تعمیر گلکسی ۲۰۱۸ J2 Pro آب خورده | موبایل کمک تعمیر گلکسی ۲۰۱۸ J2 Pro آب خورده | موبایل کمک

تعمیر گلکسی ۲۰۱۸ J2 Pro آب خورده | موبایل کمک

متاسفانه تماس با مایعات و آب یکی از رایج ترین دلایل خراب گوشی های موبایل است و گوشی گلکسی جی 2 پرو 2018 سامسونگ (Samsung Galaxy J2 Pro 2018) هم از این موضوع مستثنا نیست. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر گلکسی J2 Pro آب خورده را با صرف کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ J2 Pro 2018 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر گلکسی جی 2 پرو 2018 آب خورده در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

متاسفانه تعمیر گوشی های آب خورده در اغلب نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ مورد قبول واقع نمی‌شود، یعنی در اغلب مواقع نمایندگی های سامسونگ تعمیر گوشی هایی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده باشند را قبول نمی‌کند. حتی اگر هم تعمیر گوشی های آب خورده از سوی نمایندگی های رسمی سامسونگ قبول شود هم تحت ضوابط گارانتی نبوده و خارج از آن صورت می‌پذیرد. به عنوان مثال اگر شما گلکسی J2 Pro 2018 را یک هفته قبل همراه با گارانتی رسمی سامسونگ خریداری کرده باشید و حالا گوشی شما در اثر آب خوردگی خراب شده باشد، نمی‌توانید با استفاده از گارانتی و به طور رایگان آن را تعمیر کنید، چون طبق ضوابط سامسونگ خرابی های ناشی از آب خوردگی و تماس با مایعات در گوشی های موبایل این شرکت تحت گارانتی قابل تعمیر نیستند.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ 

از سوی دیگر عموما نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ چندین روز و در برخی مواقع چند هفته برای تعمیر گوشی های آب خورده زمان صرف می‌کنند که واقعا مدت زمان زیادی است! بنابراین سرعت عمل این نمایندگی ها هم برای ارائه سرویس تعمیرات موبایل های آب خورده پایین و آزاردهنده است. پس بهتر است برای تعمیر گلکسی J2 Pro 2018 آب خورده به فکر مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ نباشید و سرویس مراکز دیگری همچون موبایل کمک استفاده کنید. در مرکز موبایل کمک از مدرن ترین و پیشرفته‌ترین ابزارها برای تعمیر گوشی آب خورده مشتریان استفاده می‌شود که به موجب آن بهترین نتیجه ممکن کسب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی جی ۲ پرو ۲۰۱۸ 

جلوگیری از خراب شدن گوشی آب خورده

اگر موبایل شما بنا به هر دلیل با آب در تماس قرار گرفت یا حتی به درون آب افتاد و غوطه‌ور شد، همچنان امکان نجات آن و جلوگیری از خراب شدن دستگاه وجود دارد. در این شرایط تنها کاری که باید بکنید این است که دقیق و با سرعت عمل بالا اقدامات لازم را انجام دهید. برای اینکه بتوانید به این سرعت عمل و دقت برسید لازم است که از قبل با نحوه مقابله با شرایط این چنینی (افتادن گوشی در آب و نحوه نجات آن) آشنا باشید. برای آشنایی با این موضوع توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله نجات و تعمیر گوشی آب خورده در ۱۰ مرحله سادهبپردازید. با در نظر گرفتن نکاتی که در مقاله ضمیمه شده شرح داده‌ایم می‌توانید شانس تعمیر گوشی خود را به حداکثر مقدار ممکن برسانید. باز هم تاکید می‌کنیم که هرچقدر درست تر و سریع تر عمل کنید، شانس خراب نشدن گوشی یا اصطلاحا نجات آن در شرایط این چنینی بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر برد گلکسی ۲۰۱۸ J2 Pro 

هزینه تعمیر گلکسی J2 Pro آب خورده چقدر است؟

متاسفانه تا قبل از اینکه گوشی آب خورده باز شود و قطعات معیوب آن شناسایی گردند نمی‌توان به طور دقیق در رابطه با هزینه تعمیر آن صحبت کرد. طبیعی است که هرچقدر قطعات بیشتری در گوشی به دلیل آب خوردگی خراب شده باشند، هزینه تعمیر دستگاه هم بیشتر شود و هرچقدر قطعات کمتری دچار مشکل شده و نیاز به تعویض داشته باشند، هزینه تعمیر هم کاهش یابد. اما به صورت کلی چون گوشی Galaxy J2 Pro 2018 از استاندارد ضد آب پشتیبانی نمی‌کند و طراحی مقاومی در برابر نفوذ آب ندارد، عموما اگر دستگاه در آب غوطه‌ور شود قطعات زیادی در آن دچار مشکل خواهند شد و در نتیجه هزینه تعمیر دستگاه زیاد می‌شود اما از سمت دیگر اگر یک آب خوردگی کوچک منجر به خراب شدن گوشی و کار نکردن آن شود، عموما هزینه تعمیر ناچیز خواهد بود. پس هزینه تعمیر گلکسی J2 Pro 2018 آب خورده تا پیش از بررسی دقیق گوشی توسط تعمیرکار قابل تعیین نیست.

 

تعمیر گلکسی J2 Pro آب خورده

تعمیر سامسونگ Galaxy J2 Pro آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

عموما تعمیرات گوشی هایی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده‌اند زمانگیر است چون انجام تعمیرات روی این گوشی ها شامل چندین مرحله مختلف می‌شود. در مرحله نخست باید قطعات معیوب شناسایی شوند که برای انجام این کار باید تک تک قطعات بکار رفته در دستگاه بررسی شده و مورد ارزیابی قرار گیرند. پس از شناسایی قطعات معیوب باید آن ها را تعویض کرد. تعویض قطعات با توجه به تعداد آن ها و نوع قطعه ممکن است از 1 الی چندین ساعت طول بکشد. در آخرین مرحله هم باید گوشی حداقل برای مدت زمان 1 روز مورد تست و بررسی قرار گیرد که خدای نکرده مشکل نداشته باشد. بعد از اینکه مراحل فوق انجام شدند و صحت و سلامت گوشی تایید شد، گوشی باید به کاربر تحویل داده شود. اگر می‌خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر گلکسی 2018 J2 Pro آب خورده خود را انجام دهید و در عین حالت به بهترین کیفیت هم دست پیدا کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی J2 Pro 2018  

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

برای تعمیر سامسونگ J2 Pro 2018 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

شانس تعمیر شدن گوشی آب خورده چقدر است؟

شانس تعمیر شدن گوشی آب خورده به میزان خرابی بستگی دارد که در آن به وجود آمده است و میزان خرابی به وجود آمده در گوشی هم به مقدار آبی بستگی خواهد داشت که به درون دستگاه نفوذ کرده است! بنابراین هرچقدر گوشی شما برای مدت زمان کوتاه تر و با حجم آب کمتری برخورد داشته باشد، شانس تعمیر آن هم بیشتر می‌شود و هرچقدر گوشی مدت زمان بیشتری با آب با حجم زیادتر در تماس باشد، طبیعتا شانس تعمیر آن کاهش پیدا می‌کند. ضمنا گوشی هایی که از استاندارد ضد آب سری IP پشتیبانی می‌کنند شانس بیشتری برای تعمیر شدن و صدمه ندیدن در اثر آب خوردگی دارند.

تعمیر گلکسی J2 Pro آب خورده با کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر قصد تعمیر گلکسی 2018 J2 Pro آب خورده یا هر گوشی دیگری را دارید که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده است، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و متدهای روز دنیا سعی خواهند کرد که گوشی آب خورده شما را تعمیر کنند. ضمن اینکه در این مرکز بعد از انجام تعمیرات، گوشی حداقل برای مدت زمان 1 روز تست می‌شود و بعد از اینکه به طور کامل مورد تایید قرار گرفت در اختیار مشتریان عزیز قرار داده خواهد شد. هزینه تعمیر گوشی های آب خورده هم در مرکز موبایل کمک از تمام مراجع و مراکز تعمیر موبایل در بازار آزاد کمتر است. به منظور ثبت سفارش تعمیر گلکسی J2 Pro 2018  آب خورده در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قطعات سامسونگ جی 2 پرو 2018

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ