تعمیر گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶ آب خورده | موبایل کمک تعمیر گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶ آب خورده | موبایل کمک

تعمیر گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶ آب خورده | موبایل کمک

گوشی گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ (Samsung Galaxy J2 2016) از نظر ساختار و سبک طراحی به گونه‌ای است که در برابر آب خوردگی و تماس با آب بسیار حساس خواهد بود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 آب خورده را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ J2 2016 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا گلکسی J2 2016 در برابر آب خوردگی بسیار حساس است؟

گوشی سامسونگ گلکسی J2 2016 از سبک طراحی بهره می‌برد که خیلی در برابر نفوذ آب مقاوم نیست. بکارگیری این سبک طراحی با توجه به پایین رده بودن گوشی امری کاملا طبیعی محسوب می‌شود. بنابراین اگر از این گوشی استفاده می‌کنید باید مراقب باشید که دستگاه هیچوقت با آب در تماس مستقیم قرار نداشته باشد و آب به درون آن نفوذ نکند، چون این مسئله می‌تواند منجر به از کار افتادن قطعات سخت افزاری دستگاه و اختلال در عملکرد آن شود.

دقت کنید فقط گوشی های رده پایین در برابر آب خوردگی حساس نیستند و حتی گوشی های پرچمدار و چندین میلیون تومانی هم در برابر این مسئله حساس عمل می‌کنند و کاربران آن ها باید مراقب باشند که دستگاه تا حد امکان با آب در تماس مستقیم قرار نداشته باشد. به یاد داشته باشید که خرابی های ناشی از آب خوردگی در هیچ گوشی موبایلی تحت ضوابط گارانتی قابل تعمیر نخواهند بود و حتی اگر موبایل گارانتی داشته باشد هم باید هزینه تعمیر آن توسط خود کاربر پرداخت شود.

چگونه از خراب شدن گلکسی جی 2 مدل 2016 جلوگیری کنیم؟

برای اینکه مانع خراب شدن ناشی از آب خوردگی گوشی سامسونگ Galaxy J2 2016 شوید توصیه می‌کنیم به چند نکته توجه ویژه داشته باشید. اولین مسئله این است که هیچوقت با دست خیس از گوشی استفاده نکنید. سبک طراحی گلکسی J2 2016 به گونه‌ای است که آب می‌تواند از لبه های قاب آن به درون گوشی نفوذ کند و با قطعات سخت افزاری گوشی نظیر برد و دگر قطعات برخورد داشته و نهایتا منجر به خراب شدن دستگاه شود. یکی از اصلی ترین قطعاتی که در اثر آب خوردگی در این گوشی خراب می‌شوند، مادربرد آن است که پیش از این در مقاله تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ با کمترین هزینه در مورد تعمیر آن صحبت های لازم را به عمل آوردیم.

دومین مسئله این است که همیشه پیش از قرار دادن گوشی خود بر روی میز یا هر مکان دیگر، مطمئن شوید که آب یا هیچ خیسی روی آن بخش واقع نشده و گوشی را بر روی آن قرار نمی‌دهید. در خیلی از موارد دیده شده که قرار دادن گوشی روی میزی که خیس بوده سبب شده آب به درون دستگاه نفوذ کرده و در نهایت منجر به خراب شدن گوشی شود. با توجه به این دو مورد تا حد زیادی قادر به جلوگیری یا پیشگیری از خراب شدن گوشی سامسونگ گلکسی J2 2016 خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

هزینه تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 آب خورده چقدر است؟

هزینه و قیمتی که باید در ازای تعمیر گوشی گلکسی J2 2016 که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده پرداخت شود به طور دقیق و تا پیش از بررسی دستگاه قابل پیش بینی نیست. برای اینکه هزینه تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 آب خورده دقیق تر مشخص شود باید کارشناس یا تعمیرکار گوشی را باز کرده و به طور دقیق قطعات آن را بررسی کند و آن دسته از قطعات و مدارهایی که دچار مشکل شده‌اند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند را شناسایی نماید. در این مرحله هزینه تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 آب خورده تا حد زیادی قابل تعیین خواهد بود. طبیعتا هرچقدر قطعات بیشتری در گوشی معیوب شده باشند، هزینه تعمیر دستگاه هم افزایش پیدا می‌کند و هرچقدر قطعات کمتری در آن آسیب دیده باشند، هزینه تعمیر هم کاهش می‌یابد. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه ممکن گوشی گلکسی J2 2016 آب خورده خود را تعمیر کنید، توصیه داریم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 آب خورده

تعمیر سامسونگ Galaxy J2 2016 آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

عموما تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 آب خورده نیاز به زمان نسبتا زیادی دارد. برای تعمیر گوشی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده باید 3 مرحله اصلی طی شود که هر یک از آن ها می‌تواند تا چند روز زمان یک تعمیرکار را بگیرد. مرحله اول باز کردن گوشی و شناسایی اجزای سخت افزاری است که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده‌اند. مرحله دوم مربوط به تعمیر و تعویض این قطعات می‌شود و مرحله سوم و نهایی هم مربوط به تست قطعات جدیدی خواهد بود که در گوشی نصب شده‌اند. از آنجایی که عموما در اثر آب خوردگی چندین قطعه و بخش گوشی به طور همزمان دچار مشکل می‌شوند، طبیعتا مراحل فوق برای هر یک از این قطعات باید طی شود. بنابراین به طور کلی باید گفت که تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 آب خورده پروسه کوتاهی ندارد و برای اینکه با بهترین کیفیت و نتیجه ممکن انجام گیرد، توصیه می‌کنیم صبور باشید و زمان لازم را در اختیار تعمیرکار قرار دهید. اگر می‌خواهید بهترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان به دست آورید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶  

نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیر Galaxy J2 2016 آب خورده!

به خاطر داشته باشید که خرابی های ناشی از آب خوردگی هیچقوت تحت ضوابط گارانتی قابل تعمیر نیستند. یعنی اگر شما امروز گوشی پرچمدار سامسونگ را بخرید و فردا گوشی در اثر تماس با آب دچار مشکل شود، علیرغم اینکه دستگاه گارانتی دارد نمی‌توانید آن را تحت ضوابط گارانتی تعمیر کنید و باید کل هزینه تعمیر موبایل آب خورده را پرداخت نمایید. بنابراین هیچ لزومی ندارد که شما برای تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 آب خورده خود به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه کنید. عموما در این نمایندگی ها پروسه تعمیر گوشی های موبایل به کندی پیش می‌رود و شاید تا دو یا سه برابر بیشتر از سرویس مراکز دیگر طول بکشد.

 

برای تعمیر سامسونگ J2 2016 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

موبایل کمک و تعمیر سامسونگ گلکسی J2 2016 آب خورده

اگر می‌خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت گوشی گلکسی J2 2016 آب خورده خود را تعمیر کنید، مطمئن باشید موبایل کمک یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید بدون نیاز به خروج از منزل و فقط با یک تماس تلفنی یا از طریق سایت این شرکت سفارش خود مبنی بر تعمیر گوشی Galaxy J2 2016 آب خورده را به ثبت برسانید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین روش ها و مدرن ترین متدها استفاده می‌کنند. برای ثبت سفارش تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 آب خورده خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

خرید موبایل

قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ