تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده | موبایل کمک تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده | موبایل کمک

تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده | موبایل کمک

اگر تعمیر موبایل گلکسی اس 6 سامسونگ (Samsung Galaxy S6) شما به دلیل آب خوردگی دچار مشکل شده نگران نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده را با کیفیتی فراتر از کیفیت تعمیرات در نمایندگی رسمی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ S6 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

گلکسی اس 6 سامسونگ و آب خوردگی!

برخلاف تصور خیلی از افراد گوشی سامسونگ گلکسی S6 در برابر نفوذ آب مقاوم نیست و از استاندارد ضد آب پشتیبانی نمی‌کند. به همین جهت دستگاه به شدت در برابر آب خوردگی حساس بوده و اگر در تماس با آب قرار گیرد شانس خرابی آن بالا خواهد بود. طبق آمار تقریبا 30 الی 40 درصد از خرابی هایی که در گوشی گلکسی S6 به وجود می‌آیند ناشی از آب خوردگی هستند. اما اگر گوشی شما در اثر تماس با آب دچار مشکل شد نگران نباشید، چون با سرویس موبایل کمک می‌توانید با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده را انجام داده و حتی در برخی شرایط از گارانتی و ضمانت هم بهره‌مند شوید.

آیا تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده در نمایندگی رسمی سامسونگ انجام می‌شود؟

متاسفانه خرابی ناشی از آب خوردگی از مسائلی است که تحت ضوابط گارانتی تعمیر گوشی های موبایل قرار نمی‌گیرد. به بیان دیگر حتی اگر گوشی شما در دوره گارانتی باشد و در اثر آب خوردگی دچار مشکل شود، شرکت گارانتی کننده آن را تحت گارانتی و به طور رایگان تعمیر نخواهد کرد. بنابراین در هر حالت باید هزینه تعمیرات را شخصا پرداخت کنید. از اینرو هیچ دلیلی وجود ندارد که به منظور تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده به نمایندگی های رسمی سامسونگ مراجعه کنید، بلکه می‌توانید با مراجعه به مراکزی مثل موبایل کمک که سرویس تخصصی تعمیرات گوشی های آب خورده را ارائه می‌دهند، شانس تعمیر گوشی خود را به حداکثر رسانده و با کمترین قیمت و هزینه ممکن دستگاه را تعمیر کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

هزینه تعمیر گلکسی اس 6 آب خورده چقدر است؟

در مورد هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده نمی‌توان تا قبل از باز کردن گوشی و بررسی دقیق وضعیت آن نظر قطعی داد، جون اصلا مشخص نیست که چه اجزایی در یک گوشی آب خورده دچار مشکل شده و نیاز به تعویض دارند. طبیعتا هرچقدر تعداد عضو های معیوب بیشتر باشد، هزینه تعمیرات هم افزایش پیدا می‌کند. عموما هرچقدر موبایل برای مدت زمان طولانی تری در تماس با آب قرار گیرد، قطعات بیشتری در آن دچار مشکل می‌شوند و هرچقدر سریع تر دستگاه از آب خارج شود، قطعات کمتری در آن دچار آسیب دیدگی می‌شوند. پس هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده تا پیش از باز کردن و بررسی گوشی قابل تعیین نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 

 

تعمیر سامسونگ S6 آب خورده

در صورتی که گوشی در آب افتاد چه کنیم؟

اگر بنا به هر دلیل گوشی شما در آب افتاد باید مراحل خاصی را با بیشترین سرعت ممکن انجام دهید. انجام سریع این مراحل کمک می‌کند که شانس خراب نشدن گوشی شما یا حداقل صدمه دیدن قطعات کمتری در آن افزایش یابد. این مراحل به طور مختصر شامل موارد زیر می‌شود:

  • خارج کردن سریع گوشی از آب
  • تمیز کردن بدنه و بخش خارجی آن
  • خاموش کردن گوشی با خروج باتری یا فشردن دکمه پاور
  • قرار دادن گوشی در کیسه برنج برای مدت زمان 24 ساعت

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نجات دادن گوشی آب خورده و اقداماتی که باید در این شرایط انجام شوند به مطالعه مقاله تعمیر گوشی موبایل آب خورده در چهار مرحله ساده بپردازید.

 

برای تعمیر سامسونگ S6 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

عموما تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده جند روزی زمان لازم دارد، چون باید بررسی های دقیقی برای شناسایی قطعات معیوب دستگاه و تعویض و تست عملکرد آن ها انجام شود. در مرکز موبایل کمک عموما تعمیر گلکسی اس 6 و دیگر گوشی هایی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده‌اند ظرف مدت زمان 48 ساعت انجام می‌شود. بنابراین اگر به دنبال سرعت تعمیر بالا هستید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل

کمترین قیمت و هزینه تعمیر Galaxy S6 آب خورده در موبایل کمک!

موبایل کمک با بهره‌گیری از جدیدترین ابزارها و متدهای تعمیرات تلفن همراه می‌تواند تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده شما را با بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه انجام دهد. در نظر داشته باشید که حتی تعمیر گوشی هایی که در نمایندگی های رسمی سامسونگ انجام نمی‌شود هم می‌تواند در موبایل کمک انجام گیرد. بنابراین اگر به دنبال روشی برای تعمیر گوشی آب خورده خود هستید که بهترین نتیجه را به همراه داشته و کمترین هزینه را هم در پی داشته باشد، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. به منظور ثبت سفارش تعمیر سامسونگ گلکسی S6 آب خورده خود کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی اس 6

 خرید قطعات موبایل

 

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ