تعویض باتری S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک تعویض باتری S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

تعویض باتری S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

باتری گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) هم مثل گوشی های دیگر از نوع لیتیوم یونی است و به مرور توان شارژدهی اولیه خود را از دست می‌دهد و باید تعویض شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض باتری گلکسی اس 9 را با کیفیتی بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلیل زود خالی شدن شارژ باتری گلکسی S9 سامسونگ

باتری که در گوشی های موبایل استفاده می‌شود از نوع لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی نقاط قوت زیادی دارند اما یک نقطه ضعف محسوس هم در آن ها وجود دارد که مربوط به افت کیفیت تدریجی قدرت شارژدهی آن ها می‌شود. یعنی باتری های لیتیوم یونی به مرور زمان ظرفیت اصلی و اولیه خود را از دست می‌دهند و متاسفانه این مسئله امری اجتناب‌ناپذیر است. عموما خالی شدن زود به زود شارژ باتری های لیتیوم یونی بعد از گذشت 1 الی 2 سال امری طبیعی است. بنابراین عموما تعویض باتری گلکسی اس 9 سامسونگ بعد از دوره 1 الی 2 ساله انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با ماهیت باتری های لیتیوم یونی توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض بپردازید.

اما اگر گوشی گلکسی S9 سامسونگ را به تازگی خریده‌اید و حس می‌کنید که باتری آن عملکرد مطلوبی ندارد و زود شارژ خالی می‌کند، توصیه می‌کنیم از روش های یکه در مقاله ۱۳ روش کارآمد برای جلوگیری از خالی شدن سریع شارژ باتری آیفون و آیپدمعرفی کرده‌ایم به منظور تقویت قدرت شارژدهی باتری دستگاه استفاده کنید. دقت داشته باشید که باتری های لیتیوم یونی بعد از چند سال با افت تدریجی قدرت شارژدهی مواجه می‌شوند و اگر زود هنگام در گوشی سامسونگ Galaxy S9 با این مشکل مواجه شدید، تعویض باتری نمی‌تواند کمکی به شما کند.

 

تعویض باتری s9 سامسونگ

 

هزینه تعویض باتری گلکسی اس 9 سامسونگ

یکی از سوالات مهمی که احتمالا در ذهن شما هم ایجاد شده مربوط به هزینه تعویض باتری گلکسی اس 9 سامسونگ می‌شود! خوشبختانه هزینه‌ای که باید برای تعویض باتری سامسونگ گلکسی S9 پرداخت شود از هزینه‌ای که باید برای خیلی از تعمیرات رایج آن نظیر تعویض تاچ ال سی دی پرداخت گردد کمتر است. بنابراین خیلی نگران تعویض باتری گلکسی اس 9 سامسونگ نباشید. اگر می‌خواهید این پروسه تعمیر با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن برایتان انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ  

آیا بعد از تعویض باتری Galaxy S9 گوشی خاصیت ضد آب خواهد داشت؟

در لبه های قاب گلکسی اس 9 سامسونگ نوارهای عایقی بکار رفته که منجر به جلوگیری از نفوذ آب به داخل بدنه گوشی می‌شوند. این نوارهای عایق خاصیت چسبندگی بالایی دارند و منجر به کیپ شدن قاب پشت گوشی بر روی بدنه دستگاه می‌شوند، بنابراین زمانی که قرار باشد گوشی باز شود و باتری آن تعویض گردد، حتما باید این نوارهای آب بندی متلاشی شوند. طبیعتا با متلاشی شدن این نوارها، خاصیت ضد آب گوشی هم از بین می‌رود.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اما راه حلی برای این مسئله وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید هم تعویض باتری گلکسی اس 9 سامسونگ را انجام دهید و هم خاصیت ضد آب موبایل را حفظ کنید. بدین منظور باید از تعمیرکار بخواهید که بعد از تعویض باتری و در موقع جمع کردن گوشی، نوارهای عایق جدیدی را در لبه قاب آن نصب کند. کارشناسان تعمیر موبایل کمک با بهره‌گیری از جدیدترین ابزارها این کار را برای مشتریان عزیز انجام می‌دهند و بدین ترتیب حتی بعد از تعویض باتری گوشی هم خاصیت ضد آب دستگاه حفظ می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۹  

تعویض باتری سامسونگ گلکسی S9 چقدر زمان می‌برد؟

اگر تعمیرکاری که قرار است باتری سامسونگ Galaxy S9 را تعویض کند به ابزارهای لازم برای انجام این کار دسترسی داشته باشد، می‌تواند کمتر از 120 دقیقه پروسه تعویض باتری را تکمیل کند. اما با این حال اغلب تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد برای تعویض باتری گلکسی اس 9 سامسونگ از مشتری چندین روز زمان می‌خواهند عموما بعد 1 الی 2 روز گوشی سامسونگ را به مشتری تحویل می‌دهند. اگر می‌خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن باتری سامسونگ گلکسی S9 شما تعویض شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9  

 

تعویض باتری s9 سامسونگ

 

چطور از اورجینال بودن باتری گوشی مطمئن شویم؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید در حین تعویض باتری گلکسی اس 9 سامسونگ به آن توجه کنید مربوط به اورجینال بودن باتری آن می‌شود. متاسفانه باتری های فیک و جعلی زیادی در بازار وجود دارند که نصب آن ها در گوشی هایی همچون Galaxy S9 اصلا کارایی مناسبی را به همراه نخواهد داشت. متاسفانه برخی از تعمیرکاران موبایل باتری های فیک و جعلی را به جای باتری های اورجینال در گوشی مشتریان نصب می‌کنند و در این بین با سوء استفاده از اعتماد مشتری، سود بیشتری را دریافت می‌کنند که این مسئله اصلا درست و انسانی نیست. اما چطور از اورجینال بودن باتری تعویضی گلکسی اس 9 مطمئن شویم؟

 

برای تعویض باتری سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

بدین منظور دو راه حل پیش رویتان قرار دارد! راه حل اول این است که به یک تعمیرکار قابل اعتماد مراجعه کنید که مطمئن باشید باتری اورجینال را در گوشی شما نصب می‌کند و به فکر سود بیشتر خودش نیست. می‌توانید برای اطمینان از اورجینال بودن باتری که قرار است در گوشی نصب شود از سرویس موبایل کمک استفاده کنید، چون باتری که توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان نصب می‌شود با ضمانت اورجینال بودن نصب خواهد شد. راه حل دوم شما این است که باتری اورجینال گوشی خود را شخصا از منبع قابل اعتمادی خریداری کنید و سپس باتری و گوشی را به تعمیرکار بدهید و از وی بخواهید که تعویض باتری گلکسی اس 9 سامسونگ را برایتان انجام دهد. برای خرید باتری اورجینال سامسونگ Galaxy S9 هم می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید. (همچنین پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید موبایل دارید میتوانید با مراجعه به سایت موبایل کمک قسمت فروشگاه موبایل اقدام به خرید گوشی مورد نظرتان کنید.)

بیشتر بخوانید: تعویض باتری موبایل

موبایل کمک یا نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ!

موبایل کمک شاید به طور رسمی نمایندگی تعمیرات گوشی های سامسونگ نباشد، اما طبق نظرسنجی که از مشتریان این شرکت به عمل آمده خیلی از آن ها عقیده دارند که سرویس این شرکت کیفیت بهتری از سرویس نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ دارد. بنابراین شما هم می‌توانید به جمع مشتریان این مرکز بپیوندید و تعویض باتری و کلا تعمیرات گلکسی اس 9 سامسونگ را به کارشناسان موبایل کمک واگذار کنید. تعمیرات موبایل در مرکز موبایل کمک با کمترین هزینه، بهترین کیفیت، گارانتی اصالت قطعه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود. به منظور ثبت سفارش تعویض باتری گلکسی S9 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ اس 9

قطعات گوشی اس 9

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ