تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S8 سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S8 سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S8 سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 پروسه‌ای است که به موجب آن گلس یا شیشه روی صفحه نمایش این گوشی با استفاده از فرآیند پیچیده‌ای برداشته شده و یک گلس جدید جایگزین آن می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 و یا به طور کلی تعمیر موبایل سامسونگ را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 به چه معناست؟

منظور از تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 سامسونگ در واقع تعویض شیشه محافظی است که از جنس گوریلاگلس در نظر گرفته شده و روی تاچ و ال سی دی این گوشی پرس می‌شود. این شیشه در واقع از ارتباط مستقیم کاربر و اشیای خارجی با سطح تاچ و ال سی دی گوشی و آسیب دیدن این قطعات جلوگیری می‌کند. در نظر داشته باشید که منظور از گلس ال سی دی با لایه محافظ و پلاستیکی که کاربران با لقب گلس بر روی صفحه نمایش گوشی نصب می‌کنند تفاوت دارد. گلس ال سی دی توسط شرکت سازنده و به صورت یکپارچه با مجموعه تاچ و ال سی دی دستگاه پرس می‌شود. همانطور که گفتیم جنس گلس ال سی دی اغلب گوشی های مدرن از جمله گلکسی S8 سامسونگ از نوع گوریلاگلس است.

تعویض گلس ال سی دی گلکسی S8 چه زمانی انجام می‌شود؟

تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 بدون تعویض تاچ و ال سی دی آن زمانی انجام می‌شود که در اثر ضربه یا فشاری که به گوشی وارد شده، شیشه یا همان گلس روی ال سی دی بشکند اما تاچ و ال سی دی گوشی کاملا درست و بدون مشکل کار کنند. در این حالت عموما علیرغم شکستگی هایی که روی ال سی دی گوشی دیده می‌شود، محتوای نمایشگر به خوبی نمایش داده شده و کاربر با لمس آن ها می‌تواند هر دستوری را بدون مشکل صادر کند. در اینگونه شرایط تعویض گلس ال سی دی می‌تواند با هزینه بسیار کمتری در مقایسه با تعویض کل تاچ و ال سی دی، کار شما را راه بیندازد. برای آشنایی با جزئیات تعویض و تعمیر ال سی دی گلکسی S8 سامسونگ به مطالعه مقاله تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 باکمترین قیمت در موبایل کمکبپردازید.

بیشتر بخوانید:تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8 

 

تعویض گلس s8 - تعویض شیشه گوشی سامسونگ s8

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی موبایل

هزینه تعویض گلس یا شیشه بیرونی LCD گلکسی اس 8 چقدر است؟

هزینه تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 در مقایسه با هزینه تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی این گوشی سامسونگ به مراتب کمتر است. شما باید خیلی خوش شانس باشید اگر شکستگی ال سی دی گوشی شما سطحی بوده و با تعویض گلس برطرف شود. متاسفانه خیلی از تعمیرکاران موبایل به دلیل نا آگاهی یا دسترسی نداشتن به ابزارهای مدرن مورد نیاز برای تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 در هر شرایط به کاربر می‌گویند که باید کل مجموعه ال سی دی و تاچ گوشی آن ها تعویض شود، اما حقیقت این است در مواردی که تاچ و ال سی دی گلکسی اس 8 عملکرد درستی داشته و فقط روی شیشه محافظ آن ها شکستگی ایجاد شود، می‌توان با هزینه کمتر و تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 مشکل را برطرف ساخت.

بیشتر بخوانید:  هزینه تعویض گلس گوشی سامسونگ

تعویض گلس صفحه نمایش گلکسی اس 8 چقدر زمان می‌برد؟

برای اینکه گلس شیشه شکسته ال سی دی گلکسی S8 سامسونگ تعویض شود باید پروسه دقیق و حساسی طی گردد که نیاز به دقت بالایی دارد. همچنین برای جداسازی گلس شکسته از روی ال سی دی گوشی و پرس یک گلس جدید هم باید از ابزارهای پیشرفته‌ای استفاده شود. بنابراین عموما تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 یک تعمیر زمانگیر خواهد بود و برای انجام آن باید حداقل یک روز صبر کنید. مطمئن باشید صبوری کردن شما در این شرایط به نفع خودتان خواهد بود و منجر می‌شود که تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 شما با کیفیت بهتری انجام گیرد.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض گلس ال سی دی Galaxy S8 خواهیم بود؟

همانطور که قبلا اشاره شد برای تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی گلکسی اس 8 نیاز به دقت بالا و استفاده از ابزارهای خاص و مدرنی وجود دارد که مطمئنا شما به عنوان یک کاربر عادی به آن ها دسترسی نخواهید داشت. بنابراین انجام این کار را به کارشناسان با تجربه موبایل کمک بسپارید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 با کمترین قیمت و هزینه در موبایل کمک

اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه و همچنین ضمانت بهترین کیفیت، تعویض گلس ال سی دی و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 8 را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک برای تعویض گلس گلکسی S8 و سایر گوشی های مشتریان عزیز از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای روز دنیا استفاده می‌کنند تا بدین ترتیب بهترین بازده و کیفیت ممکن ارائه شود. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی Samsung S8

گلس اس 8 سامسونگ

شیشه ال سی دی s8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ