعد از نصب گلس جدید هم باید دوباره گوشی در دستگاه خاصی قرار داده شده و پرس گلس بر روی LCD انجام شود. مدت زمان میانگینی که به منظور تعویض گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 لازم خواهد بود چیزی در حدود 1 الی 2 روز است.

بیشتر بخوانید:  گلس ال سی دی گوشی سامسونگ

 

برای تعویض گلس سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 با کمترین قیمت در موبایل کمک

اگر می‌خواهید گلس صفحه نمایش گلکسی اس 7 سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعویض کنید، موبایل کمک سرویس مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد. با موبایل کمک می‌توانید گلس روی ال سی دی Galaxy S7 را بدون نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی تعویض نمایید و بهترین نتیجه ممکن را هم از انجام این کار دریافت کنید. فراموش نکنید که تعمیراتی که در مرکز موبایل کمک انجام می‌شوند شامل ضمانت هستند. بنابراین علاوه بر قیمت و هزینه تعمیرات موبایل سامسونگ، خیالتان از بابت کیفیت تعمیرات صورت گرفته هم راحت خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس صفحه نمایش و تعمیرات گلکسی اس 7 سامسونگ توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات اس 7

گلس s7

شیشه ال سی دی s7

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ