تعمیر برد گلکسی J2 پرایم سامسونگ | موبایل کمک تعمیر برد گلکسی J2 پرایم سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر برد گلکسی J2 پرایم سامسونگ | موبایل کمک

مادربرد گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 پرایم (Samsung Galaxy J2 Prime) می‌تواند بنا به دلایل مختلف دچار خرابی شده و نیاز به تعویض پیدا کند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم را بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیر موبایل سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ J2 Prime کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

خراب شدن برد گوشی Galaxy J2 Prime چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

مادربرد یا برد گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 پرایم می‌تواند بنا به دلایل مختلفی دچار مشکل شود. یکی از شایع ترین این دلایل آب خوردگی است! متاسفانه گوشی مذکور با توجه به اینکه یک گوشی رده پایین است به گونه‌ای طراحی نشده که در برابر نفوذ آب و آب خوردگی مقاوم باشد. به همین دلیل تماس دستگاه با آب می‌تواند منجر به برزو مشکلاتی از جمله خراب شدن مادربرد شود. از دیگر دلایل رایج بروز این مشکل می‌توان به ضربه و فشار اشاره کرد در خیلی از مواقع دیده شده در اثر وارد شدن یک ضربه یا فشارهای ناخواسته به دستگاه، مادربرد آن دچار مشکل می‌شود. در نظر داشته باشید که بروز اختلال در عملکرد برد می‌تواند صرفا ناشی از مدارهای روی برد نباشد و به قطعاتی مربوط شود که روی آن نصب هستند. بنابراین اگر می‌خواهید با مشکل خراب شدن مادربرد گلکسی J2 پرایم رو به رو نشوید، توصیه می‌کنیم به مسائلی همچون آب خوردگی، فشار و ضربات وارد بر گوشی توجه کنید.

تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم چگونه انجام می‌شود؟

تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم با توجه به نوع خرابی که در آن به وجود آمده انجام خواهد شد. در خیلی از مواقع ممکن است آب خوردگی و نفوذ آب به داخل گوشی منجر به بروز اختلال در عملکرد قطعات روی برد شود که پیش از این در مقاله تعمیر سامسونگ گلکسی J2 پرایم آب خورده با کمترین هزینهدر مورد نحوه تعمیر آن در گوشی Galaxy J2 Prime صحبت کردیم. اگر قطعات روی مادربرد دچار مشکل شوند باید قطعات معیوب تعویض گردند که برای انجام این کار باید از تجربه تعمیرکاری استفاده کرد که با نحوه تعمیر قطعات الکترونیکی و نصب و جداسازی آن ها و لحیم کاری میکرو آشنایی کامل داشته باشد. اما اگر مشکل برد ناشی از بروز اختلال در عملکرد خود آن و مدارهای پرینت شده روی آن باشد، باید خود مادربرد گوشی تعویض گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی های سامسونگ

در تعویض مادربرد می‌توان از دو روش استفاده کرد. در روش اول می‌توان یک مادربرد خام گوشی را تهیه و تمام قطعات سخت افزاری که روی برد معیوب گوشی نصب هستند را به آن منتقل کرد. این روش در شرایطی قابل استفاده است که قطعات سخت افزاری روی مادربرد اصلی و چیپ های آن کاملا سالم باشند و بدون مشکل کار کنند. در نظر داشته باشید که این روش تعمیر بسیار زمانگیر بوده و نیازمند دقت و تجربه بالایی است. اما در روش دیگر می‌توان مادربرد گلکسی جی 2 پرایم را به طور کامل و در قابل یک پکیج آماده تهیه و در این موبایل نصب کرد. در این روش عملا تعمیری روی گوشی انجام نشده و فقط تعویض قطعه یا همان برد انجام می‌شود. پس مدت زمان تعمیر کاهش اما هزینه آن افزایش می‌یابد.

 

تعمیر برد J2 پرایم سامسونگ

تعمیر برد گلکسی جی 2 پرایم چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد برای تعمیر برد گوشی فقط به تعویض اکتفا و یک برد جدید با تمام قطعات سخت افزاری آماده را جایگزین برد قدیمی کرد، زمان تعمیر کاهش یافته و به حداقل می‌رسد. عموما در اینگونه موارد کارشناسان موبایل کمک ظرف 2 الی 3 ساعت تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم را تکمیل و گوشی تعمیر شده را با ضمانت اصالت قطعه به مشتری تحویل می‌دهند. اما اگر قرار باشد لحیم کاری میکرو و تعمیرات ظریف روی برد انجام گیرد، مثلا چند مورد از قطعات معیوب روی آن تعویض شوند یا قطعات برد اصلی به یک برد خام منتقل گردند، مطمئنا دیگر باید چند روزی برای تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم خود منتظر بمانید. اگر می‌خواهید تحت هر شرایط تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم خود را طی کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 Prime

هزینه تعمیر مادربرد سامسونگ Galaxy J2 Prime چقدر است؟

با توجه به نوع تعمیری که قرار است روی برد گوشی انجام گیرد، هزینه آن هم متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر قرار باشد مادربرد گوشی به طور کامل و با تمام اجزای سخت افزاری روی آن تعویض گردد، طبیعتا هزینه تعمیر به حداکثر مقدار ممکن می‌رسد چون قیمت یک برد اورجینال گوشی گلکسی جی 2 پرایم به همراه قطعات سخت افزاری روی آن بالاست. اما در سمت مقابل اگر با تعویض قطعه یا قطعاتی از روی مادربرد گوشی مشکل آن برطرف شود، طبیعتا با توجه به قیمت و ارزش آن قطعه معیوب، هزینه تعمیر هم تغییر می‌یابد. هرچقدر تعداد این قطعات تعویضی بیشتر باشد و ارزش آن ها هم بیشتر باشد، طبیعتا هزینه تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم هم بیشتر خواهد شد. اگر می‌خواهید تعمیر مادربرد سامسونگ Galaxy J2 Prime را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

چرا دقت تعمیرکار در تعمیر مادربرد گوشی اهمیت بالایی دارد؟

مادربرد گوشی های موبایل از قطعات متعددی تشکیل شده که روی مدارهای پرینت شده آن نصب می‌شوند. اگر در نحوه اتصال و عملکرد هر یک از این قطعات مشکلی به وجود آید، عملکرد برد با مشکل مواجه می‌شود. بنابراین تعمیرکاری که قرار است تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم یا هر گوشی دیگری را انجام دهد باید دانش و توانایی بالایی داشته باشد و ابتدا قطعات معیوب برد را شناسایی و سپس آن ها را از روی برد جدا نماید. در مرحله بعد باید قطعات جایگزین روی مادربرد نصب شوند که انجام این کار با تکنیک های لحیم کاری میکرو امکانپذیر خواهد بود. در نهایت هم باید عملکرد گوشی مورد ارزیابی و تست قرار گیرد. بنابراین تعمیر برد گوشی های موبایل کار ساده‌ای نیست و به هیچ وجه نباید به هر تعمیرکاری سپرده شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی جی ۲ پرایم با کمترین هزینه

 

برای تعمیر برد سامسونگ J2 Prime کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم با بهترین قیمت و کیفیت در موبایل کمک!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم یا هر گوشی دیگری را بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. کارشناسانی که در این حوزه برای شرکت موبایل کمک فعالیت می‌کنند افراد خبره و با تجربه‌ای هستند و به جدیدترین متدها و مدرن ترین تجهیزات و ابزارها هم دسترسی دارند. بدین ترتیب کیفیت تعمیر نهایی گوشی به حداکثر مقدار ممکن می‌رسد. برای ثبت سفارش تعمیر مادربرد گلکسی J2 پرایم سامسونگ خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ